You are not logged in.
[quote:6b931d4435="psykokarkki"]kertokaas tietävämmät millanen on ruudolfin vaimo-lp, eli se varhaismatskua sisältävä, kandeeko hankkia?
ja vertailun vuoksi tuoreempaa matskua[/quote:6b931d4435]
Vaimo on varsin hyvä! Kandee hankkia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vaimo on doupeinta Ruudolffii.
Vaimo on doupeinta Ruudolffii.
Mä kaipaan vaimooni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pirun kovahan se on, mutta taidan silti digata Born In The USA -lätystä enemmän.
Mutta silti, jonkun pitäis julkaista Karri Koiran soolostyge, suomen Justin Timberlake kumminkin kyseessä, ne lauletut kohdat on ihan parhautta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kertokaas kemmurusta
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kertokaas kemmurusta
Paikoitellen tosi hyvää. Aksim
Kertokaas kemmurusta
Kyllä sun levyhyllyyn kuuluu "Kehumatta paras" ihan selvästi. Parhaita alan levyjä. Etenkin alkupuoli on ihan nerointa suomiräppiä ikinä.
Niin ja siellä on "Landespede"
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kemmuru on aina jakanu mun mielen. Paskimmillaan se on tosi paska, parhaimmillaan ihan tosi hyvä. Sama homma mulla ton Kehumatta paras -levyn kanssa: puolet hyvää ja puolet ei niin hyvää.
Dänks ja entä mites se teijä? Eiq deby? Pitääkö etsiä ja orkl q unohdin uaau:n himaan mad2 ps en käytä hymiöitä roll
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mite se teiä on kyllä parhaita levynnimiä
Valitettavasti on käynyt rosvo.
nyt kun ylitarkastaja ei kai enää oo täällä ni kertokaas rehellisesti että onx siitä giant räbätin levystä mihinkään? kerrottakoon että salkkumies ei mulle oo oikein iskeny vaikka siinä on ykkösidolini jontti mukana et mitenköhän ne muut sit?
niin tässä on kai kohta ilmestymässä joku outo nauha eli julma-henrin ja laineen kasperin mixtape? cdr pahvikotelossa hintaan 15,90 vai ihan oikea levy?
sais nyt ees sen al-qaidan hankittua, pitäishän se tsekkaa vaik henrillä on kyl aika v-mäinen ääni, ehkä siihen tottuu?
mites tää on menny ihan yksinpuheluksi, nyt asiakirjoittajat hereillä siellä
kerro jostain muusta sitten
[quote:445b1569ac="psykokarkki"]niin tässä on kai kohta ilmestymässä joku outo nauha eli julma-henrin ja laineen kasperin mixtape? cdr pahvikotelossa hintaan 15,90 vai ihan oikea levy?
[/quote:445b1569ac]
Tulee ihan oikea kimppalevy! Frendi on messissä niiden levylafkalla (Ähky, that is) ja tiedustelin asiaa.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
kerro jostain muusta sitten
Aikanaan. Voin kyllä paljastaa, että on aikas tosi kovia suomihoppilevyjä tulossa lähitulevaisuudessa.
[quote:0fbe523afd="psykokarkki"]kerro jostain muusta sitten
[/quote:0fbe523afd]
Aikanaan. Voin kyllä paljastaa, että on aikas tosi kovia suomihoppilevyjä tulossa lähitulevaisuudessa.
Ny en kyllä usko!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:156a359683="Skeletonni"][quote:156a359683="psykokarkki"]kerro jostain muusta sitten
[/quote:156a359683
Aikanaan. Voin kyllä paljastaa, että on aikas tosi kovia suomihoppilevyjä tulossa lähitulevaisuudessa.[/quote:156a359683]
Ny en kyllä usko!
Usko pois, mä tiedän.
[quote:88ecb1a363="barton_funk"][quote:88ecb1a363="Skeletonni"][quote:88ecb1a363="psykokarkki"]kerro jostain muusta sitten
[/quote:88ecb1a363]
Aikanaan. Voin kyllä paljastaa, että on aikas tosi kovia suomihoppilevyjä tulossa lähitulevaisuudessa.[/quote:88ecb1a363]
Ny en kyllä usko![/quote:88ecb1a363]
Usko pois, mä tiedän.
Uutta Teiniraiskausseksiä tulossa?
Onks Hantta kuullut Raimon Yltä Ylis Kyllästettyä?
oon, vois kuunnella taas joskus uudestaan
No jopas on tykitystä.
kuolin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt nepataan!
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:2ff8d0a12b="Skeletonni"]Vaimo on doupeinta Ruudolffii.[/quote:2ff8d0a12b]
Mä kaipaan vaimooni
Kyllähän toi Rääväsuu-matsku on astetta kovempaa, kuin noi jeesuksen aikaiset Ruudolfit.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Voi vittu aloin sit kuuntelemaan Nueraa :D
Voi vittu aloin sit kuuntelemaan Nueraa
:D
mikäs tyyppi toi solonen on? kuulin ylexillä sen läski-piisin ja tuumin et jotain hassutteluu mut myspacessa oli vähän paremmanki kuulosia pätkiä. mitäs mieltä muut?