You are not logged in.
Oisko tänään kisastudiota?
Sun luona?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
börjeslandet wrote:Oisko tänään kisastudiota?
Sun luona?
Vois vaikka ollakki. Kuka tuo meetwurstit? Entä fish&chipsit?
en ole kolmekybänen emoboy
Pelle-Torres
"A repo man's always intense"
Kohta sitten lässynlässynpaskaa ja illalla kiimainen uusinta viime kisojen neljännesvälieristä: Argentiina - Meksiko! Kiimaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kaksi varsin kiimaista ottelua tosiaan luvassa. Ensimmäisestä odotan toki Saksan murskavoittoa, mutta suuremmat pelilliset odotukset asetan tietysti myöhäisillan ottelulle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pelata jalkapalloa eikä sukeltaa?
Vaikee pelaa ku eteneminen estetaan mjataah. Mut taidat vaan trollata, todistusaineisto on selkeeta
Cmoon mekaaninen ja tylsa saksa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Konemaisen Saksan puujaloille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
laardilädeille huutonaurua
Hulinapelille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Melkoista hulinaa! Paha kun Lampardin maalia ei nyt laskettu mutta eiköhän tää jatku aika hurjana toisenkin puoliajan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
saksa
Müller oli loistava
Näin on. Helvetin vakuuttavaa työtä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Varsinkin Englannin puolustus oli niin surkea, että ei tuosta hylätystä maalista taida tulla niin isoa haloota kuin puoliajalla moni luuli. Kokonaisuutena Englanti oli kisoissa yksinkertaisesti huono. Liian moni pelaaja näytti olevan täysin puhki pitkän kauden jälkeen, eivätkä Englannin tähtipelaajat ole pelanneet moneen vuoteen joukkueena hyvin. Saksa tekee niin joka kisoissa
Argentiina-Mexicoa odotellessa
Vois vielä postata päivän statsin:
Germany, on the other hand, have now been involved in the last eight at every World Cup since 1954.
Keskikentän keskusta oli myös täysin pihalla. Saksalaiset pääsivät monta kertaa kävellen laukaisupaikkoihin.
Haluan rakastella hellästi Özilin kanssa chill wavea kuunnellen
Aijai ku oli Kahilainen paitsiossa
Varikset komentavat
Menee kyllä ny vähän maku tästä hommasta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Menee kyllä ny vähän maku tästä hommasta
jep, "jalkapallo on inhimillinen laji" MY ASS
"nauhojen kelaileminen hidastaisi jo ennestään pitkiä pelejä" MY ASS
on tää ny vaan vitun perseestä.
ainoot ketä tässä yhtään enää komppaa on ghana ja uruguay. hienoo että jompikumpi menee 4 joukkoon.
niin tai miksei myös japani. en oo vaan yhtään peliä vielä heiltä onnistunu näkemään niin ei osaa varmaks sanoa.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Täytyy kyllä myöntää, että (Messiä lukuunottamatta) Argentiinan hyökkäys on täynnä hyvin sympaattisia pelaajia. Komea Gonzalo ja öh... ei_niin_komea Carlos
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Täytyy kyllä myöntää, että (Messiä lukuunottamatta) Argentiinan hyökkäys on täynnä hyvin sympaattisia pelaajia. Komea Gonzalo ja öh... ei_niin_komea Carlos
messin hiustyyli on kyl jotain. vähän sellanen pasi rautiainen
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
On se Heinze tuima kaveri
Musta Messikin on symppis
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Täytyy kyllä myöntää, että (Messiä lukuunottamatta) Argentiinan hyökkäys on täynnä hyvin sympaattisia pelaajia.
Äh, ihan turhaa suitsutuksen aiheuttamaa vastareaktiota taas. Kaverihan on vaan helvetin hyvä. En myöskään muista että olisi milloinkaan protestoinut, vaatinut kortteja vastustajille tai filmannut, vaikka mahdollisuuksia em. toimintaan on kyllä joka matsissa, kun miestä rapataan ja lujaa. Suhteellisen nöyrän tapainen pelaaja muutenkin.
Harmittaa kyllä tuo tapa, jolla Rehdit Lädit lähtivät kisoista, vaikka puoleettomana matsia katsoinkin.
Tuomareille
Turhalle spämmille