You are not logged in.
Oon pudonnu kelkasta. Kumpi on parempi, uus PES vai uus FIFA?
"A repo man's always intense"
Oon pudonnu kelkasta. Kumpi on parempi, uus PES vai uus FIFA?
Tämän vuotista PESiä ei ole tullut kokeiltua. Viime vuonna FIFA oli selkeästi edellä PESiä, ja nettipalstakeskustelujen perusteella asia on yhä näin.
FIFA 10 on todella hyvä ainakin PS3:lla.
PS3...
Ostankohan ahneuksissani sellaisen itselleni pukinkonttiin, vaikken ehdi kuitenkaan sitä pelailla. :?
"A repo man's always intense"
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Farcry 2:sta tahkonnut lähiaikoina. Vähe tylsää edes takas ramppaamista välillä, mut ihan vitun siistiä samoilla sademetsissä ja vuorilla auringon noustessa horisontissa
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:03a85d552f="shanks"]FIFA tuli kans. Pari peliä pelasin mut en kyllä osannu kuin vähän alusta. No jatketaan toki harjoituksia.
Aika monta peliä sai tahkota, että se eka voitto irtos mutta tulihan "se" lopulta sieltä. Hieno peli kyllä toi vaikka ne valikot yms. taktiikkaskydeemit vähän perseestä onkin.[/quote:03a85d552f]
Joo nuo taktiikkavalikot on vähän huonoja. Tänään kokeilin vasta ekan kerran omaa Fifaa. Voitin Arsenalin. Seuraavaksi pitänee panna vaikeustasoa pykälä ylemmäs.
Alxityn kanssa pelattiin hieman videopelejä. Ensin höykyytin FIFA 09:ssä ja sitten NHL 2k9:ssä. DBGene pelasi myös yhden matsin ja kaatui vasta jatkoajalla, tosin höntyilin kolmannen erän alun jolloin gnee väänsi tasoihin.
Jäkiksessä pelit olivat tasaisempia, futiksessa alxity sortui liialliseen hätäilyyn ja oma rauhallinen pallonsiirtelyni pääsi oikeuksiinsa. Toki yksi isolla kentällä pelattu maajoukkuehöntsy päätyi melkoiseen perseraiskaukseen
Varikset komentavat
Kokeilen josko iRacing toimis mun mopokoneella. bröm brönnnnn!!!
Varikset komentavat
Uuh, kahdeksan tunnin putki Dragon Agea. Tautinen peli - kun ei enää yleensä jaksa kiinnsotaa mikään peli edes vähää alusta!
Testatkaasa muuten Ninja Bladea jos vaan jos pääsette kokeilemaan. Yllättävän hauskaa, uskomattoman yli vedettyä mättöä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:9a5f69c876="nordenstam"]Uuh, kahdeksan tunnin putki Dragon Agea. Tautinen peli - kun ei enää yleensä jaksa kiinnsotaa mikään peli edes vähää alusta!
[/quote:9a5f69c876]
Muutama tunti vasta takana, mutta kyllähän tuo tosi hyvältä vaikuttaa, vaikka juoni tuntuu olevan ihan saatanan geneeristä ja eeppistä fantasiahuttua. Ja pilluakin sai heti alkuunsa, valitettavasti haltiavosu vaan pääsee samantien hengestään. Taistelusysteemi oli aluksi vähän sekava, kun odotin enemmän Baldur's Gaten tyylistä, mutta kyllä tuohonkin tottui (pelialustana siis Xbox 360, PC:llä tuo on ilmeisesti vähän parempi).
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Mites rFactor ja online-väännöt taas joskus?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Toimiihan se! Sain kuukauden ilmaista peliaikaa, joten testaillaanpa nyt. Tänään ankaraa treeniä ja huomenna ehkä ensimmäiseen kisaan
Vaikuttaa ihan pirun hyvältä peliltä, ainoa toki että kuukausimaksullahan tää pelittää + radat ja autot maksavat vielä siihen päälle.
Mites rFactor ja online-väännöt taas joskus?
Ei oo enää rFactoria Senhän pysty kai lataamaan uusiks, mutta missähän mun tunnarit oikein on
Varikset komentavat
Jumankauta kun on vaikeaa tämä iRacing-kaahailu.
Varikset komentavat
[quote:61564417ee="Prakk"][quote:61564417ee="nordenstam"]Uuh, kahdeksan tunnin putki Dragon Agea. Tautinen peli - kun ei enää yleensä jaksa kiinnsotaa mikään peli edes vähää alusta!
[/quote:61564417ee]
Muutama tunti vasta takana, mutta kyllähän tuo tosi hyvältä vaikuttaa, vaikka juoni tuntuu olevan ihan saatanan geneeristä ja eeppistä fantasiahuttua. Ja pilluakin sai heti alkuunsa, valitettavasti haltiavosu vaan pääsee samantien hengestään. Taistelusysteemi oli aluksi vähän sekava, kun odotin enemmän Baldur's Gaten tyylistä, mutta kyllä tuohonkin tottui (pelialustana siis Xbox 360, PC:llä tuo on ilmeisesti vähän parempi).[/quote:61564417ee]
Jotenkin naurattaa toi veren määrä tuossa pelissä, hahmoilla naamat melkein aina täynnä veriroiskeita, kun alkavat keskenään keskustella.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Uuh, joku 2D-MMORPG jota on ollu tekemässä ainaki yks vanhojen Ultima-pelien kehittäjäjannu. Pitäis vissiin olla huomenna auki. Jos on, nii viikonlopun suunnitelmat on sit siinä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
onk äkspoksille mitään muita hyviä kaksin/moninpelejä ku nää sporttispurtit ja tekkenimäiskinnät?
siis niinku ei online vaan oldskool mäiskintäetäisyydellä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Viiden päivän innokkaan pelailun jälkeen sanoisin, että Assassin's Creed 2 taitaa olla vuoden peli. Näkökantani on kyllä kiltisti sanottuna suppeahko, mutta eipä ole sitten Shenmuen aikojen mikään uusi peli tempaissut noin vahvasti mukaan maailmaansa. En oo onneksi sittenkään aikuistunut niin paljon, etten voisi vielä nauttia näin paljon pelailusta. Vika olikin vain pelaamissani peleissä eikä pelaajassa.
Joko oot Ulvis tosta Arkham Asylumista luopunut mitä kaupittelit edellisellä sivulla?
Hirrrrveesti pelejä joita haluis ostaa (no pari vuotta catching uppia tehtävänä, kaikki tommoset gta nelonen, fallout kolmonen, halo kolmonen pelaamatta, kämppis tosin jo halon hakkas läpi), mutta Fifan runkutus vie nyt päivät kuitenkin, joten eipä hätiä. Aloitin manageriuran Torinolla Serie B:stä ja ei oo heleppoo ei, vaikka on sarjan parhaita jengejä ja nousu tietysti tavoitteena heti. Tyystin erilaista kyl kuin pelaamani Ligue 1 -kausi Lyonilla, maalipaikkoja on helvetin hankala luoda näillä tumppujaloilla. Paljon opettelua muutenkin tässä kun sormet menee edelleen pessinappuloille tiukoissa tilanteissa. Oikean äijän saaminen ohjaksiin riittävän nopeesti tuottaa välillä ongelmia ja toi kentän kartta on ihan perseestä. Muuten ei valitettavaa, upee peli, paitsi valikot on aika kehnoja kyl kuten todettua.
Uutuuspeleistä tuo Assassins Creed 2 kuumottelis kyllä eniten juu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Fifan ostin eilen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mirror's Edgelle pienen opettelun jälkeen kyllä iso peukku.
Joko oot Ulvis tosta Arkham Asylumista luopunut mitä kaupittelit edellisellä sivulla?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:fd7136bbed="huïg"]onk äkspoksille mitään muita hyviä kaksin/moninpelejä ku nää sporttispurtit ja tekkenimäiskinnät?
siis niinku ei online vaan oldskool mäiskintäetäisyydellä[/quote:fd7136bbed]
resident evil vitonen kaksinpelinä on täyttä juhlaa! eilen tahkottiin kämppiksen kanssa aamuviiteen asti, ehkä parhaat "AAAAA SAATANA SE ON SUN TAKANAS!!" ja "APUA MÄ KUOLEN MÄ KUOLEN!!" -hetket ikuna, yksinpelinä tuota edes testannut vielä, mutta vaikee uskoo että voi tuosta intensiivisempää olla.
aika ylläripeli muutenkin, en nimittäin yhtään tiennyt millainen tämä on, ja edellinen pelaamani sarjan peli oli toinen osa pleikkarilla ysärillä. luulin et edelleen availlaan varovasti ovia jossain pimeässä kartanossa ja säikytellään niin saatanasti, mutta tässähän hyppii zombeja moottoripyörillä kimppuun ja turretilla pistettiin viimestä päivää. lopetettiin pelaaminen viiden tunnin jälkeen kun ruudun kokoinen mutanttimölli löi pääni irti maasta repimällään puulla, ja tää tais olla vasta viides rata. onneksi sopivasti myös sitä hiiviskelyä. huikeeta!
ja toi lego batman kaksinpelinä on tosi kivaa kanssa. mukavia puzzleja, joita pitää yhdessä pähkäillä ja hauskaa loikkimista... yksin ei oo oikein mistään kotosin kun koneen ai on ihan pönttö ja useimpiin ongelmakohtiin tarvitaan kaks hahmoa. vaikeustaso just passeli ja kenttiä ja hahmoja piisaa, ainakin jos haluaa 100 prossaa pelistä selvittää.
Tilasin tuon Borderlandsin, kun oli Amazonilla tarjouksessa. Dragon Age toki vielä pahasti vaiheesta, aloitin pelin pari kertaa uudestaankin kun teki mieli testata niitä muitakin alkutarinoita. Jämähdin sitten lopulta pelaamaan sillä kastittomalla kääpiöllä, 27 tuntia peliä takana sillä jo onhan tää helvetin hauskaa
Hermi menee kyllä kun niitä Revenantteja tappaa että sais sen Juggernaut-armorin kaikki palat, jotain 30 healing putelia piti jokaista tappelua varten varata ja sittenkin aika tiukkaa teki
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Haluatko Ripa pelata ton mun kanssa joku kerta netissä kahdestaan läpi?
No ilman muuta
[quote:c822f0a368="risto_m"][quote:c822f0a368="huïg"]onk äkspoksille mitään muita hyviä kaksin/moninpelejä ku nää sporttispurtit ja tekkenimäiskinnät?
siis niinku ei online vaan oldskool mäiskintäetäisyydellä[/quote:c822f0a368]
resident evil vitonen kaksinpelinä on täyttä juhlaa! eilen tahkottiin kämppiksen kanssa aamuviiteen asti, ehkä parhaat "AAAAA SAATANA SE ON SUN TAKANAS!!" ja "APUA MÄ KUOLEN MÄ KUOLEN!!" -hetket ikuna, yksinpelinä tuota edes testannut vielä, mutta vaikee uskoo että voi tuosta intensiivisempää olla.
aika ylläripeli muutenkin, en nimittäin yhtään tiennyt millainen tämä on, ja edellinen pelaamani sarjan peli oli toinen osa pleikkarilla ysärillä. luulin et edelleen availlaan varovasti ovia jossain pimeässä kartanossa ja säikytellään niin saatanasti, mutta tässähän hyppii zombeja moottoripyörillä kimppuun ja turretilla pistettiin viimestä päivää. lopetettiin pelaaminen viiden tunnin jälkeen kun ruudun kokoinen mutanttimölli löi pääni irti maasta repimällään puulla, ja tää tais olla vasta viides rata. onneksi sopivasti myös sitä hiiviskelyä. huikeeta!
ja toi lego batman kaksinpelinä on tosi kivaa kanssa. mukavia puzzleja, joita pitää yhdessä pähkäillä ja hauskaa loikkimista... yksin ei oo oikein mistään kotosin kun koneen ai on ihan pönttö ja useimpiin ongelmakohtiin tarvitaan kaks hahmoa. vaikeustaso just passeli ja kenttiä ja hahmoja piisaa, ainakin jos haluaa 100 prossaa pelistä selvittää.[/quote:c822f0a368]
tänks...en tiiä kyl, oon vähän pelivammanen. resident eviliä jaksoin pelaa ehkä vartin, ei noi shootterit oikee innosta. fallout oli kyl kova mut ihan liian vaativa jollei oo työtön ja hallussa liikaa hyvää pilvee tms.
mut kämppis hankki tommosen langattoman mokkulan jolla saa äkspoksin ohjaimet koneelle, sit vaa koneelta piuha telkkariin ja emulaattoreilla pyörii vaikka mitä
GTA nelone on kyl ollu ihan vitun hyvä paitsi että oon tällä hetkellä täysin jumissa siinä. Uusia tehtäviä vaan ei tule, ainoo mitä voi tehä on joku vitun rottien ampuminen ja biliksen pelaaminen. Paha suunnitteluvirhe, mitään ei tunnu tapahtuvan...
Ei sen kyllä pitäis jumittua missään vaiheessa
Varikset komentavat
ootko koodannu koko pelin
joo ei mitään tapahu. rayn toka missio ei tapahdu, eikä uusia tyyppejä mulle ilmottaudu. muut draamankaaret taitavat olla loppu tai tauolla ainakin ign:n tehtävälistauksen mukaan
FIFA 10:n managerimoodissa on kyllä niin paljon ihan alkeellisia puutteita, että en tiedä jaksaako tuota sittenkään alkaa yksinpelinä ihan hooceesti tahkoamaan, varsinkin kun näitä muitakin huippupelejä on tässä käsillä. Valikoista valittaminen saattaa kuulostaa nillittämiseltä, mutta kyllähän niissä joutuu ja haluaakin viettää enemmän aikaa kuin itse kentällä jos huolella aikoo joukkuettaan, ööh, manageroida, ja nyt kun tuo on noin tahmeeta ja kankeeta niin latistaahan se pelifiilistä.
Sitten näitä lapsuksia riittää: miksi vaihtoon otetut pelaajat eivät saa arvosanaa matsista, miksi maalivahtini johtaa syöttötilastoa, miksi joukkueen sisäistä syöttötilastoa ja monia muita tilastoja ei ole edes esillä missään, miksi pelaajien menneitä arvosanoja tai arvosanojen keskiarvoa ei näe mistään, miksi muita liigoja ei voi katsella ollenkaan, miksi kun saa potkut kelaa peli automaattisesti seuraavan kauden alkuun, miksi itse ei voi päättää harjoitusotteluista, miksi joutuu seivaamaan joka kerta kun tekee vaikka kesken matsin muutoksia joukkueen pelitapaan muuta kuin pikavalinnoilla, miksi ihmeessä tuo pelikentän kartta on noin olematon ja käytännössä täysin käyttökelvoton, miksi en voi katsella menneiden kausien tuloksia mistään, miksi en näe mistään miten Torinon loppukausi meni sen jälkeen kun sain sieltä kenkää? Tällaiset asiat nyt pitäis olla joka helvetin futispelissä, useimmat oli jopa siinä vanhan kunnon PES vitosen alkeellisessa uramoodissa, joka ei edes yrittänyt olla minkään tasoinen managerisimulaatio.
Vaikeustaso tässä pelissä on kyllä kohdillaan ja hyvä että haastetta piisaa. No Barcelonalla nyt voittaa aina, mutta niinhän sillä pitääkin. Nyt manageroin kriisissä olevaa Exeteriä, jolla on velkaa YLI KAKSI MILJARDIA EUROA ja tavoitteena sarjassa säilyminen, melkosen jännä tilanne.
Nähtäväksi jää tuleeko tätä silti just noiden mainittujen puutteiden takia koskaan opeteltua niinku PES vitosta osasi. Ja tärkein kysymys, onko tää nyt ihan yhtä hauskaa sittenkään?! Kaksinpelit ei ole ainakaan toistaiseksi aiheuttanut vastaavaa kiimaa kuin eeppiset pessiväännöt, vaikka peli sinänsä on huimasti parempi. Tavallaan toivois ihan senkin takia, että Konami hoitais ton pelinsä ja shittinsä takaisin kuntoon, koska ne haltsaa nää muut hommat, käyttöliittymän ja esillepanon niin hyvin.
No mutta, onhan tää nyt tietysti kaikesta huolimatta uus standardi futispeleissä, ja ehkä mun pitää pelata ja treenailla paremmilla jengeillä pidempään ennen kuin sukellan tuonne alasarjoihin, niin välttyy turhautumisilta ja loppuu marmatus intter netissä. Ja be a pro on yllättävän toimivaa ja hauskaa, voisi perehtyä siihenkin paremmin.
Hei miten te muuten pelaatte tätä, manuaalisilla vai automaattisilla syötöillä? Tuo tuntuu määrittävän pelin vaikeustasoa enemmän kuin mikään muu asetus. Toisaalta mitä iloa on opetella manuaaliset lyhytsyötöt, koska se on ihan naurettavan vaikeaa ja peli rullaa kivasti automaateilla. Keskityksiin ja läpisyöttöihin on toki kiva laittaa manuaalit, niin pääsee yrittämään täysin villejä syöttöjä ja maaleja.