You are not logged in.
Paska alku ja ailahteleva jälkipuolisko
No eiköhän tää kakossija ratkennu tuohon Lampsien pilkkuun joka ois kuulunut Didille.. Toki luin asetelman niin että Didi sais laittaap ilkut tänään maalikuninkuuden takaamiseksi mutta teekki tuo ovela kettu näki reilulädi-fasaadin taakse ja kapitanisoi Fattyn. Hyvä taistelu silveristä, teekin arvokas päänahka olis toki kelvannut. No MM-fantsussa sitten uutta yritystä!
Drogda latoo heti kaks.
3
Wigan veti oma-alotteisesti housut kinttuun että mulkku-Drogba pääsi persraiskaamaan lopussa. Tiukaks menee vielä, sivut päivittyy parhaillaan.
futre -> <- teekki
1. Yé-yé boys (ginipoika) 2472
2. Safe Hands FC (teekki) 2303
3. RAUTPOHJA FC (Futre) 2294
4. FC Pallomekko (leposi) 2163
5. shanks wanderers (shanks) 2087
6. Remicks (nordenstram) 2080
7. wadein (börjeslandet) 1994
8. flashbacks (grasskirt) 1932
9. Santanan Orkl (tapna) 1928
10. Los Homos (Prakk) 1776
11. Kihniön Riistetyt (Katkennut petsari 1727
12. Minimani Rangers (Bedderi) 1590
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ens kaudella uudestaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei taida jaksaa, toivottavasti FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUTRElta tulee kova jengi.
Mukana , mutta vielä pitää odottaa:
You'll be able to pick your team on the 4th of June, after the official squads have been announced.
MM-fantasyn rotsi-liigan koodi on 84332-48720.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
1. Yé-yé boys (ginipoika) 2472
2. Safe Hands FC (teekki) 2303
3. RAUTPOHJA FC (Futre) 2294
4. FC Pallomekko (leposi) 2163
5. shanks wanderers (shanks) 2087
6. Remicks (nordenstram) 2080
7. wadein (börjeslandet) 1994
8. flashbacks (grasskirt) 1932
9. Santanan Orkl (tapna) 1928
10. Los Homos (Prakk) 1776
11. Kihniön Riistetyt (Katkennut petsari 1727
12. Minimani Rangers (Bedderi) 1590
Eipä menny hienosti. Jumbosija ja Olarin Minimani lopetettiin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
MM-fantasyn rotsi-liigan koodi on 84332-48720.
Messissä, kiitos McDonald's!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
mukana myös, ja just nyt aukes myös pelaajavalinnat!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jep
Kannattaa tutustua huolella sääntöihin, sillä tämänvuotinen MM-fantasy suosii pikkutarkkoja tilastorunkkareita.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kannattaa tutustua huolella sääntöihin, sillä tämänvuotinen MM-fantasy suosii pikkutarkkoja tilastorunkkareita.
ginipoika wrote:Kannattaa tutustua huolella sääntöihin, sillä tämänvuotinen MM-fantasy suosii pikkutarkkoja tilastorunkkareita.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kai nyt voisin ensimmäistä kertaa kokeilla fantasya, vaikka säännöt vaikuttavat tosi huonoilta.. täällä on hyvin sanottu, että miksi: http://futisforum2.org/index.php?topic= … msg4669262
Onhan se järjetöntä että otteluiden pelaamisjärjestyksellä on niin suuri merkitys.. vai oonkohan kätsännyt väärin? Voihan kai pelata ilman kikkailujakin, mutta
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Vielä en ota kantaa, onko uusi systeemi hyvä vai huono. Mielenkiintoiselta tuo ainakin vaikuttaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Niin ja on tuossa omat puolensakin, voi olla lopulta ihan hyvä systeemi. Ei vaan jaksaisi hirveästi näitten kanssa räpläillä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Niin ja on tuossa omat puolensakin, voi olla lopulta ihan hyvä systeemi. Ei vaan jaksaisi hirveästi näitten kanssa räpläillä.
Eri.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuo pisteytyskin vähän epäilyttää. Varmaan hyökkäävillä keskikentillä pärjää paremmin kuin puolustavilla?
![]()
Tuo pisteytyskin vähän epäilyttää. Varmaan hyökkäävillä keskikentillä pärjää paremmin kuin puolustavilla?
Täältä voi katsoa, mistä pelaaja saa pisteitä. Hyökkäys- ja puolustusbonuksille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En kyllä tiiä noista bonareista. Kuten joku tuolla ff:llä tais jo valittaakin, niin aika tulkinnanvaraisia asioita noi syötöt ja muut kuitenkin on. Sinänsä ihan hauska, että saa valita enemmän porukkaa jengiin ja näillä valinnoilla voi olla suurtakin merkitystä. Vaikea sanoa miten toi nyt toimii sitten.
en ole kolmekybänen emoboy
Saas nähä mitä tästä tulee. Snadia arpomista kun ei osaa olla varma että miten tää nyt tulee menemään, enkä oo ennen pelannu mitään fantasyja. Tavallaan olis halunnu tehä tosi tasaset valinnat, mutta onhan se selkeää että jotkut jäävät vaihtopenkille joten semmosia long shotteja sitten siellä myös. 16 eri maasta on pelaajia tiimissä tässä alustavassa valinnassa
AAAAARGh
Nysväsin jotain tunnin tota joukkuetta autocompliten jälkeisestä kaaoksesta kasaan ja sitten ne vaihdot eivät näykään missään. Voi elämä vittu ja persee. Ihan varmast confirmasin jne.
nonii vartti aikaa pölliä mun valinnat
vituiks meni kun meksikon avauksessa ei oo kumpaakaan mun janaria mut enpä jaksa enää vaihtaa
no tulihan guardadolta neljä pistettä!
hämmentää kyllä, kuinka päädyin ottamaan kaksi uruguaylaista pulustukseen mutta kohtahan nää nähdään