You are not logged in.
[quote:ac1d2fda07="babriga"]jåå, nepä ne
[quote:ac1d2fda07]featuring appearances from members of The Delgados, Camera Obscura and The Tycho Brahe [/quote:ac1d2fda07]
http://www.thedudleycorporation.com/index.html
ja nyt siis saivat diilin rough tradelta, huig[/quote:ac1d2fda07]
Ooh, vautsi. Olinhan niillä kai muutama ihan kiva biisi. En kyllä muista yhtään mittään keikasta.
Vuoden paras keikka:
Pointless Note
Live @ Loukkufest 23.6.2006
1. Drone
2. Porvari
3. Näkymätön käsi
4. The Long One (My Penis)
5. Solidaarisuusliike
http://www.yousendit.com/transfer.php?a … 2C648FA534
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Vuoden paras keikka
Tunnelma välittyi taltioinnista mainiosti vaikken paikalle päässytkään
This must be what jail / I will scratch
[quote:2d9ebfefdb="aqzu"]Vuoden paras keikka
Tunnelma välittyi taltioinnista mainiosti vaikken paikalle päässytkään [/quote:2d9ebfefdb]
Kiitos.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Touch and Go:n 25 vuotisjuhlapileissä soittavat muunmuassa seuraavat böndit:
Big Black, Girls Against Boys, Killdozer, Man...or Astroman?, Negative Approach, !!!, Quasi, the New Year, Shipping News, Three Mile Pilot, Uzeda, Pegboy, the Ex, Seam, Supersystem, Calexico, CocoRosie, Enon, Ted Leo/Pharmacists, Pinback, the Black Heart Procession, Shellac, Scratch Acid, and the Didjits.
Jos olisi varmaa että voisi missata Shellacin niin tuohan voisi olla jopa ihan perkeleen hyvä juhlailtama.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:2778ad1312="babriga"]Touch and Go:n 25 vuotisjuhlapileissä soittavat muunmuassa seuraavat böndit:
Big Black, Girls Against Boys, Killdozer, Man...or Astroman?, Negative Approach, !!!, Quasi, the New Year, Shipping News, Three Mile Pilot, Uzeda, Pegboy, the Ex, Seam, Supersystem, Calexico, CocoRosie, Enon, Ted Leo/Pharmacists, Pinback, the Black Heart Procession, Shellac, Scratch Acid, and the Didjits.
Jos olisi varmaa että voisi missata Shellacin niin tuohan voisi olla jopa ihan perkeleen hyvä juhlailtama.[/quote:2778ad1312]
ILR, huhuu!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:91f1275482="babriga"]Touch and Go:n 25 vuotisjuhlapileissä soittavat muunmuassa seuraavat böndit:
Big Black, Killdozer[/quote:91f1275482]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
EDIT: jos olisin rikas niin killdozerin takia voisin matkustaa vaikka jenkkeihin...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:da6baa433d="forssto"]Huomenna Hämeenlinnassa Suomen paras pikkufestari: Ämyrock.
Ilmainen.[/quote:da6baa433d]
Mjoo kivat festarit mutta jää väliin kun pitää lähteä puistobluesiin. Toissavuonna oli parasta kun oli Deep Turtle, Röyhkä ja tietty Peitsamo. småp.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Tommi Liimatta Test Pressings
13.09. Helsinki, Semifinal
15.09. Jyväskylä, Lutakko
22.09. Tampere, Telakka
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:815dfcf6de="psychocandy"]The Tommi Liimatta Test Pressings
13.09. Helsinki, Semifinal
15.09. Jyväskylä, Lutakko
22.09. Tampere, Telakka[/quote:815dfcf6de]
MISSÄ TURKU?! Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa Liimattaa jossain muodossa.
Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa Liimattaa jossain muodossa.
hiutaleina suolavedessä
Näin Liimatan viimeksi vappuna tuhannen kännissä, kun se yritti iskeä. Tarjosi viiniä ja "sä näytit siltä, että olet jotain vailla..."
reps
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:0777a67c19="Moronica"]Näin Liimatan viimeksi vappuna tuhannen kännissä, kun se yritti iskeä. Tarjosi viiniä ja "sä näytit siltä, että olet jotain vailla..."
reps [/quote:0777a67c19]
kade
[quote:0b3a159410="Phlegm"][quote:0b3a159410="psychocandy"]mut toisaalta eipä mitään ihan tajuttoman ihmeellistä, semmosia kivoja peruspändejä.
Kivoja peruspändejä?? Tällä hetkellä jotakuinkin ainoa joka tuosta puuttuu on herra haino/fusisusa. En ole tosin kuullut kaikkia listan bändejä, joten niistäkin voi löytyä jotain.
Mitä sinne vielä pitäisi saada? Sun City Girls?[/quote:0b3a159410]
no mikä ettei, ja caroliner ja boredoms ja the fall, noin aluksi. ja hototogisu. ja matt valentine & erika elder. no ehkä sanoin vähän huonosti, siis että ei ketään semmosta jota varten olis pakottava tarve matkustaa tonne, mut toisaalta... enpä saanu aikaseks lähteä edes göteborgiin kattoon carolineria viime vuonna...[/quote:0b3a159410]
Mä näin 2005 keväällä Caroliner, oli ihan ok.
Itse toivoisin vielä tohon Thurstonin bändilistaan seuraavia ainakin: Comets On Fire, OM, Marissa Nadler, Current93 ja Ghost ainakin.
Tai yksikin noista riittäisi.
Toisaalta saa nyt nähdä, ehditäänkö hommamaan lippujakaan ajoissa.
[quote:755789491e]13th July 2006
TINDERSTICKS CONFIRM TO PLAY 2ND LP
We are pleased to announce that another show has been confirmed for Dont Look Back. Tindersticks will perform their second lp Tindersticks II on Sunday 17th September at The Barbican in London.
Tickets are priced £25 and will be going on sale this weekend from venue box office and see tickets. [/quote:755789491e]
Ollapa syyskuussa Lontoossa eikä Lapinjärvellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f294c0b629="ginipoika"][quote:f294c0b629]13th July 2006
TINDERSTICKS CONFIRM TO PLAY 2ND LP
We are pleased to announce that another show has been confirmed for Dont Look Back. Tindersticks will perform their second lp Tindersticks II on Sunday 17th September at The Barbican in London.
Tickets are priced £25 and will be going on sale this weekend from venue box office and see tickets. [/quote:f294c0b629]
Ollapa syyskuussa Lontoossa eikä Lapinjärvellä. [/quote:f294c0b629]
Äh. Miksei keikka ole vaikka... Tavastialla... tai S-Osiksella. Lohdutan itseäni sillä, ettei kyseessä sentään ole Curtains.
...llalalalalalalalalala, hemmetti, lalalalalalalallala, voi pas...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Göteborgskalaset osoittaa taas tasonsa. Kyseessä on sellainen iso vuosittainen kaupunkitapahtuma Göteborgissa. Oltiin viime vuonna Plushin kanssa katsomassa siellä Ane Brunii, Saturday Looks Good To Me'ta ja The Posiesiii. Keikat on ilmaisia.
Katselin tämän vuoden frihamspirenin ohjelmaa ja kyl kikuli sojahtaa pystyyn loppupuolella. Tälläistä:
The Twilight Singers feat. Greg Dulli and Mark Lanegan (us), 2006-08-10 20:30
Howe Gelb (us) , 2006-08-10 21:30
Echo & the Bunnymen (uk), 2006-08-10 22:15
Ja näistä lopuista en itse niin välitä, mutta kai joku näistä tykkää:
Sébastien Tellier, 2006-08-11 18:40
The Dears (can) , 2006-08-11 20:30
Nojoo, olihan siellä jossain vaiheessa vielä Burstii ja Ninee plus muita ruotsalaisia poppiksia.
Diiba. Eipä pysty lähtemään tänne eikä Emmabodaan...
Ajattelin taas jos jotain muuta jaksaa kiinnostaa.
[quote:68707a8372="leposi"]Göteborgskalaset osoittaa taas tasonsa. Kyseessä on sellainen iso vuosittainen kaupunkitapahtuma Göteborgissa. Oltiin viime vuonna Plushin kanssa katsomassa siellä Ane Brunii, Saturday Looks Good To Me'ta ja The Posiesiii. Keikat on ilmaisia.
Katselin tämän vuoden frihamspirenin ohjelmaa ja kyl kikuli sojahtaa pystyyn loppupuolella. Tälläistä:
The Twilight Singers feat. Greg Dulli and Mark Lanegan (us), 2006-08-10 20:30
Howe Gelb (us) , 2006-08-10 21:30
Echo & the Bunnymen (uk), 2006-08-10 22:15
Ja näistä lopuista en itse niin välitä, mutta kai joku näistä tykkää:
Sébastien Tellier, 2006-08-11 18:40
The Dears (can) , 2006-08-11 20:30
Nojoo, olihan siellä jossain vaiheessa vielä Burstii ja Ninee plus muita ruotsalaisia poppiksia.
Diiba. Eipä pysty lähtemään tänne eikä Emmabodaan...
Ajattelin taas jos jotain muuta jaksaa kiinnostaa.
http://www.goteborg.com/default.aspx?id=7886[/quote:68707a8372]
Bunnymenit kiinnostais enemmän kuin vähän alusta. Paljos tollanen reissu kustantais?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Paljos tollanen reissu kustantais?
www.vikingline.fi
www.blue1.fi
www.finnair.fi
www.soutuvene.vittu
www.sj.se
http://www.reservations.bookhostels.com/poyhtari.com/
Mitä näitä nyt on...
En muista yhtään paljonko junalippu Göteborgiin Tukholmasta maksoi, mut sen näkee ja voi jopa ostaa netin kautta. Ja suosittelen ostamaan etukäteen. Göteborgissa on ne citun yleisurheilun EM-kisat samaan aikaan, joten majapaikankin löytäminen saattaa olla ihanan hankalaa, kun muutenkin hostellit on ihan täynnä tuossa kaupungissa kesäisin. Nii... Kai kaikki vähän riippuu mistä roikkuu.
Kalasetissa soittaa myös mun kaverin bändi nimeltä Pickadoll. jee. Se on sellasta funkyy, salsaa mitä lie sellasta ihan ok kesämusaa.
[quote:4fc8949b1e="leposi"]
Mitä näitä nyt on...
[/quote:4fc8949b1e]
Amiksessa nämä.
Se yks yö menee kyllä ihan kadulla, se ei ole ongelma. Tiedän kyllä jo nyt että en kuitenkaan tuonne lähde mutta vois noita hintoja kuitenkin katsella.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
totalt jävla mörker! mullon niitten yx levy
en muista mistä toi sai alkunsa koko juttu, se oli vaan PAKKO ostaa. roskildessa 2003 lähdettiin pressialueella jututtamaan kaikkia kyselemällä tuntevatko he ko bändiä, kun tiesivät niin siihin loppu kysymykset kun ei juur muuta tiiettykään. kaikki oksentelijat olivat toki totalt jävla mörkkereitä...
onhan se aika rockhands levy! AS:D:AASD:ASD:
[quote:4d594bdfb8="turkele"]leposin lemppari totalt jävla mörker tulleepi.
6.-9.syyskuuta, kuudes linja-lutakko-club25-vastavirta.[/quote:4d594bdfb8]
!½!!!!
Anaam. Vituttaa ku nää oli viimeksi stadissa ni keikka makso jotain 20, kun siellä oli jotain muuta diibapaskaa. Syys-lokakuusta tulee ehkä liiankin keikkatäyteinen kuukausi, jos Ruotsissa ja Tanskassa pitäisi myös rampata. orkl. Mut siis ei Turkua? Emmää näitten takii kyl minnekää matkusta. Jälleen näkemättä trallalaa
Huamenna olis B&S, mutku en osannu ostaa lippuja ajoissa ni en oo menossa. Sunnuntaina Sigur rós ja ne niiden kaverit ilmaseks pihalla. Pitää varmaan mennä piknikille jo joskus iltapäivällä, kun tulee varmaan niin paljon muitakin pissiksii.
White Town Turussa ja Helsingissä syyskuussa, kertoi artisti itse.
http://www.whitetown.co.uk/
Sain Vip-lipun Ankkarockiin ilmaiseksi. Kai siellä täytyy sitten käydä pyörähtämässä, vaikka en festarista suoraan sanottuna juuri nautikaan.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
aattelin mennä tonne tampereelle ens 10.-12. tätä kuuta eli ei nyt mut sitä seuraavana viikonloppuna. yo-talo, artturi, bändejä
[quote:774c09b587]
Torstai 10.8.
Artturi:
klo 19 Tapes
klo 20 Bruce Plays Bruce
klo 21 Ville Leinonen
Yo-Talo:
klo 23.00 Magenta Skycode
klo 00.00 Samae Koskinen ja Hänen Taikayhtyeensä
klo 01.00 Liekki
+ Dj Milla Miss Heat & Laurila Dj:t
Perjantai 11.8.
Artturi:
klo 19 Digitaalimiehet
klo 20 Risto & Joose
klo 21 Custom Drummer
Yo-Talo:
klo 23.00 Tv-Resistori
klo 00.00 Rättö ja Lehtisalo
klo 01.00 Le Sport (swe)
+ Dj Särmä, Dj Playboy-Marse (swe) ja Dj Tage (uk).
Lauantai 12.8.
Artturi:
klo 19 I Was A Teenage Satan Worshipper
klo 20 Regina
klo 21 Most Valuable Players (swe)
Yo-Talo:
klo 23.00 Boys Of Scandinavia
+ Dj:t Antti ja Koivu (Ok Pop) & King Artemi ja Marko Makelove (Uusi Aalto)[/quote:774c09b587]
[quote:d68b4fa506]Morjes!
HEL LOOKS (www.hel-looks.com) on tulossa kuvaamaan Monsters of Pop -festareille Aamulehden Valo-liitteessä ilmestyvää juttua TRE LOOKS. Tyyppien ideana on kuvata hauskasti ja persoonallisesti pukeutuvia ihmisiä, joten parhaat päälle ja bailaan![/quote:d68b4fa506]
Olin jo melkein lähdössä, mutta emmä jaksa mennä pukeutumisjuhliin. Luulin, että ne on musafestarit niinku. Niin ja ainoat kiinnostavat yhden lauantaisen lisäksi on perjantaina, joilloin en millään ehdi ajoissa kaupunkiin. Trallalaa.