You are not logged in.
janne m. wrote:Vois haudata noi kaikki Gy!bet vintille 10 vuodeksi ja kokea uudelleen löytämisen riemun sitten joskus, se aika ihan taatusti tulee ennemmin tai myöhemmin.
En ole ihan varma, mutta ainakaan tietoisesti en ole yrittänyt niitä kuunnella kolmeen vuoteen. Just tohon mainitsemaasi uudelleen löytämisen riemuun tähtään. Vois järjestää post-rock -illan vuonna 2020.
Laitetaans kalenteriin
Vuotta ennen onkin sopivasti glitch/yms mego elektro muisteloilta
organizing the boy scouts for murder is wrong
yanqui uxo kusee mun mielestä äänitykseen ja miksaukseen. ne biisithän on silkkaa neroutta, itseasiassa bändin hienoimmat ja mielenkiintoisimmat melodiat löytyy nimenomaan siltä levyltä. vaikka rockets fall on rocket fallsin väliosa on aivan uskomaton. mut se levy on tosiaan puppeloitu studiossa täysin, ne biisithän lähtee livebootlegeilla paljon komeemmin.
nordenstamin aikaisempaan kysymykseen sanoisin nimenomaan nuo noiselevyt ja freejazzit mitä hyllyssä (vähän) on. olatunji concert on meikän kaikkien aikojen top vitosessa. olen kuunnellut sen kolme kertaa.
yanqui uxo kusee mun mielestä äänitykseen ja miksaukseen. ne biisithän on silkkaa neroutta, itseasiassa bändin hienoimmat ja mielenkiintoisimmat melodiat löytyy nimenomaan siltä levyltä. vaikka rockets fall on rocket fallsin väliosa on aivan uskomaton. mut se levy on tosiaan puppeloitu studiossa täysin, ne biisithän lähtee livebootlegeilla paljon komeemmin.
Livebootseja en ole tuolta ajalta kuullut, mutta mä tykkään tuon levyn soundeistakin! Juu juu hengittää raskaammin ja tahmaisemmin kuin ne aiemmat, mutta jotenkin vaan istuu mun korvaan just hyvin. Tosin ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkotat tuolla puppeloinnilla.
Pannaas tänne, kun en tiedä kuinka aktiivisesti tuota The Knife -keskustelua jengi seuraa.
Eli Hirmiksen mielipide uudesta oopperaKnifestä:
hrmunoita wrote:Sama. Ei tota kyllä varmaan tuu ihan hirveästi kuunneltua, mut varsin mielenkiintoinen kyllä.
Ja oma kaksipenninen:
Tätä muuten aina miettinyt. Voiko levy jota ei tule enää kuuntelemaan koskaan ja joka on itsetarkoituksellisen "vaikea" (kuten omassa tapauksessani Knifen uusi kuulostaa, eri mieltä saa olla) olla hyvä. Siis jos sen kuuntelee kerran ja ymmärtää/tajuaa että se on taiteellisesti (sic!) korkea-arvoinen ja/tai mielenkiintoinen, mutta täysin kuuntelukelveton muuten, niin onko se sillion hyvä?
Halmeen Markku tiivisti asian hyvin joskus vuosia takaperin Rinneradio-arviossaan: "Tässä on paras levy hyllyssäni mitä en tule koskaan kuuntelmaan".
Mutta siis: levy on mielenkiintoinen, mutta sitä ei jaksa kuunnella. Hyvä vai huono?
Pallo on heitetty. Asiakeskustelua odotellessa.
Aika äkkiä se pallo tippu maahan. Levyjä on helpompia ja hankalempia, oho!
Esimerkkejä on vaikee sanoo semmosella kielellä että sä tajuat, taidat kuunnella vaan sellasta helppoo kamaa, kaikki vaikea tuntuu olevan "itsetarkoituksellista"? Ja mitä ihmeen itsetarkoituksellista?
Ihan normaalia ja tervettä on mielestäni esimerkiksi se, että joku tuntikausien well tuned piano soi harvemmin kuin misfitsin piisi / levy. Tai että en laita well tuned pianoa tai earthin kakkosta soimaan aina kun on kavereita käymässä vaan ehkä kuunnellaan jotain mihin kaikki pystyy rileittaan. Mut onko se nyt ITSETARKOITUKSELLISTA. Onko last.fm:ssä kuunneltuna tarpeeksi?
Tuntuu siltä että itse olet ratkaissut tämän muka-paradoksin jo itsellesti yksinkertaistetulla tavalla, yrität vaan nyt second quessiä että tykkäätkö jotkut OIKEESTi. Paramore -tapauksessa epäonnistuit joten tää kortti on tietysti ainaki eri kortti mut aika väsyny.
Tuossa takanahan piilee sellainen ajatus, että musiikin kuuntelun tiheys / määrällisyys vai mikskä sitä ny muza yuduissa kutsutaankaan, on ainoa subjektiivisen hyvyyden mittari. Kaikki muut tekijät ovat vain psykososiaalisia harhapolkuja ja nordenstam on ainoa joka kuuntelee musiikkia oikein!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kyllä kylässä voit käydä Känkkäränkkä kun on känkkäränkkäpäivä.
Onhan se kiva että lapsilla on oma vänkkäräsäärinen noita
Mutta älä tule liian usein Känkkäränkkä, tule vain kerran viikossa.
Kun sä pistät kaiken ihan länkkälönkkä, niin äiti syyttää ipanoita.
huigilla taas vähe vaikeeta
huigilla taas vähe vaikeeta
Kuinka niin? Kerropa mistä oot eri mieltä niin katotaan missä sulla ottaa vaikeesti.
Vai mikä ton sun viestin funktio nyt oikein oli? Vittuiluna ainakin kovin epäonnistunut yritys
On sillä hauskaa. Ja sitten ihmetellään miksi täällä ei ole kohta yhtäkään rustaajaa jäljellä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
On sillä hauskaa. Ja sitten ihmetellään miksi täällä ei ole kohta yhtäkään rustaajaa jäljellä.
Täh. Sä kysyt että tykkääkö jengi oikeesti levyistä joita ne ei kuuntele niinkään paljoa. Mä kysyn että onko paljon kuunteleminen hyvyyden ainoa mittari. Yksinkertaista.
Ja kyllähän täällä rustaajia riittää, vähän hiljaista ollut tässä viimesimpien muutaman päivän takia kun jotain tapahtui, mutta eiköhän tää normalisoidu. Tiedä sitten mitä tuolla meinaat, varmaan jotain omiin juttuihisi liittyvää
no ainakin mulle tuli tosta sun (huigin) viestistä taas sellanen tosi negatiivinen ja valittava kuva. varmaan ihan asiaa puhut mut mieluummin lukisin sellaista positiivissävytteistä tekstiä
vitun hippi!
no ainakin mulle tuli tosta sun (huigin) viestistä taas sellanen tosi negatiivinen ja valittava kuva. varmaan ihan asiaa puhut mut mieluummin lukisin sellaista positiivissävytteistä tekstiä
Komppaan YA:ta. Asiaa oli huigin postauksessa, mutta ihan turhaa vittuilua myös.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
panostan asiaan, vittuilu tulee kaupanpäällisenä
vittuillakseni vittuilin
ydinaukio wrote:yanqui uxo kusee mun mielestä äänitykseen ja miksaukseen. ne biisithän on silkkaa neroutta, itseasiassa bändin hienoimmat ja mielenkiintoisimmat melodiat löytyy nimenomaan siltä levyltä. vaikka rockets fall on rocket fallsin väliosa on aivan uskomaton. mut se levy on tosiaan puppeloitu studiossa täysin, ne biisithän lähtee livebootlegeilla paljon komeemmin.
Livebootseja en ole tuolta ajalta kuullut, mutta mä tykkään tuon levyn soundeistakin!
Juu juu hengittää raskaammin ja tahmaisemmin kuin ne aiemmat, mutta jotenkin vaan istuu mun korvaan just hyvin. Tosin ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkotat tuolla puppeloinnilla.
Mun mielestä Yanquin suurin kompastuskivi on se että siitä puuttuu paljon sitä kollaasimaisuutta mikä musta on noilla aiemmilla levyillä gyben parhaita puolia. Mutta joo, nää on kyllä sellasia levyjä että pahimman alkukiiman laannuttua aika harvoin jaksaa kuunnella, mutta ihan selkeästi on kuitenkin paikka hyllyssä, ja aina silloin tällöin soittimessakin toki.
Combat Rock on aloittanut Pokon seiskojen uudelleen julkaisun. Ekat ovat:
Eppu Normaali - Poliisi pamputtaa taas / Elviksen kuolema
Kollaa Kestää - Musti, sotakoira / Tähtien rauha
Toivottavasti Popedaa on tulossa kans.
NYT JENGI HEREILLÄ! DRAGONFORCE ETSII UUTTA SOLISTIA!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Combat Rock on aloittanut Pokon seiskojen uudelleen julkaisun. Ekat ovat:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tln wrote:Combat Rock on aloittanut Pokon seiskojen uudelleen julkaisun. Ekat ovat:
kuulemma jo loppuunmyyty
ihme postimerkkeilyä taas näiden kanssa
barton_funk wrote:tln wrote:Combat Rock on aloittanut Pokon seiskojen uudelleen julkaisun. Ekat ovat:
kuulemma jo loppuunmyyty
ihme postimerkkeilyä taas näiden kanssa
Hämmästyttäväähän niiden aiempien uusintajulkasuiden kanssa oli, että painosmäärärajote tuli Johanna-lafkalta käsin... Voisko näissä olla sama?
kipeetä jos näin on
ja oliko niin että johanna ei lisensoi kokonaisia albumeita, siitä syystä kai jokunen peitsamon varhainen levykin vielä uusintajulkaisematta vaikka julkaisija näille löytyisikin.
ja oliko niin että johanna ei lisensoi kokonaisia albumeita, siitä syystä kai jokunen peitsamon varhainen levykin vielä uusintajulkaisematta vaikka julkaisija näille löytyisikin.
Tätä en ole kuullutkaan. Höh jos näin. Kai ne tahtoo pitää sen uusintajulkasumahiksen(/massit) itellään.
kipeetä jos näin on
![]()
Ainakin Ratsiaa ja Lamaa olisi tulossa LP:nä Combatin toimesta jossain vaiheessa.
Jaa ketään ei kiinnosta paikka DRAGONFORCEN SOLISTINA!?! Vitun urpot.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tai tuhkalehdon kitaristina? http://www.tuhkalehto.com/
Jaa ketään ei kiinnosta paikka DRAGONFORCEN SOLISTINA!?! Vitun urpot.
Ei taida riittää trampoliinihyppelytaidot. Mut hieno orkesteri
Sent from my iPhone 16
hrmunoita wrote:Jaa ketään ei kiinnosta paikka DRAGONFORCEN SOLISTINA!?! Vitun urpot.
Ei taida riittää trampoliinihyppelytaidot. Mut hieno orkesteri
popcorn-coverilevy taitaa olla viimein valmis
tuleekos tätä myyntiin johonkin kauppaan?
> popcorn cover compilation 2xlp (including pavel
> büchler, hair stylistics, rlw, kian sandalen, burning star core, dsr
> lines, evil moisture, nuslux, raionbashi, hetero skeleton, vom grill,
> helm, attempt, helicoptere sanglante, dracula lewis, christophe
> piette, kip prims, white circle crime club, jacques beloeil, spykes,
> cryptic report, autistik youth, remörk, miaux, amon dude, fantamatres,
> ali mio feat sultan steven, rani bageria & hanno schnegg, blood
> stereo, my land & lion, family battle snake, three legged race, daniel
> de wereld vermaarde botanicus, rock and roll jackie & nour mobarack,
> lucas abela/christopher fleeger & kevin blechdom, heatsick, astral
> social club, tarp, blaastaal..
http://www.ultraeczema.com
The Baseballs levytti Nylon Beatin hittibiisin15.03.2010 10:37
The Baseballs -yhtye on levyttänyt Nylon Beatin Viimeinen-kappaleen.
Nylon Beat levytti englanninkielisen Last In Line (1999), mikä löytyy nyt huhtikuun lopulla julkaistavalla Strike!-albumin uudelta versiolta.
Mukana on mysö muita uusia lauluja.
Last In Line on Risto Asikaisen ja Sipi Castrénin käsialaa. Alkuperäinen versio löytyy Valehtelija-levyltä, joka myi tuplaplatinaa ja on kaikkien aikojen myydyin Nylon Beat -levy.
- Kuullessamme Nylon Beatin kappaleen se tuntui heti sopivalta ja se vääntyi hienosti Baseballs-tyyliin - sitä on hauska esittää. Vähän tietysti jännittää, miten suomalaiset ottavat sen vastaan, mutta uskomme, että se tekee oikeutta alkuperäiselle hitille. Tunnelma biisiä levytettäessä oli hieno, The Baseballsin pojat kommentoivat.
IS
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
pizza enrico teki tosta jo definitiivisen version