You are not logged in.
[quote:7ea50d3aa8="psykokarkki"]lähetäppä skeletonni joskus mulle joku demo
![]()
[/quote:7ea50d3aa8]
Neljällä eurolla saat levyn himaan asti. Kantsii, sillä vuosien päästä voit myydä sen kuudella kybällä.
voishan tota harkita
[quote:da676ff1c9="Skeletonni"][quote:da676ff1c9="psykokarkki"]lähetäppä skeletonni joskus mulle joku demo
![]()
[/quote:da676ff1c9]
Neljällä eurolla saat levyn himaan asti. Kantsii, sillä vuosien päästä voit myydä sen kuudella kybällä.[/quote:da676ff1c9]
voishan tota harkita
se kassu on ainakin hyvä, varsinki twin peaks -biisi jota en tosin uskaltanu mahdollisten juonipaljastusten takia kuunnella loppuun aikanaan ku oli kakostuotantokausi vielä kesken. paljon ton kurssi on nyt jos parin vuoden päästä menee jo kuudella kybällä?
Saat ite määritellä jälleenmyyntihinnan.
Mietin tossa että mitkä on parhaat suomiräppibiisit eli taageimmat suomihoppi- eli suomiräbäytysstyget koskaan. Totuus:
Mun Naapurusto
Meistä/Teistä
Kun Me Kruisaillaan
Pelinappula
PA2001
Päästä Parhaasta
Ei missään järjestyksessä siis. Laittakaas muutkin, paitsi psykokarkin listaa en välttämättä halua nähä :rolleyes:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
simmut kiinni kikke
suomi-kp
yleistä pahennusta osa 666
joku hyvä jontti & shaka -biisi, niitä on liikaa siis valittavaksi
Jontin ainut kingi verse on Liisanpuiston Tästä Kaupungista biisissä, joka on muutenkin helposti yks suomiräpin kovimpia biisejä!
I knew you'd come.
[quote:4d38136cef="kikke"]
Päästä Parhaasta
[/quote:4d38136cef]
Ehkä vähiten kuvaava biisin nimi ikinä!
Oikeesti parhaasta päästä: Edelleen aito, Monimuotosii ja ehkä Hyviä juttuja
no päästä parhaasta biitti on kyllä top 5 suomibiittejä ja Davon versen osaa jokainen itseääkunnioittava pälli ulkoa.
Hyviä Juttuja pääsee kyllä kans listalle, tosin melkeinpä mielummin instruna.
I knew you'd come.
no päästä parhaasta biitti on kyllä top 5 suomibiittejä ja Davon versen osaa jokainen itseääkunnioittava pälli ulkoa.
Mä en ookkaan mikään pälli!
Vähäisten Äänien Uliuli ja Memmy Possen Hartsa ja Kake LISTALLE!
mutta melkeinpä ihan kärkeen pääsis kuitenkin KAIPIROSKAA, VERNET BRANKKOO JA SITÄ RATAA
I knew you'd come.
Jontin ainut kingi verse on Liisanpuiston Tästä Kaupungista biisissä, joka on muutenkin helposti yks suomiräpin kovimpia biisejä!
taitaa olla suunnilleen ainut jontin fiitti jota en oo ees kuullu
pitäisköhän hommaa joskus, milläs levyllä toi olikaan?
Debyytillä. Jonttikin räppää vielä eri nimellä ja mukana biisissä myös tuleva Notkea Rotta, elämänsä parhaalla versellä.
I knew you'd come.
Debyytillä. Jonttikin räppää vielä eri nimellä ja mukana biisissä myös tuleva Notkea Rotta, elämänsä parhaalla versellä.
saaks tota debyä vielä jostain? tai oisko mahdollista että lähettäisit tosta biisistä mulle mp3:sen
En tiedä saako levyä enää. Multa se löytyy hyllystä, muutenkin koko levy on sitä parempaa suomiräppiä ja kestänyt aika hyvin aikaa.
Mikä on foorumin linja biisilinkkien suhteen? Onko parempi että laitan yksityisviestinä?
I knew you'd come.
sama kai tuo, mutta adminienkin on nähty laittavan linkkejä julkisiin topikkeihin
thänks, tosin pääsen lataileen vasta illemmalla
[quote:56ae613fca="Skeletonni"][quote:56ae613fca="kikke"]
Päästä Parhaasta
[/quote:56ae613fca]
Ehkä vähiten kuvaava biisin nimi ikinä![/quote:56ae613fca]
Homo. Tiputan sut mun lempifoorumistien listalta tällä menolla :x
Etkä pääse mun synttäreille :x
kikke sivaltaa
Paljon mäkin katon vielä sormien läpi mutta kyllä se raja on johonkin vedettävä :x
Hei Mun naapurusto jakoon kans! Multa ei jostain syystä löydy tota stygeä just nyt!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sehän tuli ku apteekin hyllyltä
kukas pistäis viel city-karhun metsästäjän ja SRJTNT vol.1 mixtapen?
En tiiä mikä on SRJTNT mut SRKKPJT on unohtunu ihan kokonaan! Onks kellään sitä ekaa levyä? Taitaa olla ainoita Murmur-juttuja mistä ei tuu täysin hintti fiilis. Joku vois rips rips ja ups ups
SRJTNT on siis se julma-henrin vuoden takainen mixtape, en oo saanu hankituksi.
EDIT: Heikosti skulaavalle latauslinkille siis tämä.
Serkkupoikien Tulitustilitystiputus on parhaimmillaan kyllä ihan paras suomiräbälevy. Serkkuhit! Yksäri! Pidemmän päälle! Kamoon!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja räppinimellä
Sepi Paha Penaalille myös
Parhaita suomiräbälevyjä.
En tiiä mikä on SRJTNT
lucky bastard.
I knew you'd come.
[quote:18328816c9="hrmunoita"]
Serkkupoikien Tulitustilitystiputus on parhaimmillaan kyllä ihan paras suomiräbälevy. Serkkuhit! Yksäri! Pidemmän päälle! Kamoon![/quote:18328816c9]
JOO! Vanha suosikki tää! Pitäiski kuunnella pitkästä aikaa. Levyn kansien kuville myös.