You are not logged in.
Mehikolle teki oikee miäs maalin. Hyvin alko peli. TOIVOTTAVASTI KESTÄÄ LOPPUU SAAKKA. lollllll:roller:
huïg wrote:no tulihan guardadolta neljä pistettä!
hämmentää kyllä, kuinka päädyin ottamaan kaksi uruguaylaista pulustukseen mutta kohtahan nää nähdäänLugano oli itelläkin jossain vaiheessa, mutta jätin sitten pois. Kohta näkee kaduttaako ja kuinka paljon. Caceres ei taida olla avauksen miehiä vaan Godin-Lugano-Scotti luutivat puolustuksessa ja Pereirat wing backeina?
Edit: sehän olikin eilen jo ilmotettu tuo avaus ja Victorino vielä tohon Scottin tilalle.
Joo Katserees nyt on yks mun budjettimiehistä, avaus toki valittu niin että ekana pelaavat kentällä ja sit vaihdetaan myöhemmät kehiin. Guardadon tapauksessa jo toimi vaihdosta pisteiden tuonti, toivotaan että U R Gay myös löytää oikean linjansa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vaihdoin aamulla Sneijderin, Barriosin ja Van Persien kentälle ja painoin varmasti confirm, mutta Appiah, Higuain ja Forlan näköjään yhä kentällä
Enkä muutenkaaan jaksa säätää yhtään enempää, pisteytyksetkin tässä menee ihan miten sattuu.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Varovaista peukkua tälle. Panin hetki sitten vaihtaen muutaman pelaajan, joten tänään haetaan riskillä tulosta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Joo pientä riskiä täälläkin, kun otin vaatimattomia pisteitä saaneita jamppoja pois. Jos Brassit kusee, niin kusessa ollaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Vittu miksei voi pelata 6-3-1 -taktiikalla?
Älä päästä painiks sitä
Heikosti on mennyt siitä asti kun viime metreillä päätin olla ottamatta Lahmia joukkueeseen. Kaka sais tehdä jotain tänään.
Ihan mielenkiintoinen kyllä tämä treidailusysteemi, sopii hyvin ainakin lohkovaiheeseen.
Varovaista peukkua tälle. Panin hetki sitten vaihtaen muutaman pelaajan, joten tänään haetaan riskillä tulosta.
Noh, jotain tapahtui, muttei ihan niin paljon kuin olisin toivonut. Huomenna vielä kaksi (ehkä kolme ) pelaajaa tulessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mjaa, toka kierros meni kyllä vituiksi pitkälti sen takia, etten päässyt nettiin kunnolla säätämään. 10 pisteen Sneijder jäi vahingossa vaihtopenkille
Villa kun ois kapteenina pannu vielä pilkun sisään niin ois ollu hyvä kierros. Tää kierros alkoikin sitten ihan paskasti kun Gourcuff (jonka oisin kaikella todennäköisyydellä vaihtanut pois kierroksen aikana) otti punaisen.
Tiukkaa taistoa fantasyssä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo, tasaista on. Hollannin puppeloima viime hetken maali tais maksaa yhteensä 12 pistettä
Nyt kyllä syyhyttää. Puol tuntia aikaa vaihtaa, jäljellä vielä Villa vaihtopenkillä. Higuain 10, Müller 16 ja Forlan 18 (C) kärjessä. Tekis mieli heittää kylmiltään Villa kapteeniks siinä uskossa että saa 9x2. Mut Portugali on pulustanut ilmeisesti aika hyvin (en o nähny ku yhen matchin) APUUVA
Meneepä vaikeaksi. Muutaman vaihdon tein, mutta Kaka pysyy kapteenina. Ja perkeleen Juan, olisit voinut jossain alkulohkon pelissä tehdä maalin. ;mad2;
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
en uskaltanu. toivotaan vähämaalista latinotaistelua, on vaan pakkeja kehissä
Gamblaamiseksi meni: Villa kapteeniksi. Peelottaa kun lusitaanien pulustus on ollut hyvä näissä kisoissa.
Harmi ettei voi pelata esim. 3-3-4 -taktiikalla.
Edit: jätin vielä Alcarazin penkille ja otin Hondan Özilin tilalle. En oo ikinä kannattanut Japania yhtä paljon.
Last edited by teekki (29.06.2010 16:59)
Itse jätin Hondan penkille ja Alcaraz kirmaa avauksessa. Ja Villa on penkillä ja Coentrão avauksessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Edit: jätin vielä Alcarazin penkille ja otin Hondan Özilin tilalle. En oo ikinä kannattanut Japania yhtä paljon.
täysin sama. lisäksi Matsui kehissä.
illalla vaan Pique ja Coentrao joten nollanollalla pilkuille
Heikolta näyttää ainakin tämä eka peli fantasyn kannalta...
Vituttaa ainakin, kun vaihtopenkillä istuu japskien pakki ja veska
Vittu ku ei osaa tehä oikeita valintoja. Nytki majailee yhteensä 14 pistettä vaihdossa.
Vittu ku ei osaa tehä oikeita valintoja.
smaa
Hitsi kun alku oli taas niin huono. Hiljalleen on lähtenyt hyvin hommat käyntiin, mutta loppukiri ei taida riittää. Tuolla Veikkauksen skabassa on mennyt kaikki ihan hyvin, paitsi neljännen kierroksen katastrooffi pudotti pahasti. Tai no, olihan toi toinen kierroskin aika mahalasku.
Sen verran olen pudonnut kärjen tahdista, että jotain piti keksiä. Tänään siis Klose avauksessa ja Messi penkillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mullakin jäi Messi penkille kun Suarezia ei saanut ulosajon takia otettua vaihtoon.
Klosen haistin oikein, mutta Neuer jäi epähuomiossa penkille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eipä haitannut Messin penkille jääminen, olisi vaan pitänyt olla enemmän saksalaisia joukkueessa.
Higuain penkillä, Friedrich, Õzil, Müller ja Neuer kentällä
Eilinen meni vähe paskasti mutta eiköhän tää tästä
hymiöt ei toimi
Last edited by ginipoika (03.07.2010 20:20)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mut nää epsanjavalinnat
Yli kolkyt pistettä penkillä. Vaikee pelaa ku ei pääse nettiin