You are not logged in.
yllätys
Mikset
Jaa'a, minusta se on kovin tylsä ja vaisu elokuva. Raising Arizonan ohella Coenin veljesten huonoin elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
hrmunoita wrote:Mikset
Jaa'a, minusta se on kovin tylsä ja vaisu elokuva. Raising Arizonan ohella Coenin veljesten huonoin elokuva.
Ei sillä, että itsekään pitäisin tuota elokuvaa juuri minään, mut mitä vittua tykkäät Ladykillersistäkin enemmän?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ginipoika wrote:hrmunoita wrote:Mikset
Ei sillä, että itsekään pitäisin tuota elokuvaa juuri minään, mut mitä vittua tykkäät Ladykillersistäkin enemmän?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
lol
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Big Lebowski on about maailman paras leffa ja jokainen joka ei rakasta sitä on idiootti.
Gintsu joutuu kyllä kohta jollekin mustalle listalle
en ole kolmekybänen emoboy
Big Lebowski on about maailman paras leffa ja jokainen joka ei rakasta sitä on idiootti.
Vaik mä vähän pehmentäisin tota skeletonnin lausetta, on Lebowski ihan helvetin hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sent from my iPhone 16
Hot Fuzz - aivan saatanan hauska ja kaikkee
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tomsk wrote:Skeletonni wrote:Big Lebowski on ihan hyvä leffa ja jokainen joka ei rakasta sitä suattaapi olla idiootti, suattaapi olla että ei ookkaa.
![]()
![]()
:pimp::peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
http://img229.imageshack.us/img229/1363 … asplc4.jpg
+ vähän sieltä täältä Anna Palaa -cheerleader-leffaa.
Digaan muuten tästä, tai ainakin digasin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Täällä on taas näköjään sekoiltu. Lebowski-heittaajille
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Percy Jackson ja olympilaiset plus salamavaras
Aika paska. Mutta en saanut eilen unta kun tulin kotiin ja mielikuvitukseni oli rajallinen yllättävän kuumuuden vuoksi. Tänään sitten se scifijännäri. Se missä on dicaprio. jou jou.
Four Lions
en ole kolmekybänen emoboy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Smaa ku edellinen.
lord of war
Miami Vice
Varsinainen "ihan kiva". Vuoden päästä en muista enää koko leffaa, mutta meni hyvin ajanvietteestä. Oishan Nikita tullu samaan aikaan, mutta oon nähny sen jo niin monta kertaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nyt vasta tää:
Collateral
Aijaijai, tää on ehkä yksi parhaimmista leffoista ikinä.
envy
Profeetta Kino Engelissä eilen.
Hyvä oli
Sent from my iPhone 16
zooey deschanel
zooey deschanel
No kyllä!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.