You are not logged in.
Che ykkönen ja kakkonen. Ihan ok, mutta ois voinu olla parempiakin. Alko pahasti puuduttamaan. Osa katsomosta nukkui.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Elf
Elämäni supon varjossa
Deja vu
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Loachin Looking for Eric. Odotin lähinnä jotain "ihan jees" -tasoa, mut täähän olikin ihan helkkarin mahtava. Varmaan yks tän vuoden parhaita ensi-iltoja.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Dirty Dancing lauantaiaamuna jatkoilla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Stakeout - lähti vähän hitaasti ja vaivaannuttavasti, mutta kohta asettui ja tempaisi mukaansa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:437e0ea50a="Joe Caligula"]Elf
[/quote:437e0ea50a]
en ole kolmekybänen emoboy
Loachin Looking for Eric. Odotin lähinnä jotain "ihan jees" -tasoa, mut täähän olikin ihan helkkarin mahtava. Varmaan yks tän vuoden parhaita ensi-iltoja.
Tää on kyllä hyvä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:3b4de22559="bernardblack"]Loachin Looking for Eric. Odotin lähinnä jotain "ihan jees" -tasoa, mut täähän olikin ihan helkkarin mahtava. Varmaan yks tän vuoden parhaita ensi-iltoja.
Tää on kyllä hyvä.[/quote:3b4de22559]
Operaatio Cantona
[quote:ab65435397="Joe Caligula"][quote:ab65435397="bernardblack"]Loachin Looking for Eric. Odotin lähinnä jotain "ihan jees" -tasoa, mut täähän olikin ihan helkkarin mahtava. Varmaan yks tän vuoden parhaita ensi-iltoja.
Tää on kyllä hyvä.[/quote:ab65435397]
Operaatio Cantona
[/quote:ab65435397]
Joukolla hommat hoituu
[quote:30c6cbb6ba="bernardblack"][quote:30c6cbb6ba="Joe Caligula"][quote:30c6cbb6ba="bernardblack"]Loachin Looking for Eric. Odotin lähinnä jotain "ihan jees" -tasoa, mut täähän olikin ihan helkkarin mahtava. Varmaan yks tän vuoden parhaita ensi-iltoja.
Tää on kyllä hyvä.[/quote:30c6cbb6ba]
Operaatio Cantona
[/quote:30c6cbb6ba]
Joukolla hommat hoituu [/quote:30c6cbb6ba]
Tää pitäs nähdä!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ihan liikaa leffoja tullu katottuu, leffakurssei sillai koko ajan koulussa ja kovalevy täytyy kohta formatoida, mutta nopee lista ja peukut leffoille joita oon kattonu himassa, kaikkia ei muista nyt
500 days of summer: :?
Jäävuoren varjoon:
The Adventures of Baron Muncshausen:
Buffalo 66: Ihan parasta, Ricci on ehkä hottiksin ever tässä
Commando: Paras Arnoldi Total Recallin jälkee
Dead Snow:
Deliverance:
Caravaggio:
Dr. Strangelove:
Yokio Mishima - Life in Four Chapters: ihan perus ihmeiskuva :?
Jennifers Body: peruskökköö
Logans Run: Olen nähny ennenkin, mutt sama reaktio aina, koska ne tissit lopulta näkyy, muuten vinkee ja paska samaan aikaan
Mulholland Drive: ei iskeny ihan niinku pitäis, paras rakastelukohtaus vähä aikaa
Stereo: Eka Croenenbergi kait tosi hyvä!
Moju: vinkee japsi trilleri/romanttinen elokuva, jonka jälkeen sokeet näyttäytyy uudessa valossa, helvetin pervoja ne oikeesti on
Zombieland: :?
Dogville: En tiedä mulla joku vihasuhde trieriin ja hanekeen, mutta kait ihan ok :?
Jari Halonen - Lipton Cockton
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Jari Halonen - Lipton Cockton
Mites tän pääsee näkemään? Vituttaa kun ei sillon joskus tajunnu ottaa videolle ku tv:stä tuli. Takasin ryssiin löytyy kyllä.
[quote:9b80c20e99="börjeslandet"][quote:9b80c20e99="Joe Caligula"]Elf
[/quote:9b80c20e99]
[/quote:9b80c20e99]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:99a83dddc1="danaström"]Jari Halonen - Lipton Cockton
Mites tän pääsee näkemään? Vituttaa kun ei sillon joskus tajunnu ottaa videolle ku tv:stä tuli. Takasin ryssiin löytyy kyllä.[/quote:99a83dddc1]
Löysin koulun kirjastosta tän.Oli VHS:ltä digitoitu.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
[quote:8de4a85211="barton_funk"][quote:8de4a85211="börjeslandet"][quote:8de4a85211="Joe Caligula"]Elf
[/quote:8de4a85211]
Haista homo vittu vedän sua turpaan :x
[quote:95ff46b832="bernardblack"][quote:95ff46b832="danaström"]Jari Halonen - Lipton Cockton
Mites tän pääsee näkemään? Vituttaa kun ei sillon joskus tajunnu ottaa videolle ku tv:stä tuli. Takasin ryssiin löytyy kyllä.[/quote:95ff46b832]
Löysin koulun kirjastosta tän.Oli VHS:ltä digitoitu.[/quote:95ff46b832]
Nukahdin Liptonin leffateatterinäytöxsessä..
[quote:f328a4bb9f="Joe Caligula"][quote:f328a4bb9f="barton_funk"][quote:f328a4bb9f="börjeslandet"][quote:f328a4bb9f="Joe Caligula"]Elf
[/quote:f328a4bb9f]
Haista homo vittu vedän sua turpaan :x[/quote:f328a4bb9f]
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:41c655e2f2="Joe Caligula"][quote:41c655e2f2="barton_funk"][quote:41c655e2f2="börjeslandet"][quote:41c655e2f2="Joe Caligula"]Elf
[/quote:41c655e2f2]
Haista homo vittu vedän sua turpaan :x[/quote:41c655e2f2]
Stakeout - lähti vähän hitaasti ja vaivaannuttavasti, mutta kohta asettui ja tempaisi mukaansa
Kasariklassikko! 80-luvun kyttäpari-buddyleffoille muutenkin
Sent from my iPhone 16
[quote:96cd746b90="Jean-Babtiste"]Stakeout - lähti vähän hitaasti ja vaivaannuttavasti, mutta kohta asettui ja tempaisi mukaansa
Kasariklassikko! 80-luvun kyttäpari-buddyleffoille muutenkin [/quote:96cd746b90]
Farkkukyttä
Clint Eastwood & Charlie Sheen - Rookie
Toiset 48 tuntia
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:f33189e6e8="Tomsk"][quote:f33189e6e8="Jean-Babtiste"]Stakeout - lähti vähän hitaasti ja vaivaannuttavasti, mutta kohta asettui ja tempaisi mukaansa
Kasariklassikko! 80-luvun kyttäpari-buddyleffoille muutenkin [/quote:f33189e6e8]
Farkkukyttä
Toiset 48 tuntia [/quote:f33189e6e8]
Tango & Cash
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Sekin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:2ccd475375="Neuvostoliitto"][quote:2ccd475375="Tomsk"][quote:2ccd475375="Jean-Babtiste"]Stakeout - lähti vähän hitaasti ja vaivaannuttavasti, mutta kohta asettui ja tempaisi mukaansa
Kasariklassikko! 80-luvun kyttäpari-buddyleffoille muutenkin [/quote:2ccd475375]
Farkkukyttä
Toiset 48 tuntia [/quote:2ccd475375]
Tango & Cash [/quote:2ccd475375]
Rookie ja Tango & Cash vääristivät sexcuaalisuuttani
[quote:aeadcdcedc="kikke"][quote:aeadcdcedc="Neuvostoliitto"][quote:aeadcdcedc="Tomsk"][quote:aeadcdcedc="Jean-Babtiste"]Stakeout - lähti vähän hitaasti ja vaivaannuttavasti, mutta kohta asettui ja tempaisi mukaansa
Kasariklassikko! 80-luvun kyttäpari-buddyleffoille muutenkin [/quote:aeadcdcedc]
Farkkukyttä
Toiset 48 tuntia [/quote:aeadcdcedc]
Tango & Cash [/quote:aeadcdcedc]
Rookie ja Tango & Cash vääristivät sexcuaalisuuttani
[/quote:aeadcdcedc]
Muistakaa Running Scared ja ysärin alusta myös Michael J. Fox/James Woods -raina The Hard Way.
Mut kyllä Riggs & Murtaugh foreva maan
Varsinkin kakkososassa.
Sent from my iPhone 16
Kyttäkaksikot ansaitsisivat oman topikin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No sama
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.