You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Postatkaas nyt joku se kusella oleva klubin afrikkalainen.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Toi on vaan aina parsaa
Spämmikääpä joku se kuva VITUN HOMOT -tifosta.
Sen sijaan pari kuvaa Jari Puikkosesta:
The family that I live for only breathes the air that smells of combat. With or without the facepaint I am the Ultimate Warrior!
jaromirilla on tänään synttärit!
Älä päästä painiks sitä
Laitetaas ny pari lisää ku vauhtiin päästiin.
Älä päästä painiks sitä
Niijoo, tietty kans.
Miten voi tämä mies vielä puuttua: