You are not logged in.
åhå tota en tienny, kiitti! ässähän puhu kyl isäksi tulostaan jo tossa sekavassa oubs-sessiossa
http://www.myspace.com/prinssit
Mä niin samaistun Seksi vai fiksi -biisin vonkaajaan.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mitä vittua nyt taas
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
LOL onko leimimpää asiaa kun muka-hauska-turkulainen-hipster?
I knew you'd come.
Musta ne ovat oikeasti hauskoja, vaikka päällä onkin LCMDFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU-outfit. Mutta ei läheskään yhtä huippua kamaa ku Team Gina.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hämmentävää miten paljon Tampereen pääkirjaston infosta löytyykään dollareita
^ Inden profiilikuvat :D
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vittu toi sarkastinen on vittumaisin nimi koskaan. Nunchakulla palleihin noita.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mistä näitä riittää
nyt-liitteessä muuten iso juttu erä-koirasta
ihan vitun jepa
Täytyy käydä kirjastolla lukemassa. Erä-Koira sais alkaa todenteolla puskemaan soolokamaa. Hoodrats Erä-Koira
Nyt kierrän veroja ja Esa onkin poliisi
iha vitu jepa
mikä toi hoodrats-homma muuten on, jotain leffaa se kai mainostaa mut onko tullu levynä tms?
mikä toi hoodrats-homma muuten on, jotain leffaa se kai mainostaa mut onko tullu levynä tms?
Jostain skedeleffasta, ei kai ole julkaistu missään?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
niin kun nykyään ei sinkkuja juuri tehdä. veikkaan et toi olis aika iso hitti muuten.
paljon muuten tulossa uusia levyjä kevään mittaan, mm. monspiltakin tämmöisiä:
[quote:bc5a42c5d2]OPAALI Hinnalla millä hyvänsä CD (MONSP074) 24.02.2010
KEMMURU Meiltä puuttuu kaikki CD (MONSP076) 17.03.2010
RITARIKUNTA Tba CD 04/2010
NOTKEA ROTTA Tba CD 05/2010
VILLE KALLIOSTA Sano CD 03/2010
Lisäksi työstössä uutta Ruudolfia ja Pyhimystä[/quote:bc5a42c5d2]
Katoin ton hoodrats -videon tossa pari päivää sitten ja olin itsekin ihan yllättynyt, että digasin. Tosi nasta biitti ja video. Eräkoira oli vähän niinku Ässä, jolla on snadisti enemmän skillesseja ja huomattavasti paremmat läpät.
Katoin ton hoodrats -videon tossa pari päivää sitten ja olin itsekin ihan yllättynyt, että digasin. Tosi nasta biitti
[quote:2cef628478="Skeletonni"]Katoin ton hoodrats -videon tossa pari päivää sitten ja olin itsekin ihan yllättynyt, että digasin. Tosi nasta biitti[/quote:2cef628478]
Oliks jotain?!
[quote:150cd98705="kikke"][quote:150cd98705="Skeletonni"]Katoin ton hoodrats -videon tossa pari päivää sitten ja olin itsekin ihan yllättynyt, että digasin. Tosi nasta biitti[/quote:150cd98705]
[/quote:150cd98705]
Oliks jotain?!
Kato ku kaikkien pitää tietää Mobb Deeppi hei!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:b799a1aada="Skeletonni"][quote:b799a1aada="kikke"][quote:b799a1aada="Skeletonni"]Katoin ton hoodrats -videon tossa pari päivää sitten ja olin itsekin ihan yllättynyt, että digasin. Tosi nasta biitti[/quote:b799a1aada]
[/quote:b799a1aada]
Oliks jotain?![/quote:b799a1aada]Kato ku kaikkien pitää tietää Mobb Deeppi hei!
Niin pitää ja tiedän, että toi on Shook ones -biitti, mut luulin, että Kikke meinas tota, ku olin yllättynyt siitä, että digasin. Taijotain.
[quote:7987c19d9b="kikke"][quote:7987c19d9b="Skeletonni"]Katoin ton hoodrats -videon tossa pari päivää sitten ja olin itsekin ihan yllättynyt, että digasin. Tosi nasta biitti[/quote:7987c19d9b]
[/quote:7987c19d9b]
Oliks jotain?!
No sitä vaan et toi on kuitenkin varmaan maailman tunnetuimpia (ysäri)räppibiittejä (viimeistään 8 milen jälkeen!) ja ylipäätään tommonen klassisen hyvä esimerkki kovasta QB-biitistä, tietenkin se on hyvä. Parastahan se on tossa koko biisissä, mut sen käyttäminen vuonna 2009 on kyl jotenkin... hohhoh.
Toisaalta multa lähtee muutenkin kyllä iso koko tolle biisille ja ilmiölle
En kyl näe miten tota voisi oikeasti diggailla muuten kuin ironisesti naureskelemalla.
Juu, kuten sanottua biitti on tuttu, miten saatoit edes olettaa, että ei oo . Tai no, selkeys ei selkeesti oo mun laji.
Ja ohan toi nyt selkeesti tollanen huumoriveto, mut räppi, joka on täysin vakavaa on yleensä paskaa. En oo kyllä kuunnellu tota nyt toiste, eikä tuu varmaan kuunneltuakaan, ku ei toi suomalainen rap vaan oo se mun juttu.
Juu, kuten sanottua biitti on tuttu, miten saatoit edes olettaa, että ei oo
. Tai no, selkeys ei selkeesti oo mun laji.
Eieiei, en mä sitä meinannukaan ettei olis sulle tuttu biitti. Äh en jaksa selittää, paskaahan toi kuitenkin on niin annetaan vaan olla
Tässä tämä niin CCCP säästyy kirjastoreissulta (no oisit toki varmasti mennyt muutenkin ):
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Er%C3%A4 … 5252462862
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:f7f04f6c98="Skeletonni"]Juu, kuten sanottua biitti on tuttu, miten saatoit edes olettaa, että ei oo
. Tai no, selkeys ei selkeesti oo mun laji.
[/quote:f7f04f6c98]
Eieiei, en mä sitä meinannukaan ettei olis sulle tuttu biitti. Äh en jaksa selittää, paskaahan toi kuitenkin on niin annetaan vaan olla
[quote:7bc0865aca="Katkennut petsari"]Tässä tämä niin CCCP säästyy kirjastoreissulta (no oisit toki varmasti mennyt muutenkin ):
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Er%C3%A4 … 5252462862[/quote:7bc0865aca]
Kiitti Petsari