You are not logged in.
Encounters at the End of the World oli myäs hyvä, näin ekaa kertaa. Oon pitkään haaveillu pääseväni antarktikselle, mut enpä ihmeemmin enää, aika ankea mesta se. Hienoa vedenalaiskuvausta tässä..
Mahtava tuossa kun Herzog menee kyselemään siltä erakoituneelta Pingviinitutkijalta Pingviinien homoseksuaalisuudesta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tyttö joka leikki tulella
En tiedä oliko se vaan mun väsymys, mutta jotenkin tämä tuntui todella pitkäveteiseltä. Se trilogian ensimmäinen elokuva oli kuitenkin ihan törkeen hyvä. No, pitää katsoa joskus uudestaan sillai pirteenä. Ehkä sitten kun se kolmas tulee dvd:lle niin vois kattoa kaks ekaa putkee...
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tigerland
ihan jees.
Minä, Siili & Trumpetti
352 sivulta parit huomiot. Meil on toi Vamp muistaakseni nauhotettuna VHS:änä, ja sit eihän Moulin Rouge oo todellakaan pahempaa paskaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Saw VI
tigerland
ihan jees.
Musta yllättävän hyvä.
Opening of Misty Beethoven
Yksinteoin
-Oikeastaan ei tartte noiden jälkeen kattoo leffoja pariin päivään. Täydet pojot!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kipeenä kattelin:
Alien
Terminator 1 ja 2
Steve Zissoun vedenalainen maailma
Abyss
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
I love you Phillip Morris.
Aika hyvä. Perustuu tositapahtumiin, notta taas kerran tosi on tarua ihmeellisempää ja semmosta.
I love you Phillip Morris.
Aika hyvä. Perustuu tositapahtumiin, notta taas kerran tosi on tarua ihmeellisempää ja semmosta.
Tätä kehuttiin mulle vasta ja tässä on kuulemma homosteluakin, joten alkoi kiinnostamaan.
Skeletonni wrote:I love you Phillip Morris.
Aika hyvä. Perustuu tositapahtumiin, notta taas kerran tosi on tarua ihmeellisempää ja semmosta.Tätä kehuttiin mulle vasta ja tässä on kuulemma homosteluakin, joten alkoi kiinnostamaan.
Kyllä homostellaan.
Precious: Based On the Novel Push by Sapphire
Hyvät musat, rankka aihe, hieno leffa
Last edited by börjeslandet (03.03.2010 19:26)
en ole kolmekybänen emoboy
Prinsessa Mononoke.
Aika huisin timanttinen!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Prinsessa Mononoke.
Aika huisin timanttinen!
Paras Miyazakilta.
bernardblack wrote:Prinsessa Mononoke.
Aika huisin timanttinen!
Paras Miyazakilta.
Pal mahdollista, vaikken toki oo läheskään kaikkia nähnyt. Mut oli kyl vielä parempi ku jo ennestään varsin hyvä Nausicaä (joka on aika samankaltainen pätkä).
Permissive.
Eihän tää mikään kovin erikoinen leffa oo; kiltti tyttö tulee suurkaupunkiin ja ajautuu bändäriksi, tissejä, tussuja, perseitä, ankeeta seksiä ja kuolemaa. Musa on se mikä kiinnostaa. Comus siis teki taustamusat tähän, First Utterancen biisejä mut albumia edeltävinä versioina eikä siis löydy miltään levyltä näitä. Aivammahtavaa! Comuksen tyypit vilahtaa myös kuvassa, jammailemassa.
Lisäksi sit pari psyke/proge-skenen unohdettua suuruutta, eli Titus Groan joka esiintyy livenä yhen biisin verran ja Forever More, jotka on niinku se paheellinen rokkistarabändi tässä (triviaa: Forever Moren pääjehu Alan Gorrie joka esittää tässä karvaista päärokkikukko Leetä perusti sittemmin Average White Bandin).
det sjunde inseglet
Menetetty peli
hrmunoita wrote:bernardblack wrote:Prinsessa Mononoke.
Aika huisin timanttinen!
Paras Miyazakilta.
Pal mahdollista, vaikken toki oo läheskään kaikkia nähnyt. Mut oli kyl vielä parempi ku jo ennestään varsin hyvä Nausicaä (joka on aika samankaltainen pätkä).
Paras Miayazakin leffa munkin mielestä. Nausicaä sarjis kannattaa todellakin tsekata. Parasta mangaa ikinä.
(Joo, en ole mikään mangaharrastaja, mutta kuitenkin!)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Shutter Island
Aika paska.
Shutter Island
Aika paska.
Mä olisin vilpittömästi tykännyt tosi paljon tosta Hitchcock-pastissista, ellei koko hommaa olis vesitetty niin rankalla misogynismillä. Harvoin jaksaa seksismikorttia vetää esiin, mut onhan se vähän turhan posketonta, kun natsit ja sodan hirmuteot kalpenee naisen selittämättömän kauheuden rinnalla....
Mangojauhe goddamn.
Adventureland
Aika laimee, pari kertaa hymähdin. Yo La Tengon musat tässä.
börjeslandet wrote:Shutter Island
Aika paska.Mä olisin vilpittömästi tykännyt tosi paljon tosta Hitchcock-pastissista, ellei koko hommaa olis vesitetty niin rankalla misogynismillä. Harvoin jaksaa seksismikorttia vetää esiin, mut onhan se vähän turhan posketonta, kun natsit ja sodan hirmuteot kalpenee naisen selittämättömän kauheuden rinnalla....
SPOILEREITA Joo muakin kyllä vitutti toi, että mies olikin sitten vain uhri. Mutta eniten kyllä häiritsi se, että alusta lähtien tiesi suunnilleen miten tässä tulee käymään. Häiritsi myös, ettei Tourneur-pastississa onnistuttu kuin hetkittäin.
bernardblack wrote:hrmunoita wrote:bernardblack wrote:Prinsessa Mononoke.
Aika huisin timanttinen!
Paras Miyazakilta.
Paras Miayazakin leffa munkin mielestä. Nausicaä sarjis kannattaa todellakin tsekata. Parasta mangaa ikinä.
![]()
(Joo, en ole mikään mangaharrastaja, mutta kuitenkin!)
Mun mielestä tuo tyylilaji kristalloituu kyä Henkien kätkemässä. Kaikki nuo on kyllä ihania/kauheita/ihania, ja Mononoken puunhenget
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kyllä Totoro on parasta tolta saralta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kyllä Prinsessa Mononoke on ylivoimaisesti paras. Ts. ainut minkä olen jaksanut katsoa kokonaan.
Kyllähän Porco Rosso on paras, kaikkihan 1994 telkusta tän kattoneet tietää!
Tv. harryirene
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Menetetty peli