You are not logged in.
Gintsulla on kyl onnistunu kaikki tällä kaudella ja ilman mitään ikäviä sattumuksia ykkössijan pitäminen onnistuu vaikka vasemmalla kädellä. Kakkossijasta saadaan kova kisa kun teekki on kiriny Futren eroa kovasti kiinni. Omalta kohdaltani riskisiirrot menee jatkuvasti mettään mutta nelossija on silti aika selkeesti hallussa. 7 gameweekkiä enää jälellä joten hirveästi ei pysty eroja kirimään kun rästipelejäkään ei enää ole kuin jokunen jäljellä.
Haista vittu Villan pulustus
multa kans
Emergency captain -uudistus voi haistaa mehevän ja tuoreen :n.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Emergency captain -uudistus voi haistaa mehevän ja tuoreen
:n.
Mua vähän jännittää, että kuka mulle tulee, kun Rooney ja Drogba ei pelannu ja laitoin formin mukaan. Luulis, että Lampard, koska se on kuitenkin saanut viimeisien pelien perusteella hyvät pojot. Saan ehkä Shanksin vielä kiinni, jos noin käy. Tai mahdollisuudet ovat hyvät!
ginipoika wrote:Emergency captain -uudistus voi haistaa mehevän ja tuoreen
:n.
Mua vähän jännittää, että kuka mulle tulee, kun Rooney ja Drogba ei pelannu ja laitoin formin mukaan. Luulis, että Lampard, koska se on kuitenkin saanut viimeisien pelien perusteella hyvät pojot. Saan ehkä Shanksin vielä kiinni, jos noin käy.
Tai mahdollisuudet ovat hyvät!
Lampard tulee. Ja kai tässä on turha urputtaa, kun kuitenkin olen sijalla 274 koko pelissä. Mutta silti
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Unohin tehä vaihtoja, nyt sit monta äijää jotka jää nollille.
Toi UCL fantasy on muuttunu niin raskaaksi, että tällä kalustolla (pöytäkone, jossa vitun hidas ja koko ajan vauhtia vaihtava langaton yhteys sekä antiikkinen läppäri, joka on muuten vaan vitun hidas, jos sivuilla on liikaa kamaa) ei viitti uhrata yli tuntia siihen, että saa vaihdot tehtyä, etenkin kun tuli jo puolet tehtyä, ja sit ne pyyhkiyty olemattomiin, ja ois pitäny alottaa taas alusta. Jätän siis leikin kesken. Kiitos näistä vuosista, harmi et muutuit niin vitun homoks, ettei hitaammilla koneilla voi paskapeliäs pelata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo linuxin ff:llä ottaa kans vaikeasti kirjautua sisään tonne ku jotku vitun isot namiskat tulee tohon kenttien eteen, johon tiedot pitäis syöttää
Toi ucl:n fantasy oli kyllä alusta lähtien ihan paskasti koodattu, vaikken mistään mitään tajuakaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Kyllä toi tähän kauteen toimi siedettävästi hitaillakin koneilla, mut siis tällä kaudella alko pahasti tökkimään. Alkukaudenhan pysty tekee duunissa nopeemmalla kalustolla. Viimeks vielä jotenkuten jakso, kun vaihdettavia oli niin vähän.
Eniten vituttaa, että siirtoja tehdessä ei edes nää, onko joku jamppa injured vai ei. Vai johtuuko tää nyt siitä, että pelit on jakautunu useammille päiville? Paskaa silti, tonkin takia menetin muutaman pojon, kun piti myydä joku jo ostettu injured tyyppi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Omalta kohdaltani riskisiirrot menee jatkuvasti mettään mutta nelossija on silti aika selkeesti hallussa. 7 gameweekkiä enää jälellä joten hirveästi ei pysty eroja kirimään kun rästipelejäkään ei enää ole kuin jokunen jäljellä.
Jos Torres ei paukuta ihmeitä, niin taitaa Shanks tippua tällä kierrokselle viidenneksi. Meni kyllä aikasta hyvin nimittäin tämä päivä. Näyttäis olevan jo 70 pistettä plakkarissa. Ja vielä jos Fulham pitäis nollat ja eräs unkarilainen paukuttais vaikka pilkulta maalin. Joo!
Last edited by leposi (03.04.2010 22:27)
Rotsiliigan kakkossijaan on vielä mahikset, varsinkin kun Bent missasi kaksi pilkkua tänään ja otti niillä sopivasti miinuksia kompensoimaan kahta tehtyä maalia. Huomenna ois vielä kolme Evertonin äijää pelaamatta ja toivottavasti muiden suosima Arteta missaa pelin nivusvamman takia...
Noita bonuspisteitä on taas jaettu (arvottu) ihan miten sattuu...
Rotsiliigan kakkossijaan on vielä mahikset, varsinkin kun Bent missasi kaksi pilkkua tänään ja otti niillä sopivasti miinuksia kompensoimaan kahta tehtyä maalia. Huomenna ois vielä kolme Evertonin äijää pelaamatta ja toivottavasti muiden suosima Arteta missaa pelin nivusvamman takia...
![]()
Noita bonuspisteitä on taas jaettu (arvottu) ihan miten sattuu...
Arteta tosiaan sivussa kokoonpanosta nivusvamman takia. Taitaa olla osaltani kauden paskin siirto. No eipä voi mittään. Täytyy kyllä olla vaihtojen kanssa tästä lähin erityisen tarkkana, sillä tässä taistellaan ihan vakavasti FF2-liigan voitosta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Anaaam, olipa hyvä kierros. Harmi vaan, että Teekki osas jälleen kerran, joten ehkä unelman palkintopallista voi heittää jo uniunelmista romukoppaan. Shanksin ohi kuitenkin mentiin, ja komeesti.
Kirin myös Fulham fans on FB liigan kärkikahinoihin ihan tosissaan näiden parin hyvin menneen kierroksen ansiosta.
Last edited by leposi (04.04.2010 22:02)
Menee kyllä vaikeeks tää sämppärin kierros, kun on kaksi pelaajaa loukkaantunut ja kaksi pelikiellossa.
Mitähän oon taas miettiny kun en ole laittanu Messiä kapteeniksi missään vaiheessa Tosin tää peli on ollu hävittynä jo aikoja sitten, kun olen aika pitkälti autopilotilla vetänyt.
"A repo man's always intense"
Oonki viel mukana vaik tilapaisten toimintahäiriöiden takia jäi se yks kierros välistä. Messi pelasti nyt paljon täl kierroksella mut lienee kapuna aika monella muullakin..
Viskisieppo sanoi eilen että Rooneyllä on "no chance" aloittaa tänään ja siellähän se patukka on Manun avauksessa. Tuli sitten treidattua ulos miinuksia ottaen...
mitäs hemmettiä Arteta pelaa ja iski heti måålin.. ei tosiaankaan voi luottaa Fantasyn injury-ennusteisiin Tällä kierroksella ratkaistaa rotsi-liigan 2kkossija, teekki näköjään peesaa vaihteeksi kapteenivalinnassa
Olisi Mansen derby saanut päättyä 0-0.
Perseelleen menossa tämä kierros. Bendtner, Friedel ja Glen Johnson ainot toivot jäljellä jos ajatellaan tuota rotsiliigan kakkossijaa. Tosiaan kapteenivalinnoissa ei ole paljon eroja ollut, mutta onhan tässä vielä muutama kierros aikaa tehdä peliliikkeitä. Puppeloin kyllä pari viikkoa sitten treidaamalla Cahillin ulos jonka jälkeen Tim on tehnyt kolme maalia kahdessa pelissä.
KAMOON A. Young, nyt niitä syöttöjä ja maaleja miljoona, jpp!! (Sitten teekin kannattaakin jo pehmustaa palkintopallin ympäristö.)
Last edited by leposi (18.04.2010 09:27)
CL-fantasy ei nyt oikein suju. Neljä Lyonin puppelia kentällä ja vaihdoin vielä kaksi maalia tehneen (72 min pelattu) Olicin pois Militon tieltä.
vaihdoin vielä kaksi maalia tehneen (72 min pelattu) Olicin pois Militon tieltä.
smaa
aattelin ettei ne horot nyt oikeesti tee ees maalia. hermikuppi.
Mullahan on tuolla vielä Manun ja Arsun pelaajia Se siitä sitten.
"A repo man's always intense"
Meni valju-fantasyssä kolmannen kerran tällä kaudella satanen rikki. Muutenkin tämä on ollut aivan unelmakausi, vaikka yksi kierros jäljellä onkin. Pelissä on kuitenkin reilusti yli kaksi miljoonaa pelaajaa ja joukkueeni on sijalla 583.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hyvin oot kyl vetäny , ite luovutin jo pari kuukautta sitten tason puutteen takia.
Vahvaa suorittamista gintsulta.
Itse kirin vielä rotsiliigan kakkossijalle, joka tosin ratkaistaan lopullisesti vasta viimeisellä kierroksella kun ero on niin pieni. Alkukausi oli katastrofaalinen, mutta kauden toisella puoliskolla on tullut tehtyä jo hyviäkin muuveja.
håmå-teekki
Vikasta kierroksesta voi tulla epic fail. Gomes ei näköjään pelaa ja mulla ei oo sitten maalivahtia ollenkaan. Lisäksi aattelin olla ottamatta miinuksia niin joukkue on Drogbaa vajaa. Selitykset on siis valmiina, tyyliin Mursu...
No eiköhän tää kakossija ratkennu tuohon Lampsien pilkkuun joka ois kuulunut Didille.. Toki luin asetelman niin että Didi sais laittaap ilkut tänään maalikuninkuuden takaamiseksi mutta teekki tuo ovela kettu näki reilulädi-fasaadin taakse ja kapitanisoi Fattyn. Hyvä taistelu silveristä, teekin arvokas päänahka olis toki kelvannut. No MM-fantsussa sitten uutta yritystä!
Ja toki tässä vaiheessa iso tunnustus Gintsulle - alusta asti vakuuttavaa jyräämistä eikä voittajasta ollut enää kuukausiin epäilystä..