You are not logged in.
No nyt
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
De Rossi sai kaatumisestaan hieman vähemmän sympatiaa osaksensa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
De Rossi sai kaatumisestaan hieman vähemmän sympatiaa osaksensa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Takajalkaanhan se osui, vahinko ja väärä tuomio tietty oli.
Tais oma koipi osua takajalkaan.
Voi Torres, pelaat lempijoukkueessani mutta tässä sulle
Jeps.
Mutta se "#¤% Ponce (osuva nimi miehellä) olisi ansainnut punaisen Torresin, Xabi Alonson ja muutaman muunkin potkimisesta.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Okko wrote:Takajalkaanhan se osui, vahinko ja väärä tuomio tietty oli.
Tais oma koipi osua takajalkaan.
![]()
![]()
![]()
Ensin vastustajan polvi, sitten oma jalka. Mut naurettavaa "kierimistä" maassa. Vitun idiootti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vopite olla kontaktia, mutta näyttää siltä kun olisi ammuttu rintakehään
näyttää siltä kun olisi ammuttu rintakehään
Selkäänpä
enemmän kulmalipulta päin kuvatussa hidastuksessa näkyi selvästi että heittäytyminen ilman mitään järkevää kontaktia. polvi osui ehkä vähän mutta torres jatkoi juoksemistaan ja siinä vaiheessa kun päätti kaatua niin about puoli metriä väliä. toisaalta en nyt mene sanomaan kompuroiko omiin jalkoihinsa. silti
Last edited by Bricolage (26.06.2010 15:04)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
enemmän kulmalipulta päin kuvatussa hidastuksessa näkyi selvästi että täysi heittäytyminen ilman mitään kontaktia. about puoli metriä väliä.
Jännää, kun tästä jää vähän eri fiilis.
Myös Estradan reaktio vihjailee vähän siihen suuntaan, että tais olla pientä kontaktia.
tuossa taas torresin reaktio näyttää että jos se polvi nyt osui niin ei näytä paljoa välittävän asiasta. nooh, kättä päälle että typerää näyttelyä siitä silti seurasi
No ei sitä tollasessa juoksussa ehdi millisekunnin tarkkuudella reagoida pieniin kolhuihin.
Oikea tuomio ois joka tapauksessa ollut kortti söpölle puppelille.
vähemmän kontaktia ja enemmän dramatiikkiaa joka tapauksessa kuin grosso vs australia-tapauksessa jota monet fudisrasistit jaksavat vieläkin itkeä
vähemmän kontaktia ja enemmän dramatiikkiaa joka tapauksessa kuin grosso vs australia-tapauksessa jota monet fudisrasistit jaksavat vieläkin itkeä
En ees muista tällasta. Ollut varmaan niin ikimuistoinen Italian matsi... Laitas linkkiä?
Hormonihäiriöisen teinitytön näköinen inhottava huijari se kaikesta huolimatta on. :roll:;)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
huïg wrote:vähemmän kontaktia ja enemmän dramatiikkiaa joka tapauksessa kuin grosso vs australia-tapauksessa jota monet fudisrasistit jaksavat vieläkin itkeä
En ees muista tällasta. Ollut varmaan niin ikimuistoinen Italian matsi... Laitas linkkiä?
et ees muista
Niin joo tuo.
no eipä siinä paljoa muut analyysiä oo kun mitä kuvat näyttää. ihan hyvä että eri kuvakulmat on koottu yhteen, kun on vieläkin näitä maailman börjejä jotka väittävät että mitään kontaktia ei ole olemassa ja perustavat tämän täysin subjektin italialaisuuteen
Charrúas
Pilkku pudotuspeleissä vs. täysin merkityksettömän ottelun punainen kortti, joo onpas täysin sama asia
"
"
Ja luonnollisesti noista hidastuksista näkee, ettei Torres filmannut yhtään.
en ole kolmekybänen emoboy
Mitä nyt jäi kalastelemaan maahan monen sekunnin ajaksi.
Last edited by hrmunoita (26.06.2010 19:38)
börjeslandet wrote:Ja luonnollisesti noista hidastuksista näkee, ettei Torres filmannut yhtään.
Mitä nyt jäi kalastelemaan maahan monen sekunnin ajaksi.
Joo no totta ja toki tuomio oli typerä.
dempsey oppinu vähe huonoille tavoille lädiparatiisissa
kolmasosan matsista kieriskelemässä, jenkkien camoranesi
Pilkku pudotuspeleissä vs. täysin merkityksettömän ottelun punainen kortti, joo onpas täysin sama asia
"
"
katso tuo video ja päättele mitä grosso voi tuossa tilanteessa enää tehdä. taklaus ei koske palloon vaan vie hänet maalintekotilanteesta.sääntökirja -> pilkku
kyllä, taklaus tapahtui aikaisin, mutta mitä tuossa nyt muka voisi tehdä?
Pelata jalkapalloa eikä sukeltaa?
Oisko tänään kisastudiota?