You are not logged in.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Valitettavasti on käynyt rosvo.

Sent from my iPhone 16
löysin dino-levyt (tai ainakin osan niistä) ja jopa kauan kateissa olleen m.a. nummisen kiusankappaleita ykkösen, mut se on jo toinen juttu ![]()

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Hittitusina" C-kasettia vuodelta 89.. Hämmentävä kokoelma, biiseinä on esim. Batia & Ryydiä, Kata Kärkkäisen "I Need Love", Neumannin soolobiisi "Jet Set", Tuula Amberlan ja Ho-dadsin kiusallinen "Moottori ii" ja Marianne Sometimesin äärihämmentävä "Putsipoika". Kahdentoista biisin kokoelmaan on mahtunut levypomojen mielestä kaksi raitaa Anna Hanskia, ja toinen niistä tietysti rankka Boots-cover "Saappaat ampuu lujaa". Kovempi paketti 
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kata Kärkkäisen "I Need Love", :
Tää on aika kova. Itseasiassa se levykin on varsin jees.
Mukavan mahtipontista meininkiä. Ei oo paria biisiä lukuunottamatta ollut aiemmin tuttu tämä bändi.
^ onko topikkia? aikanaan tykkäsin näistä, mut mulla taitaa olla näiltä vaan yksi single (east of eden), vois joskus hankkia jotain jos jaksais ja halvalla sais.

bzort glorf bööth

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Last edited by hrmunoita (31.05.2010 13:36)
Eipä tuota oikein jaksanut.
Kokeillanpa sitten tätä:

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Valitettavasti on käynyt rosvo.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16