You are not logged in.
Tääonhyvä.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

bzort glorf bööth

Valitettavasti on käynyt rosvo.

Sent from my iPhone 16

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä

Miksi näin ruma kansi, hä?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

^^ no miten ruma? ilmeisesti liian ruma näkyäkseen

^^ no miten ruma? ilmeisesti liian ruma näkyäkseen
![]()
Höh, mulla näkyy. Laitetaan sit sama pienempänä, vaikkei tästä saakaan mitään selvää:

*
ei näy vieläkään 
kerro mistä kyse
psykokarkki wrote:^^ no miten ruma? ilmeisesti liian ruma näkyäkseen
![]()
Höh, mulla näkyy. Laitetaan sit sama pienempänä, vaikkei tästä saakaan mitään selvää:
http://www.discogs.com/image/R-150-1160 … 83243.jpeg
*
Discogsin ja Rateyourmusicin kuvat ei vaan näy tällä foorumilla. Se näkyy sulla koska se tiedosto on sun selaimen välimuistissa.
Sent from my iPhone 16

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pilke wrote:psykokarkki wrote:^^ no miten ruma? ilmeisesti liian ruma näkyäkseen
![]()
*
Discogsin ja Rateyourmusicin kuvat ei vaan näy tällä foorumilla. Se näkyy sulla koska se tiedosto on sun selaimen välimuistissa.
Ai, okra. Noi välimuistijutut on vähän pelottavia, kuulostaa, että joku piiloilee mun koneella.
Tässä Hantalle linkki isompaan kuvaan.
*

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tomsk wrote:Pilke wrote:psykokarkki wrote:^^ no miten ruma? ilmeisesti liian ruma näkyäkseen
![]()
*
Ai, okra. Noi välimuistijutut on vähän pelottavia, kuulostaa, että joku piiloilee mun koneella.
Tässä Hantalle linkki isompaan kuvaan.
*
tyhjä linkki 
kerro sanallisesti mikä levy, ei tää muuten selvii 

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.