You are not logged in.
kukaan ei oo vielä spämmänny tänne puhuvaa konetta
mut ei se vielä mitään, Vappu Pimiä paljasti aikovansa räptähdeksi!
Vappu kuulostaa aina radiossa siltä, että taas on viikonloppu ryypätty ja röökiäkin poltettu The Tigerin kopissa. Saatanan rilluttelija
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
oho vau
bzort glorf bööth
YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!11
:psykostepbileet::parsa:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kukaan ei oo vielä spämmänny tänne puhuvaa konetta
mut ei se vielä mitään, Vappu Pimiä paljasti aikovansa räptähdeksi!
![]()
joo vittu töissä joudun joka päivä kuuntelemaan Voicea. Siellä se vittu vetää Fintelligensiä joka vitun kerta ku se soi
Last edited by Napalmipää (04.06.2010 05:20)
-
konnan sei7semän arvosteltu redrum-187:ssa
kyllähän tuokin pitää hankkia kun vaan ehtii.
Videoo on, yo!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tommi?
Muuttunut aika kovasti sitten viime viikon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Woooooooord
"panobiisi" kuulemma kohta youtubessa ja sit radiossa ja kohta amerikka valloitettu :pint:
rupee säki räppään tai sit oo ilma naista lopun ikääs
Smaa
turha pätee...ajattelutyyli on muuten yhdyssana, me räppärit noustaa aina voittajiks ku felix lintu tuhkasta...
tossa vielä kertausta jos ei jaksa linkkejä klikkailla
Tää ketju o jostain syystä täynnä urpoja joil ei ole ulkonäköö eikä musiikki lahjakkuutta...haluisin oikeesti nähä teidät räppäämäs mun biisei...teiät naurettais ulos stakelta ja jengi räkis teiä päälle.
mun räpäytykset alkaa koht tulviin teidän radioista...sillo jalka vipattaa ja mimmit kostuu...
oon muuten saanu yli sadalt mimmiltä ja yksi syy on ollu mun räp musa jota oon viritelly herkällä hetkellä...ainoo tavote on päästä uittaa vonkaletta ja sit uutta akkaa kehii. se on opittu amerika räp piireiltä mihi ollaa menossa mun johdol!!!
en mä sanonut et sä oot pelkkä reikä...mulle nyt naine on vaa reikä joho voi purkautua välil, ilma tunteit. jos on tunteit johonki naisee nii mä jäisin tänne korpeen räppäilee enkä pääsis jenkkeihi tekee rahaa.ei räp elämää sovi tyttöystävä ku nainen vaihtuu joka päivä ja useita samaa aikaa tarjolla....ota joku nörtti jol on aikaa sulle mut keltä puuttuu unelta räppärin urasta jenkkiamerikan räp hoppari piireissä..
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Metro-lehdessä sanottiin että räppi ei vielä ole kotiutunut espoon lähiöihin, räppärit on laskettavissa yhden käden sormilla.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Metro-lehdessä sanottiin että räppi ei vielä ole kotiutunut espoon lähiöihin, räppärit on laskettavissa yhden käden sormilla.
Naureskelin samaa. Espoossa raikaa rock jne.
organizing the boy scouts for murder is wrong
En tiedä yhtään et mikä toi kuvake on, vissiin aika nuorta väkeä mut kyl noi vihaajatkin osaa.
Joku heebo:
En ehkä viehätä kaikkia naisia, eihän kukaan, varsinkaan sun herpeslutkia. Ei tarvi opetella räppiä ku osaan jo ihan tarpeeks. Musiikkiopistoa 14 vuotta käyneenä voin sanoa että enemmän naisia sillä sähkökitaralla saa. Anyways, ihan oma elämänkatsomus ja valinta, etten irtosuhteita harrasta. T: lähes kahdensadan naisen kanssa aiemmin ollut. ps. itsetunto on kohillaan. Oliko muuta?
en usko trolleihi enkä viccoihi...mä uskon vaan mun veitsen terävää daijuun kuka tekee musaa isoille yleisölle jenkkie räp hoppari markkinoilla...mul on taito nähä mitä ihmiset kelaa ja tehä niist räppii...toi "panobiisi" ei ehkä ollu paras esi merkki mun matskust mut se oliki KESÄBIISI eli sellane ilonen räpäytys minkä voi laittaa soimaa ku menee juhannus iltana panemaa lorttoa.
oon tehny räppii minkä aihe on se ku frendit puukottaa selkää ja puhuu paskaa selän takana ja oon tehny räppii siitä ku mummot ja muut vitun vanhukset aina vittuilee dösäs tai junas...mä oon tehny räppii siitä kui paska paikka suomi on ku vertaa jenkkeihi....
tääl ei räppäri ei tienaa massii ku vertaa jenkkie gansta hoppareihi mitkä pyyhkii perseesä 100 punnan seteleihi...ne ajaa ferrareil ja muil amerika raudoilla...suomessa räppäri o usein leipäjonos ja ajaa pöllityllä autolla tai istuu maijassa välii steisse pasila....mua tosi mummo sponssoiroi mut yleisesti suomen räp hoppareitte tilanne o huolestuttava...ei oo rahaa jengil lähtee jenkkeihi tekee uraa mut mul o sen verra et voin lähtee sinne ku saa eka eka pitkä soito valmiiks....
esi merkki
trolli taitaa olla
oliko tuo mulle
häh, mites tossa noin kävi, mulle