You are not logged in.
Four Lions
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hmm.. Vois itekin katella Major Leaguet tässä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuo Prime Cut oli ihan ässä. Sisältää autoja syövän leikkuupuimurin, kokovartaloalastoman Sissy Spacekin, seksiorjia heinäladossa, ihmisnakkeja ja toki runsaasti Lee Marvin -äijäilyä.
Last edited by Tomsk (10.08.2010 03:14)
Sent from my iPhone 16
Hiton hieno toi Predator 2 -julkka.
Four Lions
Joo, vähän jänskä fiilis tuli siitä että niin tunareita kun nämä päähenkilö toki olivat niin tietty realistinen ote koko hommassa kuitenkin pysyi. Hauskasti ja fiksusti vaikeata aihetta tossa käsiteltiin.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tätä meinasin tänään:
Nyt diiviidiiltä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vauhdilla Chicagoon
Sent from my iPhone 16
Tää oli ihan huippu! Mesmerisoivan viilee.
Sent from my iPhone 16
Niin on. Ben Gazzara
Tätä kattelen just
Last edited by hrmunoita (11.08.2010 00:46)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sent from my iPhone 16
^ Tänään keskiyöllä tulee mtv3:lta Friedkinin omituisin leffa eli Cruising (Yön kuningas).
en ole kolmekybänen emoboy
^
Tänään keskiyöllä tulee mtv3:lta Friedkinin omituisin leffa eli Cruising (Yön kuningas).
Hitto vie, oonkin venannu tän näkemistä.
Cruising on mahtava ja kreisi leffa.
Cruising on mahtava ja kreisi leffa.
Näin oon kuullu. Hitsi, toivottavasti ehdin himaan ajoissa.
Tyystin ois unohtunut tuo Cruising, kiitos! Toivottavasti en nyt unohda iltaan mennessä boksittaa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tyystin ois unohtunut tuo Cruising, kiitos! Toivottavasti en nyt unohda iltaan mennessä boksittaa.
Smama.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vittu ku tulee myöhään, ei jaksa sit aamulal herätä aikaseen.
Sama, mut aion koittaa kovistella tän läpi. Huomisen jälkeen kuitenkin lomaa.
^
Tänään keskiyöllä tulee mtv3:lta Friedkinin omituisin leffa eli Cruising (Yön kuningas).
Oho, tää olis menny ihan ohi, mahtavaa!
organizing the boy scouts for murder is wrong
pitäs kattoo kyl toi. friedkin on kyllä hämärimpiä ohjaajia. kukaan nähny tota Bugia? en taida kyllä edes uskaltaa...
listalla myös C.A.T. Squad ja Rampage jotka vaikuttavat vähän halvemmilta VHS-mehusteluilta
To Live and Die in L.A.n vois kattoa vähän useammin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
To Live and Die in L.A.n vois kattoa vähän useammin
Yks parhaista
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
pitäs kattoo kyl toi. friedkin on kyllä hämärimpiä ohjaajia. kukaan nähny tota Bugia? en taida kyllä edes uskaltaa...
Just pitelin pari päivää sit tota Bugia kädessä videovuokraamossa. Jäi sillä kertaa hyllyyn, mut ajatus tsekkaamisestä jäi takaraivoon.
Pari viimesintä:
Bandidos - elä kostaaksesi
-Olipa kova! Komeeta kuvausta ja muutenkin tosi tasalaatuinen spagu.
Ringo from Nebraska
-No niin joopajoo. Ilmeisesti Mario Bavan kreditoimattomasti ohjaama. Aika yhdentekevä rutiinilänkkäri.
Django
-Se Corbuccin. Pitkästä aikaa katselin ja olihan tää edelleen oikein hieno, vaikka vähän välillä laahaakin. Huikeeta kuvastoa, paskaa ja mutaa.
Freddy vs Jason
-Hrmnoita ja Skeletoni on sikäli väärässä, että Jason X oli vielä överimpi ja siks musta paljon viihdyttävämpi, mutta kyllä mä tämänkin pölhöydestä diggasin tosi paljon!
Mekaaninen Elukka
-Ihan vitun tylsä japanilainen rikosleffa. Teinijännitystä japanista, eikä yhtään niin mielenkiintoisesti ku vois kuvitella. Jemmasin tätä digiboxilla varmaan vuoden ja odottelin oikeaa katselufiilistä. Olis ehkä pitäny lukea leffasta vähän enempi, olis voinu poistaa samantien.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Muumi-leffan kävin eilen katsomassa, ihan kiva, vaikkei nyt sitä kaikkein kuolemattominta lastenelokuvaa kuitenkaan. Mun mielestä se Björkin piisi ei kyllä sopinut alkuunkaan tämän tunnariksi.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Muumi-leffan kävin eilen katsomassa, ihan kiva, vaikkei nyt sitä kaikkein kuolemattominta lastenelokuvaa kuitenkaan. Mun mielestä se Björkin piisi ei kyllä sopinut alkuunkaan tämän tunnariksi.
Sama muuten. Biisi oli ihan eri maailmasta kun muu leffa, ja toi saattaa pelottaa pienempiä liikaakin. Nipsun valitus vitutti, Nuuskamuikkusen huiluprogea ja yleisfilosofiaa hieman liian vähän. Tovelle tietysti ikuinen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jemmasin tätä digiboxilla varmaan vuoden ja odottelin oikeaa katselufiilistä. Olis ehkä pitäny lukea leffasta vähän enempi, olis voinu poistaa samantien.
Helvetin tuttu fiilis.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.