You are not logged in.

Uutta Terroria.
Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uutta Terroria.
Onko hyvä?

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Tomsk wrote:Uutta Terroria.
Onko hyvä?
Kyllähän tällainen back to basics -Terror maistuu edellislevyn pelleilyjen jälkeen. Asian ytimessä ollaan. Nopeita lyhyitä biisejä ja hitaammat antheemiset junnauksetkin toimii. Pari todalla kovaa repäisyä.
Sent from my iPhone 16
Skeletonni wrote:Tomsk wrote:Uutta Terroria.
Onko hyvä?
Kyllähän tällainen back to basics -Terror maistuu edellislevyn pelleilyjen jälkeen. Asian ytimessä ollaan. Nopeita lyhyitä biisejä ja hitaammat antheemiset junnauksetkin toimii. Pari todalla kovaa repäisyä.
Åhå! Onpas tässä Hell and Backissä kova riffi. 
Sent from my iPhone 16
![]()
Tomsk wrote:Skeletonni wrote:Tomsk wrote:Uutta Terroria.
Onko hyvä?
Åhå! Onpas tässä Hell and Backissä kova riffi.
Pitää ottaa kuunteluun toi uus. One with the Underdogsin pyöräytin viimeksi eilen.

bzort glorf bööth

Regular John 

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16
Ilosaarirock 2010 and Beyond, osa 2

Älä päästä painiks sitä
Tomsk kun on uutta vaselinesia kuunnellu, onko mistään kotosin? Täällä soi piitles, revolver ja onpas ihan sairaan kova levy, "ylläri", sain joululahjax stereoboxin, vissiin kerran pari kuunneltu ja unohdettu, onni etten hankkinu monoboksia, samoinhan sillekin olis käyny. Toin jossain vaiheessa nää "tarpeettomat" tuplakappaleet tänne mökille, onneksi!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi 

Ilosaarirock 2010 and Beyond, osa 2
![]()

Sent from my iPhone 16
Tomsk kun on uutta vaselinesia kuunnellu, onko mistään kotosin?
Kuulosti kyl tosi hyvältä. Rentoa musaa. Ihan ehtaa Vaselinesia, vaikka lauluäänissä toki vanhuuden tuomaa tummuutta.
Nyt soi mulla:

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16