You are not logged in.
KIIMAA!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
uuh voitin heti ekan turnauksen nelosessa. kovat oli bätlet. viikonloppuna toi kolmonen koneelle ja nettipelit käyntiin
Ja mun mielestä pleikkarin ohjaimet on aina olleet surkeita.
Olen oppinut tykkäämään Pleikkari-ohjaimesta. Jostain syystä kädet väsyy Xboxin vastaavalla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Pleikan ohjaimessa on mun mielestä vasen tatti väärällä paikalla.
Johnny Mnemonic-henkisiä hanskoja odotellessa.
Eikös tällaset tehty jo joskus NES:lle?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lähes pari vuotta tämänkin foorumin hehkutusten jälkeen vihdoin löysin Audiosurfin ja toki piti hankkia kokoversio. On kyllä leppoisa ja hassun addiktoiva pikkupeli - vähä niinku wipeout-fanien rock band. Nyt sit vaan vinkkejä parhaisiin ratoihin? VU:n Heroin oli yllättävän toimiva.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Älä päästä painiks sitä
Doin' Thangs - Hard Gay
kaks kovinta juttua ikinä melkein siinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Niin oliko se Hartsa 950 vai 980 gamer pointsia mitä tuosta Assassin's Creed II:sta olit napsinut? Meikällä loppu lähenee vääjäämättä, enkä aio jäädä huonommaksi. Noita saatanan sulkia ei kyllä kaikkia jaksa kukaan kerätä, kuten sanoitkin. Pelkäsin hetken Venetsiaan tultaessa, että hyytyykö juoni hieman, mutta perkele sentään, kyllähän sieltä vielä kaikenlaista lyötiin päälle. On tää vaan aikamme komeimpia pelejä.
Bayonettan ostin ilmestymispäivänä kymmenen minuuttia sen jälkeen kun kauppa oli auennut, melkosen nörtti olo tuli Kymmenisen tuntia sen parissa peuhannut nytte, raporttia myöhemmin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mulla vasta 865/1000 kerättynä. En oo jaksnanut joulun jälkeen pelata yhtään, mutta ajattelin aina tietyin väliajoin palailla pelin pariin. Nyt pitäisi löytää ne puuttavat koodit tjtn pelimaailmasta, jotta sais sen videon kokonaan katsottavaksi. Oon löytänyt niitä vasta 4/20 ja sulkia 35/100.
Mä innostuin tosta glyphien keräilystä niin paljon, että siitä tuli melkein päätehtäväni tässä, ja niinpä videoita puuttuukin enää kaksi. Niiden löytäminen helpottui huomattavasti sen jälkeen, kun tajusi että kone ilmoittaa rakennukset, joista koodia löytyy, kunhan kävelee sopivasti sellaisen ohi, ja jos ei heti halua alkaa etsiä, niin tietokannasta löytyy tiedot myöhemminkin. Ei tosin suoraa sijaintia, ja helpostihan noi kirkot ja muut menee sekaisin kartalla jos ei heti paina mieleen missä mikin on... kertaalleen katsoin netistä oikeaa Venetsian karttaa, kun en muuten tajunnut mistä piti etsiä
Ja jotenkin vaan melkein hauskinta pelissä on ollut tuijottaa jotain valtavaa rakennelmaa tietäen että jossain tuossa on merkki seinässä, sit vaan lähteä kiipeilemään ja pyörittelemään kameraa eagle vision päällä. Nuo koodinmurtamiset itessään menee loppupelissä aika hankalaksi. Just eilen meni tunti tuollaiseen, avuksi piti hakea kämppis, kynää ja paperia ja lopulta saatiin rajattua ainoa mahdollinen numerosarja, joka olikin oikea, mutta en kyllä edelleenkään tajua logiikkaa sen takana
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En tiennytkään, että ne koodit löytyy tuollakin tavalla. Oon aika paljon koulunnut läpi Firenzeä ja Venetsiaa ja välillä tuntuu, että niitä ei tahdo löytyä oikein mistään. Höyheniä on kyllä tullut sitäkin enemmän bongailtua siinä etsimisen lomassa. Voishan nuokin varmaan katsoa jostain gamefaqsista, mutta siitä jäisi sitten puuttumaan se löytämisen ilo. Tässä sentään riittää vielä motivaatiota kuitenkin kerätä nuo puuttuvat jutut.
Batmanissa en taida jaksaa kerätä kaikkia niitä Arvuuttajan arvoituksia (205/240 tähän mennessä löytynyt) enkä muutenkaan oikein ole innostunut siitä challenger modesta. Uudelleenhan tämän voisi pelata läpi tässä lähiaikoina.
Nyt oon parina päivän pelaillut RE5:n kappaleita läpi eri vaikeustasolla, mutta en tiedä jaksanko tätäkään ihan loppuun asti jauhaa. Aikaisempien valitusten lisäksi tuo ohjaus ja muutenkin kömpelö liikkuminen välillä ärsyttää. Niin ja se ihmisten muuttuminen jonkun rokotteen tai muun kautta kerrostalojen kokoisiksi mutanttihirviöiksi. Sitten tietysti ne moottorisahamurhaajat aiheuttaa aina päänvaivaa. :?
Gears of warsit ostin käytettynä toissapäivänä. Pitäis tulla kenties tänään postissa...
Ensimmäisen Gears of Warin ostin kans just tupakoinninlopettamispeliksi (LOL), täyttä asiaahan tuo on. Mahtavaa kuinka vaikeustaso on parhaimmillaan armoton. Väärään aikaan kun nurkan takaa kurkkaa niin henki lähtee heti. Yksittäisiä kohtauksia saattaa joutua vaikeammalla tasolla ja tänhetkisillä taidoillani yrittämään kymmeniä ja kymmeniä kertoja, mutta se on vaan just hauskaa.
RE5:n pariin tekisi mieli palata myös, mutta ei oikein löydy aikaa.
Ja joululahjaksi sain Oblivion "game of the year edition"in, jota en ole vielä uskaltanut laittaa koneeseen ollenkaan. Kämppis tuon pc:llä on pelannut loppuun asti, ja hänen lopettaessaan koko homman näytti pelikello yli 490 tuntia
Tosi hyvältä vaikuttanut tuo GoW vajaan kolmen tunnin perusteella. Rehellistä äijämeininkiä ollut, kun tehdään örkeistä jauhelihaa aseet iloisesti laulaen. Hämmästyttävän hyvännkököinen peli, kun ottaa huomioon että tämä ilmestyi vuonna 2006! Pärjää hyvin vertailun vielä tämänkin päivän peleihin. Ilmeisesti GoW2 pistää vielä ykköstä paremmaksi niin audiovisuaalisesti kuin juonellisesti, joten innolla odotetaan mitä sieltä on sitten luvassa. Ykkönen on jo sen verran vakuuttanut, että jos kakkonen parantaa entisestään niin hienompi homma.
Alotan Bioshock 2 kiimailun pelaamalla ykkösen uudestaan läpi.
Tajuton FPS nostalgiahuuma päällä. Tahtoo kokea ensi hetket uudelleen Quake 2:n, Duke Nukemin ja Half-lifen parissa
Ja muistelen kaikkia jo unohtuneita klassikoita.. shadow warrior, blood, redneck rampage! HUH HUH!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Hei asiantuntijat, mikä ois paras tennispeli Xboxille? On tehny mieli jo pitkän aikaa hakata tietokonetennistä. Viimeisin tennispeli mitä oon pelannut oli Amigan Pro Tennis Tour, joka ei mikään erikoinen tainnu olla mutta silti sitäkin tuli tahkottua aika paljon.
^Virtua Tennis 3? Ainakin alkuperäinen peli oli kolikkopelinä ja dreamcastilla paras pelaamani tennispeli. Metacriticissa VT3 on näköjään saanut 80/100 eli hyvinkin ostamisen arvoinen peli varsinkin kun löytyy todennäköisesti alehyllyistä.
Ostin Half-Life ykkösen kaikkinen lisäosineen joskus varmaan vuosi sitten käytettynä ja nyt vasta asentelin koneelle ja kone kyselee jotain cd-gayta jota mulla ei tietenkään ole. Saakohan tuon jotenkin helposti kräkättyä? Yritin googlailla ja löysin jotain cd-keyn vaihto-ohjelmia mutta niissäkin vissiin pitäisi olla edes se toimimaton cd-key olemassa?
Vaikuttaa eeppiseltä sci-fiseikkailulta. Ensi viikon torstaina tai perjantaina tuon pitäisi tippua poistiluukusta alas.
Ei tullut Mass Effect 2:sta tänään vaikka tiistaina jo laitettu postiin.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oh you ladder goat you so random
Out of the blue kikatus ajassa 6:15
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
happo on hyvää kun yksin syö
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!