BETA!
You are not logged in.
no eikö näille muka vielä ollut topikkia? ![]()

ke 3.11.2010 6. linja helsinki 
to 4.11.2010 YO-talo tanpere
pe 5.11.2010 Nuclear Nightclub oulu
la 6.11.2010 Nuclear Nightclub oulu
Maailman paras bändi tällä hetkellä.
Kaks keikkaa Oulussa sanoo myspacekin häh, oisko nyt toinen kuitenkin J-kylässä? Oon tuohon levyyn tässä aivan viime aikoina tutustunut, mutta ei ole ihan sellaiseen lentoon lähtenyt kuin oletin, "ihan ok" toki.
Laitetaas tääkin tänne, eli Jexin toinen aktiivinen bändi Sabbath Assembly.
Myös erittäin kovaa kamaa, levy pitäis tulla joskus tässä kesällä.
Niijoo, otin näiden keikall jotain sata kuvaa, voisin postailla jahka saan mun kaverin kameran takasin Hollannin löytötavaratoimistosta. ![]()
Katkennut petsari wrote:
Oon tuohon levyyn tässä aivan viime aikoina tutustunut, mutta ei ole ihan sellaiseen lentoon lähtenyt kuin oletin, "ihan ok" toki.
Juuripa näin. Debyä vaivaa vähän tasapaksuus. Totem 12" on itseasiassa parasta mitä olen näiltä kuullut.
Neuvostoliitto wrote:
Voi vittu, nyt pitää laittaa Eaglesia soimaan perkele. :x
Ja sanotaan ny kuitenki debyn kunniaksi se, että en kyllä pitä itteäni tämmösen psykedeliahidastelun suurkuluttajana tahi suurena asiantuntijana, eli voipi olla mun korvissa toi tasapaksuus.
Neuvostoliitto wrote:
Kantsii tsekkaa uusi EP Witness, Janne, siinä mennää myös nopeeta.
En tarkottanu ettenkö hidastelusta diggais, päinvastoin
Mulla vaan ylipäätään vähän huono asiantuntemus tämmösestä rokimmasta 70s spykedeliasta ja doomrokista jne. Eikä tuo deby missään nimessä kehno ole, Totem on vaan niin hyvä paketti et sen rinnalla tuntu vähän ylipitkältä ja tasapaksulta.
Mut juu uus 12" olis kyllä tarkoitus hankkia!
Neuvostoliitto wrote:
janne m. wrote:
En tarkottanu ettenkö hidastelusta diggais, päinvastoin
Mulla vaan ylipäätään vähän huono asiantuntemus tämmösestä rokimmasta 70s spykedeliasta ja doomrokista jne. Eikä tuo deby missään nimessä kehno ole, Totem on vaan niin hyvä paketti et sen rinnalla tuntu vähän ylipitkältä ja tasapaksulta.
Mut juu uus 12" olis kyllä tarkoitus hankkia!
Jep, samaa mieltä tosta, että se kokopitkä on noista julkasuista kokonaisuutena heikoin. Totemilla ei tosiaan yhtään heikkoa hetkeä ja Witnessillä vielä vähemmän. Mut debyn eka biisi Nothing left to die on kuitenkin se näiden isoin timantti.
Last edited by Skeletonni (15.06.2010 11:05)
Katkennut petsari wrote:
Kaks keikkaa Oulussa sanoo myspacekin häh, oisko nyt toinen kuitenkin J-kylässä? Oon tuohon levyyn tässä aivan viime aikoina tutustunut, mutta ei ole ihan sellaiseen lentoon lähtenyt kuin oletin, "ihan ok" toki.
Jos ovat kaksi keikkaa sumplineet Ouluun, niin johtunee tuon Nuclearin pienestä yleisökapasiteetista suhteessa siihen miten paljon doom/stoner/etc.-yleisöä täällä ilmeisesti on. Ainakin Church of Misery -keikalle meni ennakkoliput olikohan alle tunnissa ja keikkapäivänä oli ovellakin vissiin ajoissa jonot eikä kaikki mahtunu sisään. Mutta hyvä että tuli tuo keikkaajankohta selville kun keväällä jo kuulin, että ovat tännekin tulossa. Silloin oli tosin heinäkuusta puhe.
Deby on kyllä hyvä. Witnessistä en niin tykännyt, mutta tuo Totem pitäs varmaan kuunnella. Ja mties oliko siinä Pagan Altarin kans tehdyllä splitillä vaan joku albumin biiseistä?
Last edited by Urho Ghettonen (15.06.2010 11:14)
Tää on mahtava bändi. Uutta Witnessiä en ole kuullut. Se Totem EP on kans hyvä. Mul on kyl vähä hakusessa, et mitä ne on sit julkassu Totem-nimellä ja mitä Jexinä. Mut upeeta musiikkiahan se kaikki on + Jessica Thoth on aika jumalainen. Ja niin, onks täs NYT VASTA eka topic tästä bändistä? Vähä tsemppiä hei!
Bitchfinder General wrote:
Tää on mahtava bändi. Uutta Witnessiä en ole kuullut. Se Totem EP on kans hyvä. Mul on kyl vähä hakusessa, et mitä ne on sit julkassu Totem-nimellä ja mitä Jexinä. Mut upeeta musiikkiahan se kaikki on + Jessica Thoth on aika jumalainen. Ja niin, onks täs NYT VASTA eka topic tästä bändistä? Vähä tsemppiä hei!
Totem -nimellä tipahti vaan se eka EP. Joo, on tää vähän myöhänen tää topic, mut ainakin tän pystyyn pistämisestä puhuttiin jo monta kuukautta sitten. 
HOLY SHIT! TAMPERE! KERRANKIN 
Skeletonni wrote:
Totem -nimellä tipahti vaan se eka EP. Joo, on tää vähän myöhänen tää topic, mut ainakin tän pystyyn pistämisestä puhuttiin jo monta kuukautta sitten.
OK. Sekavuus johtu varmaan siitä, että mun versiossa bändi on Jex Thoth ja levyn nimi Totem. Taitaa olla joku uusintajulkasu.
Skeletonni wrote:
OK. Sekavuus johtu varmaan siitä, että mun versiossa bändi on Jex Thoth ja levyn nimi Totem. Taitaa olla joku uusintajulkasu.
Just näin.
Liput myynnissä maanantaina.
Helsinki
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/8810
Tampere
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/8811
Oulun liput myyntiin hiukan myöhemmin.

sama