You are not logged in.
rotsi (ranked 14,357 out of 190,941)
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:682678144a="nordenstam"]rotsi (ranked 14,357 out of 190,941)
[/quote:682678144a]
FutisForum² (ranked 27 out of 190,941)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:30dc3f44d8="ginipoika"][quote:30dc3f44d8="nordenstam"]rotsi (ranked 14,357 out of 190,941)
[/quote:30dc3f44d8]
FutisForum² (ranked 27 out of 190,941)
[/quote:30dc3f44d8]
Oho, en ole huomannutkaan!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Vittu, missasin kierroksen. Kauan Dempsey on poissa?
^Taitaa ainaki pari kuukautta olla?
Muistakaas, että uus kierros on jo tänään! Tai tänään ja huomenna ja pari rästipeliä jotka on vasta ens viikolla arkena. Ens viikonloppuna ei sit taas ole kierrosta ollenkaan kun on Cuppia ohjelmistossa.
Arvon N-zogbian ja Tevezin kaputuksen välillä. Wiganilla kaksi peliä kotona, Citylla toinen. Valitsin Tevezin. Zoggyn hattutemppua odotellessa.
Ostin muuten Titus Bramblen joukkueeseeni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ostin muuten Titus Bramblen joukkueeseeni.
Hahaa, mulla oli sama mielessä mutta päädyin Shawcrossiin kun Stoke on ollut kiimassa vime aikoina ja niillä on toinekin tupla-gameweek tulossa.
Kauan Dempsey on poissa?
Huhtikuussa ehkä takas.
Ite mietin kans ketä Wiganista otin ja päädyin Scharneriin kun se on pelissä pakki vaik pelaa yleensä keskikentällä, sen lisäks otin viel Figueroan jos pelaisivat ees yhen nollapelin ja laitapakkina vois säkällä osua yhen keskityksenkin.
Noiden lisäks oli pakko tehä kaks muutakin vaihtoa kun halusin Tevezin kapuks ja sit oli viel pakko ottaa keskikentälle Etherington. No ainakin ekan pelipäivän perusteella osui ihan kohilleen kun sisään vaihetuista Scharner ja Tevez (c) osui ja Etheringtonillekin tuli syöttöpojo ja kaikki bonukset. Mut aikalailla samat äijät kaikilla muillakin on tiimissään joten suuria eroja ei kyl ole syntymässä. Varsinkin kun kaikilla on viel toi Tevez kapuna.
Mä en tehny yhtään vaihtoa tällä kiekalla, joten sen turvin ehkä kiritään muutama pojo muita. Ja sit vielä munalle 2-0 tappio tai jotain niin hyvältä näyttää tämä kierros. Ja sitten tietty Selskille superonnea, koska on kolme niitten pelajaa mukana.
[quote:f2b06412ff="shanks"]Ite mietin kans ketä Wiganista otin ja päädyin Scharneriin kun se on pelissä pakki vaik pelaa yleensä keskikentällä, sen lisäks otin viel Figueroan jos pelaisivat ees yhen nollapelin ja laitapakkina vois säkällä osua yhen keskityksenkin.
[/quote:f2b06412ff]
Scharneria ajattelin myös, mutta epäröin, koska hän ei aina pelaa koko ottelua. O'Haran penkitys harmittaa hieman, mutta minkäs teet.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mulla oli Scharner aiemmin tällä kaudella ja se sai kolmessa pelissä muistaakseni yhden pisteen tms. En viittinyt ottaa sitä nyt uudestaan ja heti teki maalin. Sisään treidattu Shawcross otti luonnollisesti 1p ekasta pelistä tällä viikolla.
Cl-fantasy jatkuu huomenna, elkää tehkö vaihtoja niin voi noista ehkä viiden sakkiin.
Seuraavalle kierrokselle jo etukäteen
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mikäs vitun tynkäkierros siellä taas oli?
Joo pannaanpa wild card nyt, kun on sen verran loukkaantumisia ja tynkäkierrosta pukkaa.
Vanhat saunakaverit takas tietty
Last edited by tapna (06.03.2010 10:08)
Vanhat saunakaverit takas tietty
Onneksi osasin varautua tähän kierrokseen jo hyvissä ajoin, joten miinuspisteittä selviän kierroksesta. Mahdollisesti loukkaantuneen ja lepuutusuhan alla olen Rooneyn kanssa piti vähän arpoa, mutta enköhän tehnyt tässä oikean ratkaisun. Tai sitten en.
Last edited by ginipoika (06.03.2010 11:30)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mulla on ihan katastrofaalinen peli tällä hetkellä. Miinuksia menee joka kierrokselle miljoona ja vaihdot päin vittua. Paskaa! Onneks CL:ssä tulee vähän onnistumisia.
Nyt alko meikäläisen nousu kohti kärkisijoja.
Katotaan, miten nopeasti päättyy.
Aika pian, Fabsu loukkaantu ja Arsu rupes puppeloimaan.
Kiitos Liverpool, jälleen kerran.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kiitos Liverpool, jälleen kerran.
Ottihan ne Gerrard ja Torres pisteen mieheen...
Toisaalta voisi kirota Bendtnerin, jolla oli noin 5 selvää maalipaikkaa ja sai lopulta vaan yhden syötön Burnley-matsissa.
Joo ei kyllä kannata hirveästi Liverpoolin miehiin panostaa tällä hetkellä. Kotikentällä voi pisteitä ropista ja ajoittain jengi voi syttyä paikallisdebyssä tai ManUa vastaan mutta vieraspelit näitä pienempiä seuroja vastaan tullevat olemaan melkoista tervanjuontia kun koko pelaajisto tuntuu menettäneen viimeisetkin itseluottamuksen rippeet ja yritystäkään ei enää ole edes vähää alusta.
Nyt olikin sen verran ainutlaatuinen tilanne, että hamstrasin peräti kolme poolin peluria joukkueeseeni. Chelsealla ei peliä, Rooney oli rikki jne. Hyvä sauma olisi ollut vetää pientä kaulaa kakkossijaan, mutta eipä natsannut tällä kertaa. Kuyt on tosin ollut jo tovin joukkueessani ja kerännytkin suht hyvin pisteitä. Saas nähdä, miten käy, kun Torres palaa takaisin kuvioihin. Ja mitäs Gerrardille on tapahtunut? Sehän on ihan paska nykyään. Kyllästynyt Rafaan vai missä mättää?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Cameron Jerome paikkaili mukavasti gintsun Pool-hairahduksia.
Harmi ettei Bendtner ollut CL-fantasytiimissä, kun osui eilen kolmesti. Fabregasin tilalle treidattu Arshavin sai sentään pari syöttöä nimiinsä.
Haista vittu Villan pulustus
Eri. Mukavat 120 pistettä tuli, vaikka näin jälkikäteen yksi pieni siirtovirhe tulikin tehtyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.