BETA!
You are not logged in.
Åhå!.Tällä viikolla High On Fire soi melkoisen reippaasti Radio Noisessa. Hybriksessä parin biisin verran ja Stoner's Choicessa kans.
Pistin tilaukseen pelkän vinyylin kun tuota bundlea ei enää saanu julisteen kera ja silti nyhtivät tuplasti postimaksuja.
Nyt on kuunneltu uus pari kertaa läpi, eikä kolahda. Vähä liikaa tota sankarihevijuttua, mikä ei sovi niin hyvin. Pitäs olla enemmän sitä lanausta. Muuten mä yhdyn konsensukseen, et vitun hyvä bändi ja vitun hyviä biisejä vaikka täyden kympin levyjä ei olekaan tehnyt.
Tuleeks kellekään muulle kansikuvasta mieleen Cirith Ungolin levyt?
Bitchfinder General wrote:
Nyt on kuunneltu uus pari kertaa läpi, eikä kolahda. Vähä liikaa tota sankarihevijuttua, mikä ei sovi niin hyvin. Pitäs olla enemmän sitä lanausta. Muuten mä yhdyn konsensukseen, et vitun hyvä bändi ja vitun hyviä biisejä vaikka täyden kympin levyjä ei olekaan tehnyt.
Tuleeks kellekään muulle kansikuvasta mieleen Cirith Ungolin levyt?
Tuli välittömästi mieleen!
Uus levy viel kuulematta, mut muuten samaa mieltä.
tykkään kyl tästä uudesta. pitäs vaan jaksaa kuunnella enemmän et kyllä siinä joku tökkii samalla, mut vittujoo vittujee vittuhehehheheeee
tää on ihan loistava biisi
Kuuntelin ton eilen spotifysta. Joo pelaa ehkä vähän liian mastodon / kikkailu -linjoilla; tossa ei oo sitä samaa groovea mitä esim. eka levy oli pullollaan. Mutta ehkäpä toi kasvaa jonkin verran, pitää antaa levylle vielä mahdollisuus sitten kun kaljaa koneeseen ja METAL!
Se pitää tosin vielä mainita, että vittu toi matt pike on kova roccikitaristi. Voimasointuriffejähän nää pitkälti on, mutta eivät lopu kolmeen ja tää jätkä soittaa varmalla otteella. Toki myös hikisestä pillustelumeiningistä plussaa.
Last edited by Phlegm (11.03.2010 11:49)
Phlegm wrote:
tossa ei oo sitä samaa groovea mitä esim. eka levy oli pullollaan.
Tämän bändin juttu (minun osalta) tiivistyy parilla ekalla levyllä niin hyvin ettei ole koskaan oikein tarvetta kuunnella uudempia, vaikka ihan hyvältä tämä uusinkin kuulosti.
Joo, aika kehnohan tuo on.
tapna wrote:
No ei vitussa ole.
Sama.
Tuo pitäisi uudelleenlainata.
Täysin eri, Blessed Black Wings on vitusti kovempaa jyrnytystä kuin tuo. Art of Self Defence pitäisi tsekata kunnolla.