You are not logged in.
:x
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kovan näkönen jäbä toi Inde.
Nettisivuilta: "Keikkamyynti käy vilkkaana ja pojjaat puurtavat."
Seuraava(ja ainoa sovittu) keikka: 19.2.2010, Pälkäne
Luulin eka et sen nimi on "Dude"
"Sarkastinen".. jumalauta :x
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ja eikös toi mc mane oo jo aika legenda, en sit tiedä hyvässä vai pahassa eiq taidanpa tietää
mut asiasta viidenteen, sitä en ennen tiennykkää et eevil stöö = dead-o
ja tiesittekö muuten että Suomalaista rapmusiikkia syntyy nyt joka kylässä
Voi vitun vasikat :x
"just sut vitun slut"
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bzort glorf bööth
Juhani
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Komp
bzort glorf bööth
mut asiasta viidenteen, sitä en ennen tiennykkää et eevil stöö = dead-o
ja kuudenteen: dead-o = kiltit ihmiset
seitsemäs asia: myykääpä joku mulle tuo kiltit ihmiset 1/3, jota oon hamunnu jo etsitään levyjä -topikissaki. olen maksava asiakas.
Hei käykää ostamassa Hasarapit/Leo J. vs. Tupila - Sekotusnauha tuplacd Funkiestista! MÄ suosittelen!
Ja toivottavasti se ei tapa ja ole hapan - ja samaan aikaan oksennan kakan
kertokaas muuten tietävät sisäpiirin juttuja että miksei se ässän ja mikko p:n levy ikinä ilmestynyt?
kertokaas muuten tietävät sisäpiirin juttuja että miksei se ässän ja mikko p:n levy ikinä ilmestynyt?
Mikko P tuli uskoon ja vaihto artistinimeksi Pepen. Ei tainnut mahtua samalle levylle saatanalliset säkeet ja Herran sanoma.
^ täytyypä tsekkailla :lol:
olihan tos oubs-haastiksessaki puhetta et kahta eri puolta tulis mut ehkä sit herätys oli turhankin kiihkee
mitäs ässä muuten nykyään puuhaa, tuo notkean rotan sanoin "suomi-räpin syd barrett"
ja missä mahmoud nykyään
tuli muuten mieleen että raimon takaisin ylös ylikseen on oikeestaan ihan syntsapoppia, jos oisin dj soittaisin perään organia
pitäiskö olariskenelle olla oma otsikko? tosin yksinpuheluksi taitaisi mennä
vastailkaapa edellisen spämmin kysymyksiin jos osaatte :x
[quote:2a32895cc9="psykokarkki"]pitäiskö olariskenelle olla oma otsikko? tosin yksinpuheluksi taitaisi mennä
vastailkaapa edellisen spämmin kysymyksiin jos osaatte :x[/quote:2a32895cc9]
Tarviiko "sitä" kun ei tossa skenessä oo hirveesti tapahtunut viime vuosina...
Nii ja tääki topic näyttää olevan yksinpuhelua nykyään, poislukien muutamat satunnaiset hassuttelut aina välillä.
En nyt jaksa lukea vanhoja sivuja, mut olikos Hantta kuullut Liisanpuiston debyä?
oon kuullu vaan sen yhen biisin jolla jontti fiittaa. liisanpuiston räppärit ei vaan oo mua ihmeemmin vakuuttaneet, ketäs siinä nyt oli, ville kalliosta ja kolea ja sit joku muu. voishan sitäki tsekkailla joskus jos vastaan tulis.
joo, vähän jälkijunassa oon tullu tähän olarimeininkiin mut ne nyt vaan on niin kovaa kamaa, ei voi olla intoilematta
oon kuullu vaan sen yhen biisin jolla jontti fiittaa. liisanpuiston räppärit ei vaan oo mua ihmeemmin vakuuttaneet, ketäs siinä nyt oli, ville kalliosta ja kolea ja sit joku muu. voishan sitäki tsekkailla joskus jos vastaan tulis.
Voin laittaa sulle täs jossain vaiheessa vaik ton levyn. Kolmas mc on Teesi.
no pl
[quote:8e52fc276c="nordenstam"]http://www.youtube.com/watch?v=kn2VcdTsy-U
Oliko tää SMC Hoodrats jo? Loppu on aikas päree![/quote:8e52fc276c]
Tätä saatanan biisiä soitettiin viikonloppuna lahden seurahuoneella, tanssilattia oli täynnä amiksia, lökäreitä ja sit jotain ruutupaitaindiedillejä. Kaikki tuntuivat osaavan biisin ulkoa. Noista suurin osa ei ehkä oo lähiötä nähnytkään, mutta enemmän mua nyt hämmentää se että onks toi oikeesti joku uus hitti? Joo haistakaapa.
Mut Eräkoira on silti dawg.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
iha vitun jepa
giffi ei näy enää
iha vitun jepa
oho
bzort glorf bööth
[quote:423983cecc="psykokarkki"]mitäs ässä muuten nykyään puuhaa, tuo notkean rotan sanoin "suomi-räpin syd barrett"
ja missä mahmoud nykyään [/quote:423983cecc]
Jostain kuulin et Ässä olis viime vuosien aikana isäksi tullut ja alkanyt viettää enempi perhe-elämää. Musahommat varmaan aika jäissä, kuten Raimollakin.
Mahmoud:han on tehnyt jonkin verran materiaalia Mode-nimellä Huge L:n kanssa ja ollu osa ILS-ryhmää eli Infernaalista Lyriikka Säätiötä.
Hugelta ja Modeltahan tulee Pummien miljonääri-levy Monspilta 27.01.
http://www.myspace.com/ilstrumentals