You are not logged in.
[quote:d1cac64fe7="Neuvostoliitto"][quote:d1cac64fe7="Katkennut petsari"]Tässä tämä niin CCCP säästyy kirjastoreissulta (no oisit toki varmasti mennyt muutenkin ):
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Er%C3%A4 … 5252462862[/quote:d1cac64fe7]
Kiitti Petsari [/quote:d1cac64fe7]
Kannelmäen Britannia-baarista pointsit. Siellä kuulin toisesta pöydästä legendaarisen keskustelun, jossa parhaaksi kuolintavaksi arvioitiin kännissä ja pillun päällä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kukas toi sitten on? Joku uusi kuuma nimi kenties
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kovasti ainakin on samaa näköö roopek:n kanssa
Ruudolf ja Curry Koira veti eilen hienon ja sydämellisen keikan Lahdessa. Ihanaa olla pitkästä aikaa räppikeikalla silleen et ei ala vitskuttamaan. Tuli uusiakin biisejä, kuten R. Kellyn World's Greatest suomeksi (Suomen mestari), joku tylsempi herkistelybiisi missä leikittiin kotia, ja sitten ensiesitys sellaiseen biisiin minkä kertsissä todettiin aina että "Ihan kuin Vähäiset Äänet ei ois koskaan pamahtanu". Parit kunnon freestylet tuli kans, ja vanhoja huippubiisejä kuten Born In The Usa ja Mä kaipaan vaimooni ja Quarterback.
Hieno hommat pojat, te kannatte soihtua näinä surkeina Hoodrats-aikoina. Asa vähän väsähti ja Julmis rupesi Zappaksi, pitäkää te puoti pystyssä. I salute you.
Mutta harmittaa se, että Aksim ei tarttunut kertaakaan mikkiin. Suomen parhaita räppäreitä koskaan, oishan sekin saanut jotain vetää.
Ruudolf lupaili jotain julkaisua tämän vuoden aikana
vanhoja huippubiisejä kuten Born In The Usa
Mut eihän tää oo huippubiisi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:45880fedbf="Neuvostoliitto"]vanhoja huippubiisejä kuten Born In The Usa [/quote:45880fedbf]
Mut eihän tää oo huippubiisi
parhaita räppibiisejä koskaan
[quote:a5eb22cb7b="hrmunoita"][quote:a5eb22cb7b="Neuvostoliitto"]vanhoja huippubiisejä kuten Born In The Usa [/quote:a5eb22cb7b]
Mut eihän tää oo huippubiisi[/quote:a5eb22cb7b]
![]()
parhaita räppibiisejä koskaan
sama
paitsi että mr. universum on kyl parempi
Oho, yllättävän kova biisi
Tota Dxxxan mölinää on vaan vähän liikaa, sais olla enempi räppiä. Nyt tää tuntuu joltai outro-biisiltä ku tota hassuttelua on enempi.
On kyllä melkein parasta Kemmurua. Biitti on aivan huikea. Mut niinku kikke sanoi, ni räbää vois olla enemmän. Ite kyllä diggailen Dxxxan mölinöistä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jeh, hieno biisi! Mä digaan ihan varauksetta noita Dxxxan mölinöitä, sopii hyvin tohon Kemmurun kiireettömään symppismenoon. Ja kompit biitin huikeudelle.
organizing the boy scouts for murder is wrong
mut missä se dxxxan oma levy viipyy?
Viimeks kun syksyllä asiasta kuulin niin piti olla pihalla ihan justiinsa. & The Boysien myspace sanoo samaa,
"Jep. Dxxxa D & the Boysien esikoisalbumi " Roger that " pian ulkona sekä cd -että vinyyliversiona!"
Ja toi on syyskuulta. Että kai se sieltä pian!! Kovat odotukset!
Kovat odotukset!
Kyllä! Myspacen biisit lupailee paljon.
1. Lopun Alku
2. Synkkä Sörkka
3. Spekulaatioille Piste ( Feat. Shaka, Jontti )
4..Meidän Puolella Tai Meitä Vastaan ( Feat. Pikkupiru )
5. Toivo Parasta Ja Pelkää Pahinta ( Feat. ADR Lavey, Malice )
6. Sen Ajan Murhe
7. Lähiöstä Lähiöön ( Feat. OG Ikonen )
8. Vyöhyketerapiaa ( Feat. Raimo )
9. Ei Mitään Menetettävää ( Feat. Nutt-So, Destro )
10 Sokeana Onnesta
11.Katkeraan Loppuun Asti ( Feat Adebizi, Konna )
12. Bonus: Alibi-ainesta ( Feat: Kuningas Pähkinä )Biitit: Petos, Hullu Koira, ADR, R2
Koko-pitkiä-biisejä. Ei introja, inserttejä eikä homoilua. Ainoa vedätys on "Alibi-ainesta" minkä monet ainakin täällä on jo kuullut, mutta sekin laitettu taktisesti loppuun bonariksi, eli ei ole pakko kuunnella jos ei halua.
Ps. Päätin ettei enempää maistiaisia tule ulos ennen levyn julkaisua. Liiat maistiaiset pilaa levyn kokonaisuuden, se on yleinen totuus.
MAALISKUU!
Kannessa kunnianosoitus Don Bigileonen suuntaan
Venaan kyl tota Kemmurun levyä. Kehumatta paras oli kovassa kuuntelussa viime viikolla, ja onhan se ihan nerokasta räppiä.
no ohhoh, humehii
yllättävän kova biisi ja täytyy myöntää että alun ärsytyksen jälkeen diggailen mölinöistäkin.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Jotenki tuli heti mieleen.
ihan jees keikat virgin oilissa mut kone ei ollu paikalla eli legis ja koponen räppäs kahdestaan reilukerhosta. stig ja pp oli hyvii ja lopun edu show kans, lisäksi davo sekoili lavalla melkein joka välissä. uudet edu-biisit kuulosti kyl hyviltä, varsinkin se joku balladi "olen espoolainen" tms. ja rakkauden sedu on jo klassikko.
tonne ois pitänyt jaksaa, mut ei kun ei. vastaavaa kattausta tuskin tulee ihan heti uudestaan.
STEPA - MADE IN SODANKYLÄ (ulkona 17.3.2010)
1. Hyvien puolella
2. Kiviranta [KUUNTELE]
3. Kaikki hyvin [KUUNTELE]
4. Joskus vuosien päästä
5. I Don't Give A Fuck ft. Tapani Kansalainen
6. Kuolleet miehet [KUUNTELE]
7. Päivi Paunun lailla ft. Tykopaatti, Edorf & Hannibal [KUUNTELE]
8. Hullut jätkät ft. Are & Tapani Kansalainen
9. Lastenlaulu
10. Toiseksi viimeiset dollarit
11. Ei ft. Laineen Kasperi
12. Made in SodankyläJulkaisija: Joku Roti Records
MAINOS 1: http://www.youtube.com/watch?v=AkiFBjd1fTs
MAINOS 2: http://www.youtube.com/watch?v=bBEHsgtTy74
MYSPACE: http://www.myspace.com/stepapalupa
en nyt osaa päättää, että onko tuo kansi hieno, vai ihan helvetin ruma
stenkalta tulossa uusia kujeita
Lampela - Liian totta ollakseen hyvää [kevät -10]
Tracklist:
1. Kuolemaa odotellessa
2. Sekunti vielä
3. Sammuu
4. Hetki ennen maailmanloppua
5. Taas tiistai
6. Huumelaulu
7. Yksisarvinen ja sateenkaari
Joo-o. Nyt kun Steen1 ja Liekehtivän Sikiön kainalopierut on saatu alta pois, on kai aika siirtyä tekemään jotain muuta.
Levy ei ole hiphoppia/räppiä, vaikka siinä jonkin verran offbeattiin puhutaankin. Kai se on jotain koneindustrialtahtilajimetalliprogea. Levyllä on yhdistelty oikeita instrumentteja, sampleja ja syntsaa sun muuta paskaa. Vaikka biisejä on vain seitsemän, ne on aika tuskastuttavan pitkiä. Yritys on ollut tehdä luuppaavan konebiitin sijasta vähän polveilevampaa ja vaihtelevampaa matskua."Salaliittoteoria" - levy syntyi loppujen lopuksi siksi, ettei mun biiteille löytynyt räppäreitä. Piti räpätä itse. Ennen kaikkea omaa sydäntä lähinnä on kuitenkin aina ollut studiokikkailu biittien ja miksausten sun muun sälän kanssa. Sittemmin räppäreitä on löytynyt ja nyt voin keskittyä juurikin siihen studiotuotantoon. Sitäpaitsi vuosituhannen alussa tuntui, että kaikki räppärit olivat ihan paskoja. Nyt tilanne on aika pitkälle muuttunut. Ehkä skene selviytyy ilman muakin, jos se vain pääsee yli kolmekymppisen perheenisän päätöksestä jättää nuorisomusiikki taakseen.
Ehkä tää on väärä foorumi tälle ilmoitukselle, mutta ei mulla tunnareita muuallekaan ole. Alter egojen sijasta mä olen yrittänyt kirjoittaa mahdollisimman (pelottavan) rehellistä ja omakohtaista tekstiä ja säveltää samalla mentaliteetilla. Se ei tiedä hyvää, koska yleensä mun mielestä parhaat tekemäni biisit ovat olleet yleisön mielestä niitä paskimpia. Ja päin vastoin. Että ekaa levyä omalla nimellä olisi tulossa, ilman kompromisseja ja selittelyä "no joo, mut oikeesti toi mun verse ottikin kantaa pohjanmeren valaiden uhanalaisuuteen, en mä oikeesti uhannut tappaa ketään." Jos "Runoja Kontrollihuoneesta" lämmitti, niin ehkä tämäkin. Soittoa ja laulua luvassa.
jaahas.
Pitääpä antaa mahdollisuus, vaikka 'koneindustrialtahtilajimetalliproge' kuulostaakin ennätyksellisen luotansatyöntävältä...
:center: