You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Taking of Pelham 1 2 3 (2009)
Tämähän oli ihan paska. Ei mitään sitä fiilistä mitä siinä alkuperäisessä oli. Buu.
[quote:c071aa6593="leposi"]The Taking of Pelham 1 2 3 (2009)
Tämähän oli ihan paska. Ei mitään sitä fiilistä mitä siinä alkuperäisessä oli. Buu.[/quote:c071aa6593]
Tony Scott
Joo ei oo kyl mitään aikomusta katsastaa tämä.
Sent from my iPhone 16
Konsertti. Arvosteluissa haukuttu latteaksi, mut munsta oli oikein hauska ja koskettava. En tiä oliko muutenkin mieliala otollinen vai mistä kiikasti, mut se grande finale oli jotenkin niin pakahduttava, että mun piti oikein tehdä töitä etten olisi alkanut itkeä vollottaa kuin pikkulapsi. Ja mua ei todellakaan ala helposti leffat itkettää, en oo itse asiassa ikinä tainnut porata leffassa.
Ja onhan siinä vielä bonuksena kauniita naisia! (Melanie Laurent ja Anna Kamenkova.)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:0411e41c60="Tomsk"][quote:0411e41c60="leposi"]The Taking of Pelham 1 2 3 (2009)
Tämähän oli ihan paska. Ei mitään sitä fiilistä mitä siinä alkuperäisessä oli. Buu.[/quote:0411e41c60]
Tony Scott
Joo ei oo kyl mitään aikomusta katsastaa tämä.[/quote:0411e41c60]
Vopis olis, mutta täytyy tsekkiä ainaskiin videolta.
Tony Scott, hyvä viihde-elokuvan tekijä mies: Spy Game, Enemy of the state, Crimson tide, True Romance, Last Boy Scout, Top Gun...
Itse asiassa vitun monta nastaa leffaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Bigger, Stronger, Faster
Ihan OK dokkari stereodeista. Tosi kummallisia tyyppejä. Suosittelen jos aihe kiinnostaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:ca5ed9dfe1="Joe Caligula"]
Tony Scott, hyvä viihde-elokuvan tekijä mies: Spy Game, Enemy of the state, Crimson tide, True Romance, Last Boy Scout, Top Gun...
Itse asiassa vitun monta nastaa leffaa [/quote:ca5ed9dfe1]
Aina kun katson True Romancen mietin että olis ihan vitun hyvä leffa jos sen olis ohjannu joku muu kuin tuo Hollywoodin Ilkka Alanko.
Viihdettä joo, mut ei niitten viihteellisyyteen kyllä mitenkään vaikuta se että "hra auringonlaskun/nousun aikaan" on sattunut ohjaamaan ne.
Last Boy Scout
Beverly Hills Cop II
Enemy of the State varovainen
Muut on kyllä aikamoista basaa, viihdettä tai ei.
Sent from my iPhone 16
Altmanin "Nashville". Olipa hyvä
Suurimpia suosikkejani!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
cronenbergin the fly
coenien the ladykillers
molemmille
X-Men
Son of Rambow
Mä veikkaan että tää olis ollu ihan paska amerikkalaisten tekemänä, mutta brittiläinen meininki pelasti. Periaatteessa vähän liian hyvänmielen leffa ja siirappinenkin, mutta hahmot ja paikoitellen varsin hauska komiikka teki tästä katsomisen arvoisen.
Bronson
Elokuva "britannian väkivaltaisimmasta vangista". Hieman yllättäen tuli nähtyä tämä ja olihan se vitun hyvä. Sinänsä aivan uskomattomasta kusipäästä oli tehty varsin veijarimainen karikatyyri, josta oli melkein pakko pitää. Tositapahtumiin perustuva, mutta railakkaasti ylilyöty.
Kaunotar & hirviö
Ranskalainen filmatisointi vuodelta 1946, ei siis mikään disney -versio. Ihan mukava sunnuntaielokuva, eihän näitä voi ihan samalla asenteella katsoa kuin nykyajan leffoja. Näyttely on teatraalista ja meininki sopivan naiivia. Tunnelma sinänsä kohdallaan ja visuaalisesti paikoitellen näyttävä aikalaisekseen.
[quote:1a94c4c079="Joe Caligula"]
Itse asiassa vitun monta nastaa leffaa [/quote:1a94c4c079]
Joo, noi on kaikki nazzoja, mut nyt en kyl muista, katoinko mä ton Crimson Tiden vai en. Oliko se joku Purppuravirrat suomeksi?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kelly's Heroes - helvetin hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kelly's Heroes - helvetin hyvä
Tää on laatukamaa, tietty tolla työryhmällä olisi mahdotonta mennä vikaan.
*
License To Kill - 007 ja lupa tappaa
Tähänastisista viimeinen todella upea Bond-pätkä. Sarjan brutaaleinta meininkiä, ja ultimateinta kasariäksöniä. Tossa on kaikkea mikä on maailmassa kaunista: Etelä-Amerikkalaisia huumediilereitä, kosto virkaveljen nimeen, kapakkatappelu strippibaarissa, joku ninja, vahvoja naisia ja vilpillinen new age -pastori sekä Benicio Del Toron silmäpussit. Koko homma kuorrutetaan Gladys Knightin upealla tunnarilla ja tietyllä lämminhenkisyydellä, jota vielä 1989 saattoi leffoissa olla.
Daltonia on kritisoitu mielestäni täysin turhaan. Tyyppi seurasi edeltäjien esimerkkiä, ja loi hahmosta taas uudenlaisen. Daltonin Bond ei ollut Mooren kaltainen häntäheikki, vaan ammattimies joka oli luonteeltaan sekä hot & cool. Nää kaksi uusinta jätkäähän on pelkästään vittumaisia virnistelijöitä: sydän niiltä puuttuu, sydän ja reilu rehellisyys.
Todellinen mestariteos
Gordon Bombay
Ja Timothy Dalton toki ainut oikea Bond-näyttelijä ja License to Kill henk.koht. suosikkeja kaikista Bond-leffoista
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Away we go
Melkolailla sitä omahyväistä teeskentelyä, jota odotinkin parilla ihan hauskalla jutulla höystettynä. Tykkäsin Revolutionary Roadista todella paljon, eli syytetään sitten sitä Eggers-Vida-käsikirjoittajaparia. Jotenkin ällöttävä ajatuskin: pariskunnan kirjoittama elokuva, bleh. Täydellisesti tän rainan kuitenkin pilasi siinä soinut turhanpäiväinen ja ärsyttävä lässyti-lässyn-munaton-mies-ja-kitara-musiikki. Vastuussa joku Alexi Murdoch.
En suosittele.
Mangojauhe goddamn.
Katoin Mementon. Edellisen ja ekan kerran näin tuon kai joskus 2000. Olihan toi hyvä leffa edelleen, tosin tuskin tarvitsee enää katsoa ellei sitten joskus 15 vuoden päästä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vodkaa, Komissario Palmu
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:51b84a5609="Jean-Babtiste"][quote:51b84a5609="Joe Caligula"]
Itse asiassa vitun monta nastaa leffaa [/quote:51b84a5609]
Joo, noi on kaikki nazzoja, mut nyt en kyl muista, katoinko mä ton Crimson Tiden vai en. Oliko se joku Purppuravirrat suomeksi?[/quote:51b84a5609]
Tais olla. Suklarijänskismenoa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:0edf959259="Joe Caligula"][quote:0edf959259="Jean-Babtiste"][quote:0edf959259="Joe Caligula"]
Itse asiassa vitun monta nastaa leffaa [/quote:0edf959259]
Joo, noi on kaikki nazzoja, mut nyt en kyl muista, katoinko mä ton Crimson Tiden vai en. Oliko se joku Purppuravirrat suomeksi?[/quote:0edf959259]
Tais olla. Suklarijänskismenoa [/quote:0edf959259]
Jos toi on Purppuravirrat niin mikä tää sit on:
Sent from my iPhone 16
Crimson Tide on suomeksi Purppuravyöhyke.
en ole kolmekybänen emoboy
Mun ei tarvi ku nähä Jean Renon naama, niin rupee jo itkettämään. Leon
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ihan pl rymistelyä, mut tuskinpa tulee katsottua enää uudestaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ford Fairlane - Rokkidekkari telkkarista nyt.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Kata Kärkkäisen bj
unohdin
bzort glorf bööth
Ford Fairlane - Rokkidekkari telkkarista nyt.
Jäi kesken. Hyvää yötä!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan