You are not logged in.
Sama
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:6920a71c93="börjeslandet"]:center:
![]()
Sama [/quote:6920a71c93]
Leffalle
Ja varmuuden vuoxsi muuten vaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ponyo Rantakalliolla.
Ihan jeez.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:b5072aa719="Acedia"]Mä tykkäsin tuon tytön valoisasta elämänasenteesta.
ei sen asenteessa mitään vikaa (muistaakseni) ollu, mutta se oli niin ylinäytelty/hahmo oli kirjoitettu niin, että se mimmi vaikutti vaan vakavalta ADHD-tapaukselta, jolla on vahvat piristeet päällä.[/quote:b5072aa719]
Musta se oli just ihana, kun oli oikeasti niin pirteä ilman piristeitä. Ja pystyi kumminkin rauhottumaan, vakavoitumaan ja kuuntelemaan. Tuntu jotenki uskottavalta, vaikka olikin aika epätodellinen hahmo. Kiva leffa, paitsi se isäpuolen hakkaama poika -kohtaus oli tosi korni.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mä tykkäsin tuon tytön valoisasta elämänasenteesta.
sama
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
The Quiet Man
alkaa mennä hermo paskojen leffojen kattomiseen tolla whiteness-kurssilla. my big fat greek wedding ja muut vielä tulossa, west side storya ja vitusti ylinäyteltyä kaavamaista melodraamaa. joo oon jo tajunnu et niinku valtaideolookiat peilautuu parhaiten övereimmissä hollywoodjutuissa ja voin tutkia ihan mielelläni niitä helvetin monia hyviä leffoja kiitos. ei kirjallisuuskursseilla tartte lukea mitään harlekiinisarjaa. voin hakea mediatutkimuksen alalle jos kiinnostaa vitusti. john waynekin vituttaa niin paljon että huh. olis katselematta paskaa mut katsellen vituttaa paljon enemmän professorikin on ihan vitun rasittava horo. Hymyilee koko ajan ja naureskellen pitää luennot mut on vittumainen ja ilkeämielinen perseilijä. Jotai post-feminististä kulttuuritutkimusta ilmeisesti duunaillu ja sit meillä tätä soopaa ja chick flick-kurssia yms vetää. Vihaa varmaan itseään niin paljon että kohdistaa sen kaikkiin muihin. Oli hakenut kurssin lukemiseen kuuluvat monisteet pois kopiokeskuksesta koska luennoille osallistuminen on ollut kehnoa. Luennoilla on ollut todella hyvin porukkaa. Uhkaili myös joitain kurssilta potkimisella, kun olivat missanneet ekan luennon. Eikä sillä tietenkään siihen ole oikeuksia.
Batlleship Potemkin
Kurssilla myöskin, mut tän pitäjä on ihan vitun jees.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Caddyshack II - Omalla tavallaan maailman paras leffa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Up. Hyvä treffielokuva.
Vähän pettymys tuo kyllä oli. Elokuvan kymmenelle ensimmäiselle minuutille toki itkunsekaista peukkua. Carl & Ellie
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kävin eilen Tampereen Falls:ssa katsomassa Arto Halosen konserttielokuvan Strengin puutarhassa.
Psykokarkki oli kuvissa kiitettävästi. (Myös, heh) Pekko Käpin ja Ville Leinosen esiintymiset olivat mukavia yllätyksiä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Psykokarkki oli kuvissa kiitettävästi.
eihän tota kehtaa mennä enää katsomaan kun kaikki tätä hokee
[quote:ba97ff5571="skoskima"]Psykokarkki oli kuvissa kiitettävästi.
eihän tota kehtaa mennä enää katsomaan kun kaikki tätä hokee [/quote:ba97ff5571]
eri
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mammutti
Tykkäilin kyllä, Babeliinhan tätä on vertailtu niin jopa enempiparempi tykkäilin tästä.
Vähän jälkeenpäin toki tuppas ahdistaa, mutta sopii sekin tälle alkavalle kaamoskaudelle
Punainen erämaa
Menetetty maa (oli vähän turhan väkivaltaista menoa meikäläisen makuun mutta muuten ihan ok)
Sinisilmäinen Ridge Forresterko se siellä?
[quote:8479097c27="turkele"]
Sinisilmäinen Ridge Forresterko se siellä? [/quote:8479097c27]
Kyllä!
Ron Moss: "One man's dream is another man's lunch."
I love you and dream about the Führer
milk
mies ja alaston ase 2 1/2
gran torino
laitakaupungin valot
watchmen
kaikki hyviä.
Scanner, Darkly toiseen kertaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^
ja eilen katsoin Suuri illuusio (joka oli edelleen mainio).
Ganes
Pitäs vissiin vaan hyväksyä, että nämä muusikoiden jne elämiin perustuvat leffat eivät ole mun juttu. Ei tule mieleen yhtäkään josta olisin tosissaan tykännyt, ehkä pitäs arvostaa imitaattoreita enempi taiteensarana jotta näistä innostuis. Ihan poikkeuksetta tullut mieleen, että katsoisin mieluummin hyvin tehdyn dokumentin aiheesta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
La grande illusion
Vihdoinkin näin tämän ja olihan se ihan kaiken hehkutuksen arvoinen. Saisi Teema näyttää enemmänkin elokuvia iltaisin ns. järjevään aikaan, eikä niputtaa suurinta osaa alkavaksi vasta 22 jälkeen. Tai sitten pitäisi vain hankkia tallentava digiboxxxi.
The New World
tülsa
"A repo man's always intense"
[quote:70a7f26b08="janne m."]Ganes
Pitäs vissiin vaan hyväksyä, että nämä muusikoiden jne elämiin perustuvat leffat eivät ole mun juttu. Ei tule mieleen yhtäkään josta olisin tosissaan tykännyt, ehkä pitäs arvostaa imitaattoreita enempi taiteensarana jotta näistä innostuis. Ihan poikkeuksetta tullut mieleen, että katsoisin mieluummin hyvin tehdyn dokumentin aiheesta.[/quote:70a7f26b08]
Joo, ja etenkin kotimaisissa pistää aina yhtä pahasti silmään se faktojen liiallinenkin dramatisointi. Esmes Irwinissä oli se varmasti asianosaisiakin loukkaava jako hyviin ja pahoihin.
Oli tossa muutama hieno juttu, kuten Albert Järvinen itkuisena (Mä soitin niin saatanan hyvin) tai se, kuinka Cissemaisesti Uusivirta tulkitsi I Will Stayn. Remua ei myöskään glorifioitu liikaa.
Harmillisen usein nää muusikkoelokuvat (etenkin jenkeissä) seuraa samaa kaavaa: Lapsuudessa pitää olla joku vakiotrauma, sitten tehdään innolla ne tunnetuimmat hittibiisit. Tämän jälkeen yleensä romanssiin ja siitä naissekoiluihin ja huumeisiin, sitten pakollinen psykedeliatakauma ja lopputuloksena jonkinlainen kovia kokenut, kypsä ja seesteinen vanhempi valtiomies, levarissaan Sinatran "My Way"
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^ Tosta Sinatran My Waysta tuli mieleen, et jos ette oo nähneet sellasta leffaa ku Swallowtail Butterfly (Hideaki Annon ohjaama), ni kandee kyllä hankkia jostain.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ehdin näkemään Ganesista noin viimeisen vartin ja tottakai tökki että joulukuussa 1974 lukee Tavastian takahuoneen seinässä NORTHER.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eniten tökkii se että Bongo-Reinollakin oli osa siinä. Lahjattomat Nordinit, voitteko mennä pois?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan