You are not logged in.
[quote:0dc48faec4="psykokarkki"][quote:0dc48faec4="Jean-Babtiste"][quote:0dc48faec4="hiirimattona"][quote:0dc48faec4="Jean-Babtiste"]Joutilaat puoliksi
Oli yhtä hyvä kuin viimeksikin. [/quote:0dc48faec4]
Mielestäni ehkä yks parhaista dokumenteista koskaan missään.[/quote:0dc48faec4]
JUMALAUTA MIKÄ LÖTKÖ
[/quote:0dc48faec4]Lötköhän lähti oman käden kautta muutama vuosi sitten. Oli sitä ennen halvaantunut kolarissa
[/quote:0dc48faec4]
Lötkö
OT:
Eilen illalla saattoi tulla ehkä maailman huonoin elokuva kolmoselta.
Jouduin vahingossa jo ties monennen kerran aloitussivulle ja näin tämän viestin. Ja tietysti menin samaan lankaan kuin aina ennenkin ja aloin miettimään että "No mitähän sieltä sitten tuli". It's a hard knock life 4 us, totisesti sitä tää on..
Seuraavaksi varmaan klikkaan "Tätä minä nyt kuuntelen" -topikkia ja joudun lukemaan foorumin paskimman viestin:
[quote:d782a76ad0="teekki"]The Mars Volta - Drunkship of Lanterns
23-minuuttinen liveversio, nam. Osaankohan tehdä topikin tänne? [/quote:d782a76ad0]
Hermo menee.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:55fc6a5cb0="Neuvostoliitto"]Seuraavaksi varmaan klikkaan "Tätä minä nyt kuuntelen" -topikkia ja joudun lukemaan foorumin paskimman viestin:
[quote:55fc6a5cb0="teekki"]The Mars Volta - Drunkship of Lanterns
23-minuuttinen liveversio, nam. Osaankohan tehdä topikin tänne? [/quote:55fc6a5cb0]
Hermo menee.[/quote:55fc6a5cb0]
Eilen vihdoin Picasson seikkailut Orionissa (nyt en nukahtanu kesken). Maailman Paras Elokuva.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Onks toi Picasso se Hopkinsin näyttelemä? En jaxa zekata ja nolaan ehkä itteni, mut sekin on mun mielest tosi hyvä leffa.
Mut ite katoin:
Harold & Maude - Another classicco, jota en ollu nähny. Törkeen hyvä, kyynisen sarkastinen ja hyväntuulisen lämmin samanaikaisesti.
Teksasin taivaan alla - Italowestern, jossa välillä dramatiikkaa ja paljon veijarihuumoria. Jäi joskus jostain syystä kesken, mutta nyt meni vaivatta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:28e6c26e58="Joe Caligula"]Tron
-Tietokonemaailma menoa 1980-luvun tyyliin.[/quote:28e6c26e58]
Tää kiinnostais tosi paljon!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:a98c3efabc="Jean-Babtiste"]Onks toi Picasso se Hopkinsin näyttelemä? En jaxa zekata ja nolaan ehkä itteni, mut sekin on mun mielest tosi hyvä leffa.
[/quote:a98c3efabc]
Taitaa olla 70-lukulainen ruotsalaishupailu kyseessä. Oli kyl hauska kun viimeksi näin sen joskus 15 vuotta sitten.
Sent from my iPhone 16
Onks toi Picasso se Hopkinsin näyttelemä? En jaxa zekata ja nolaan ehkä itteni, mut sekin on mun mielest tosi hyvä leffa.
Eiku Gösta Ekman on pääosassa. Etkä mitään nolannu, mä ainakaan en muista juuri mitään näyttelijöitä nimeltä, saati sitte jotain ruotsalaisia.
Tähä viel jullari, ku on niin komia:
On muuten harvassa elokuvassa, vakavammassakaan, niin arvokas loppu kuin tuossa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ilmiantaja!n kävin kattomassa. Olihan se aika kelvollinen, vaikkei mitään suuria tunteita herättänytkään. Kovin... no, inhimillinen. Sellaisella tavalla, mitä harvemmin näkee. Kait.
Scott Bakula
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Peckinpahin Alfredo Garcia. En missään vaiheessa yllättynyt, enkä näistä leffoista mitään yllätyksiä haluakaan vaan sitä taattua brutaalia meininkiä ja sentimentaalista asennetta.
Pääsispä itekin meksikoon räiskimään tyyppejä ja miehistelemään
[quote:9900fb3c0c="bernardblack"]Ilmiantaja!n kävin kattomassa. Olihan se aika kelvollinen, vaikkei mitään suuria tunteita herättänytkään. Kovin... no, inhimillinen. Sellaisella tavalla, mitä harvemmin näkee. Kait.
Scott Bakula
[/quote:9900fb3c0c]
Musta tää oli taas about vuoden monisyisin elokuva. Todella onnistunut, eikä tosiaankaan mikään pelkkä komedia. Etenkin päähenkilön motiivit, ratkaisut ja persoonallisuus oli todella kiinnostavaa kamaa. Tää yhdistettynä todella hyvään kokeelliseen kerrontaan, joka pysyy kuitenkin viihteenä. Kertojaääni oli täydellinen! Sillä ei ollut mitään juonellista funktiota, mutta onnistui hämmentämään ja tuomaan kerroksellisuutta - ja vielä kertoi päähenkilön maailmasta ennen kuin juonenkäänteet paljastivat lisää. Sitten kans se 70-luvun tv-sarjasta pöllitty ylilyövä soundtrack ja 70-luvun fontit 90-luvun elokuvassa ja muutenkin visuaalinen ilme oli jotenkin 70-lukulainen. Suosittelen varauksetta ihan jokaiselle.
SPÅILEREITA
Sitten on tietenkin elokuvan moraalinen aspekti. Kertoi aika paljon siitä miten raha määrää, vaikka toki jamppa kusi omat juttunsa aika lahjakkaasti. Mutta herätti mussa ainakin todella monta kysymystä siitä mikä on oikeus ja kohtuus, ja totetuuko se koskaan. Ja toisaalta miten joku pystyy olemaan noin ristiriitainen. Vaikkei tää tyyppi sankari ollutkaan, niin musta on täysin käsittämätöntä miten kiittämätön valtio voi olla.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:325c50af90="börjeslandet"][quote:325c50af90="bernardblack"]Ilmiantaja!n kävin kattomassa. Olihan se aika kelvollinen, vaikkei mitään suuria tunteita herättänytkään. Kovin... no, inhimillinen. Sellaisella tavalla, mitä harvemmin näkee. Kait.
Scott Bakula
[/quote:325c50af90]
Musta tää oli taas about vuoden monisyisin elokuva. Todella onnistunut, eikä tosiaankaan mikään pelkkä komedia.[/quote:325c50af90]
Luulenpa, että tää kannattais nähdä useampaan kertaan, että avautuis kunnolla. Mulla jäi nyt semmoinen olo, etten ihan päässyt sen ytimeen kiinni. Siinä on niin paljon kaikenlaista hämäävää, ihan rakenteellisella tasolla.
Tosin mä en ole kyllä oikein ikinä ihan täysin "tajunnut" Soderberghin leffoja. Tuntuu, että jään niitten kanssa aina jotenkin ulkopuoliseksi. En oikein tiedä mistä se johtuu, jokin niissä tuntuu sillain "kylmältä" (ihan väärä sana, mutten keksi parempaakaan tähän hätään). Chen kanssa ihan sama juttu.
[quote:8efb238734="bernardblack"][quote:8efb238734="börjeslandet"][quote:8efb238734="bernardblack"]Ilmiantaja!n kävin kattomassa. Olihan se aika kelvollinen, vaikkei mitään suuria tunteita herättänytkään. Kovin... no, inhimillinen. Sellaisella tavalla, mitä harvemmin näkee. Kait.
Scott Bakula
[/quote:8efb238734]
Musta tää oli taas about vuoden monisyisin elokuva. Todella onnistunut, eikä tosiaankaan mikään pelkkä komedia.[/quote:8efb238734]
Luulenpa, että tää kannattais nähdä useampaan kertaan, että avautuis kunnolla. Mulla jäi nyt semmoinen olo, etten ihan päässyt sen ytimeen kiinni. Siinä on niin paljon kaikenlaista hämäävää, ihan rakenteellisella tasolla.
Tosin mä en ole kyllä oikein ikinä ihan täysin "tajunnut" Soderberghin leffoja. Tuntuu, että jään niitten kanssa aina jotenkin ulkopuoliseksi. En oikein tiedä mistä se johtuu, jokin niissä tuntuu sillain "kylmältä" (ihan väärä sana, mutten keksi parempaakaan tähän hätään). Chen kanssa ihan sama juttu.[/quote:8efb238734]
No mua kiinnostaa hämäävyys
Joo Che jätti mutkin vähän kylmäksi. Erinomaisesti näytelty ja olihan toi tyyppi aika greisi. Viihtyi viidakossa, mutta ei se kokonaisuutena ihan täysin onnistuneelta vaikuttanut. Taitaa silti keikkua kyllä vuoden parhaiden ensi-iltojen joukossa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:83ee351b5c="Jean-Babtiste"][quote:83ee351b5c="hiirimattona"][quote:83ee351b5c="Jean-Babtiste"]Joutilaat puoliksi
Oli yhtä hyvä kuin viimeksikin. [/quote:83ee351b5c]
Mielestäni ehkä yks parhaista dokumenteista koskaan missään.[/quote:83ee351b5c]En voi kamalasti väittää vastaan.[/quote:83ee351b5c]
Puolixsi baarissa äänettömällä katselin toisella silmällä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:6fbffae4e4="Jean-Babtiste"][quote:6fbffae4e4="Joe Caligula"]Tron
-Tietokonemaailma menoa 1980-luvun tyyliin.[/quote:6fbffae4e4]
Tää kiinnostais tosi paljon![/quote:6fbffae4e4]
Dvd-laina on ehkä mahdollinen!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Arkistossa Chaplinin Poika ja alkukuvana Ohukainen&Paksukainen-pätkä Hankalat naapurit
The Taking of Pelham One Two Three (1974)
Tykkäsin.
The Great Mouse Detective
Parasta!
The Informant!
En tykänny. En kai tajunnu. Tyhmä leffa.
Synecdoche, New York
- Ikäkriisissä vellovalle, omaa jälkikasvuaan miettivälle ja olon ja elon ja tulevaisuuden mietinnän keskellä loihtivalle iski kyllä uskomattoman voimakkaasti. Liki täydellinen elokuva tähän hetkeen.
Pakolliset huutonaurut ihmisille joiden arvioita tuli netistä luettua leffan katsomisen jälkeen. "Se oli liian monimutkainen, en mä tajunnut mistä siinä oli kyse?!"
Tätäkö se saatanan muotiblogikulttuuri ja "DAAAHHHH mul on kivat kledjut hei!" -aatosmaailma tekee että heti kädestä pitäen ei ohjata niin ei ymmärretä?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Vessapaperi lensi
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
[quote:e5e7e0ae03="nordenstam"]Synecdoche, New York
Tätäkö se saatanan muotiblogikulttuuri ja "DAAAHHHH mul on kivat kledjut hei!" -aatosmaailma tekee että heti kädestä pitäen ei ohjata niin ei ymmärretä?[/quote:e5e7e0ae03]
Sä saat noi muotiblogit joka paikkaan
Taskuvaras
-Vähän samat tunnelmat kuin jossain Levottomat-leffassa; päähenkilö ei saa oikein otetta, ei kontaktia, muihin ihmisiin. Rikosta ja rangaistusta sitten sovitellaan. Ei tämä samalla tavalla avautunut kuin Kuolemaantuomittu on karannut, mutta katsomisen arvoinen joka tapauksessa.
Bressonin Au hasard Balthazar. Eritoten hyvä, mut tulipa surullinen olo
Aasi oli kaunis.
Yön Ritari, hirveetä skeidaa. Koko komeuden kruunasi loppukohtauksen maailman paskin monologi ikinä, siis se kun Gary Oldman jauhaa loputtomuuteen asti että "B. on sankari, jonka Gotham City ansaitsee mutta ei sankari jota". blää blää. Se kuollut jäpikkä oli vähän pahistelemassa, joo siis todella vaikuttavaa möö möö.
Batman Forever oli paljon parempi
Batman Forever oli paljon parempi
sama.
Harvey Dentin naamakin oli uskottavampi Foreverissa.. Ja mikä tää Bale-tyyppi nyt on? Uusi Keanu Reeves, miljoonaa pukkaa tilille mutta ilme ei vaan vaihdu.
eikun mitäs, sekotin foreverin beginsiin en oo varmaan tota foreveria edes nähnyt
Harvey Dentin naamakin oli uskottavampi Foreverissa.. Ja mikä tää Bale-tyyppi nyt on? Uusi Keanu Reeves, miljoonaa pukkaa tilille mutta ilme ei vaan vaihdu.
Miks bätmänillä pitäis ilmeen vaihtua?
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
friday the 13th