You are not logged in.
[quote:18f5df6d70="bernardblack"][quote:18f5df6d70="ydinaukio"]the proposition
aika jees.[/quote:18f5df6d70]
No just joo, tää oli melkein yhtä pahaa egonpönkityspaskaa ku Masked & Anonymous. Ray "seksikäs peto" Winstonen huikee roolisuoritus pelasti mitä pelastettavissa oli.
Niksu Cave -faneille hyvää runkkausmatskua, muille enimmäkseen kalkkunaviihdykettä.[/quote:18f5df6d70]
En oo koskaan ollut mitenkään erityisesti Nick Caven perään, mutta tykkään silti tästä elokuvasta. Aiemmin tykännyt ihan varauksettomasti, mutta parin "viime aikaisen" uusintakatselun jälkeen tajunnut, että on tässä heikotkin kohtansa: koko se perheenmurhaus -juttu toimii mun mielestä todella huonona motivaattorina sille emily watsonin hahmolle. oikeastaan koko hahmo on todella huonosti näytelty ja kirjoitettu.
Muuten mun mielestä elokuvana mukavan napakka. Hyvä tunnelma. SItä paitsi John Hurt on aina rautaa.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Miracle - Unelma voitosta
Koska leffa MM-95:sta!?
Menetetty peli
No films exist for this topic
Primer uudelleen. Siis 2 viikon sisään toistamiseen. Nyt aukeni jo paljon paremmin. Ei ehkä ihan niin onnistunut elokuvana, mutta kyllähän toi varmaan tulee katottua vielä kolmannenkin kerran joskus.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Alaston lounas.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Friedkinin Sorcerer - Mikä vitun Sorcerer? No ei sen välii, mahtava leffa..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Ässä leffa, vaikka ekalla kerralla tipuinkin lopussa kärryiltä...
Täällä katottiin Valley Girl, suht tyhjä mut hauska
[quote:4d87ebf2f3="barton_funk"]
[/quote:4d87ebf2f3]
Parasta!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
HG Wellsin Time Machine - aika paljon ihan peruskamaa parempi
being john malkovich
täyttä nerouttahan tuo edelleen.
[quote:5088002cf8="danaström"][quote:5088002cf8="bernardblack"][quote:5088002cf8="ydinaukio"]the proposition
aika jees.[/quote:5088002cf8]
No just joo, tää oli melkein yhtä pahaa egonpönkityspaskaa ku Masked & Anonymous. Ray "seksikäs peto" Winstonen huikee roolisuoritus pelasti mitä pelastettavissa oli.
Niksu Cave -faneille hyvää runkkausmatskua, muille enimmäkseen kalkkunaviihdykettä.[/quote:5088002cf8]
En oo koskaan ollut mitenkään erityisesti Nick Caven perään, mutta tykkään silti tästä elokuvasta. Aiemmin tykännyt ihan varauksettomasti, mutta parin "viime aikaisen" uusintakatselun jälkeen tajunnut, että on tässä heikotkin kohtansa: koko se perheenmurhaus -juttu toimii mun mielestä todella huonona motivaattorina sille emily watsonin hahmolle. oikeastaan koko hahmo on todella huonosti näytelty ja kirjoitettu.
Muuten mun mielestä elokuvana mukavan napakka. Hyvä tunnelma. SItä paitsi John Hurt on aina rautaa.[/quote:5088002cf8]
Mulle tää leffa ei oikein toimi. Silloin kun pitäs olla erikoinen on tavallinen ja toisinpäin..
Siis tässä on paljon mielenkiintoista, mutta ei vaan kanna..
Toki oon nähnyt tän vaan kerran leffassa, joten mieli vois muuttua uudelleen katselulla..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Muumi ja vaarallinen juhannus
Varikset komentavat
The Hangover. Hiema varauksella lähdin katsoon, mutta hauskahan tuo
Menetetty peli
The Hangover. Hiema varauksella lähdin katsoon, mutta hauskahan tuo
on
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:23c8ec1841="PrivateJoy"]The Hangover. Hiema varauksella lähdin katsoon, mutta hauskahan tuo
on [/quote:23c8ec1841]
Jep jep
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Avatar 3D. Tykkäsin, taidan olla homo
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
The Lavender Hill Mob
Noin muuten vois taas vähän valittaa: miks aina sillon kun meikällä ois aikaa ja viitseliäisyyttä käydä leffassa vaikka joka päivä, ei oo finkkarin ohjelmistossa yhtään mitään katsottavaa. Pitäiskö tuhlata yks sarjalippu tohon Planeettamme maa -sörsseliin?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
A Serious Man
Ihan ok.
Withnail and I
-Pitkästä aikaa. Mukavan kohmeinen leffa tsiigata parin viikon röpöttelyn jälkeen.. Juonta ei tietty hirveästi ole, mutta "läpät" ja näyttelijät parhautta ofkoos. Ja onhan tässä aika monen moista fiilistä: hauskuutta, päihtymistä, ystävyyttä ja lahjakkuutta ja sen hukkaamista
Dreamgirls
-Eddie Murphylta huippu rooli
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:541fa3f9fa="Joe Caligula"]Withnail and I
-Pitkästä aikaa. Mukavan kohmeinen leffa tsiigata parin viikon röpöttelyn jälkeen.. Juonta ei tietty hirveästi ole, mutta "läpät" ja näyttelijät parhautta ofkoos. Ja onhan tässä aika monen moista fiilistä: hauskuutta, päihtymistä, ystävyyttä ja lahjakkuutta ja sen hukkaamista
[/quote:541fa3f9fa]
Yks kolmesta ikisuosikista.
Kyssäri teineille: Mitkä kaks brittibändii ainakin sämplänneet kyseistä leffaa?
^ tiijjjjjjän toisen mut enå teini åhå
Postia pappi Jaakobille
Menetetty peli
Avatar 3D. Tykkäsin, taidan olla homo
jos tykkää leijokuninkaasta ja tanssii susien kanssa niin varmaan uppoo, oli muuten ihan veret kiehauttavaa paskaa!
[quote:4ff7e9db35="Joe Caligula"]
Dreamgirls
-Eddie Murphylta huippu rooli
[/quote:4ff7e9db35]eipä hiukan. loppu tosin näkemättä.
bzort glorf bööth
Neivaroun's Stygit
I'm a Cyborg, But That's OK - Loppu vähän seinään, mutta ha-hauska ja ihan hienokin
witness
ihan