You are not logged in.
[quote:b723e2b2ce="börjeslandet"]Indyissähän kolmonen on paljon parempi kuin rasistinen Tuomion Temppeli.
Tarkoitin että Indy 4 ja Die Hard 4 on molemmat ihan turhia. Viimeinen Ristiretki on oma suosikkini, Tuomion Temppeli tuntuu pöljältä senkin takia kun siinä pysytään enimmäkseen samassa paikassa ja sitä siistiä maailmankarttakuvaa näytetään vain kerran.[/quote:b723e2b2ce]
Tuomion temppelin rasismi on just kiinnostavaa, mut joo kylhän Last Crusade on paras (ku tuli nähtyä teatterissakin se).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hyökkäys jeppeasemalle eli Attakkii on the pre-sinttii joku numero - Tosi hyvä, pistää funtsimaan, sopivan lyhyt
kyllä, yks mun suosikki toimintaleffoja! oletan tietty et sä katoit alkuperäsen Carpenterin version, re-make oliki sit taas semmosta paskaburgeria.
I knew you'd come.
[quote:c14b9a6411="Jean-Babtiste"]Hyökkäys jeppeasemalle eli Attakkii on the pre-sinttii joku numero - Tosi hyvä, pistää funtsimaan, sopivan lyhyt
kyllä, yks mun suosikki toimintaleffoja! oletan tietty et sä katoit alkuperäsen Carpenterin version, re-make oliki sit taas semmosta paskaburgeria.[/quote:c14b9a6411]
Jep, en ees tienny mistään remakesta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:7f6caae56f="helena markos"][quote:7f6caae56f="Jean-Babtiste"]Hyökkäys jeppeasemalle eli Attakkii on the pre-sinttii joku numero - Tosi hyvä, pistää funtsimaan, sopivan lyhyt
kyllä, yks mun suosikki toimintaleffoja! oletan tietty et sä katoit alkuperäsen Carpenterin version, re-make oliki sit taas semmosta paskaburgeria.[/quote:7f6caae56f]
Jep, en ees tienny mistään remakesta[/quote:7f6caae56f]
En oo nähny remakea, mut alkuperänen on varsin hyvä.
en ole kolmekybänen emoboy
Jo pelkästään alkuperäsen POSTERI kertoo kuinka eri tasoilla nää kaks leffaa on.
I knew you'd come.
Maria Bello toki
JA RULE
I knew you'd come.
Laurie Zimmer
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
bad santa
bad santa
Jpp, varsin hauska elokuva
en ole kolmekybänen emoboy
edit: väärä otsikko
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Luin Hvis lyset tar oss
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
[quote:72846f71eb="ydinaukio"]bad santa
Jpp, varsin hauska elokuva [/quote:72846f71eb]
Tykkään kans. Vois katsoa uudestaan tässä taas.
Nämä on tuli katsottua viime viikonloppuna:
Inglourious Basterds
Taattua Tarantinoa, hyvässä ja pahassa. Pari aika repsäyttävää kohtausta.
Surrogates
Yllättävän hyvä viihdepätkä.
Gamer
Vähän niin kuin edellinen mut LOL.
Pandorum
Täkynä mulle tän tsekkaamisen toimi Paul W.S. Andersonin mainitseminen tuottajaksi. Event Horizon on edelleen yksi sähäkämmistä ja hyytävimmistä scifi-kauhu-paukuista mitä löytyy. On vaikea sanoa tarkalleen mikä siinä niin vaikutti, mut kyseessä on siis ainoa aikuisvuosina valvottanut leffa. Tässä Pandorumissakin siis samaa genreä mut hieman köykäisemmin. Hyvä alku, ja sitten mennään hieman geneerisemmin joskin aivan läskiksi ei missään vaiheessa vedetä. Perushyvä jännäri hieman erikoisessa ympäristössä.
Sent from my iPhone 16
hohto
blindness
ei yhtä hyvä ku toi^ mut iha jees
Uskomaton pätkä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mitähän tästä nyt sanois. Vittu miten mieletön leffa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pölöpölö peter franzen perusäijä perusäijärooliin. osaa homman. tekee hyvää duunii. mies rooliin mies paikallaan. laitetaan peter hommiin ja homma pakettiin. äiä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pölöpölö peter franzen perusäijä perusäijärooliin. osaa homman. tekee hyvää duunii. mies rooliin mies paikallaan. laitetaan peter hommiin ja homma pakettiin. äiä!
Kuten Suomen kovin elokuvakriitikko Antti Lindqvist jossain arviossaan (oisko ollut Matti tai Koirankynnen leikkaaja) totesi, Suomen paras näyttelijä!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
[quote:f265aadc0a="ydinaukio"]blindness
ei yhtä hyvä ku toi^ mut iha jees[/quote:f265aadc0a]
Lukekaa se kirja! Parasta!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hohto.
Oli tämä vaan hieno, parempi kuin muistinkaan. Todella visuaalinen - jokaisesta framesta ois saanu nätin stillkuvan seinälle.
"A repo man's always intense"
[quote:459e50ebd0="leposi"][quote:459e50ebd0="ydinaukio"]blindness
ei yhtä hyvä ku toi^ mut iha jees[/quote:459e50ebd0]
Lukekaa se kirja! Parasta![/quote:459e50ebd0] Luin muuten ton vähän aikaa sitten. Bongasin kirjastosta ja muistin että leposi on joskus kehunut. Oli kyllä hyvä!
Yhden miehen armeija
(A Force of one)
Elokuva naispoliisin tylsistä huumetutkimuksista, jossa Chuck Norris käy välissä tappelemassa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Pakko nähdä I taket lyser stjärnorna! Salee niin mun leffa!
Se oli hyvä. Itkin tietysti kuin vesiputous. En ole mikään leffassa vollottaja, mutta nykyinen "lääkitys" on tehnyt sen, ettei voi mitään kyynelille, kun ne tulee. Olen kuukauden sisään itkenyt liikuttuneisuuttani mm. teatterissa, leffassa ja räppikeikalla
odotan innolla joulua, muuttoa yms...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Rutger Hauer- Blind Fury
Niitä leffoja jotka olen nähnyt yli 15 kertaa
5/5
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Watchmen
Menetetty peli
Ebola Syndrome
Torrente 2
Niitä leffoja joita olen nähnyt +20 kertaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.