You are not logged in.
nousukausi käynnissä. tiimit kun vähenee niin riskien otto kasvaa, saas nähä miten käy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jaa sääntöjä muutettu. Enää ei saa vaihdellakaan
en ole kolmekybänen emoboy
Jaa sääntöjä muutettu. Enää ei saa vaihdellakaan
Miten niin? Minulla toimii ihan normaalisti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tuolla Veikkauksen skabassa on mennyt kaikki ihan hyvin, paitsi neljännen kierroksen katastrooffi pudotti pahasti.
Piikkipaikalla, siis ryhmässä rotsi, edetään toivottavasti loppuun asti
Neljännellä kierroksella olin koko skaban jaetulla ykköstilalla 34 pinnalla. Kokonaisuuden kannalta harmi, että ekalla kierroksella ei osunut oikein mikään.
Last edited by tln (07.07.2010 11:14)
Ensi kauden valju-fantasy polkaistaan muuten käyntiin huomenna muutamin muutoksin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tai no, enpä tiedä tuosta ylimääräisestä wildcardista. :peuk2:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minusta ihan hyviä uudistuksia, paitsi tuo toinen wildcard on vähe ehkä tyhmä. Saas nähdä. ssssssssssssssss
Teekkönä sitten taas Rotsi-liigan, gintsu? Pitäiskö tänä vuonna tehdä kaksi? Toinen olisi sellainen sarjatalukkopeli. Ehkei.
nousin kakkoseks vaikka eilen tuli aika vähän pisteitä. en ollu ehtiny tehdä tutkimusta ja neuer ei sit pelannukaan
40+ pistettä tais tulla kuitenkin mut 11 vaan jäi finaalin vaihtojen takia plakkariin. toivottavasti ei ollut virhe....:huig:
Teekille onnittelut selvästi voitosta! Itse sentään rykäisin viime metreillä kahdella pisteellä huigin ohi. :lol:8)
Valju-fantasy on myös avattu. Rotsi-liigan koodi on 657-769.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
teekki aika korkealla maatilastoissakin
ite tipahdin kaks sijaa rotsijutuissa
mut toisen forkan jutuissa jatkoin tasasta nousuani kolmanneksi ja siellä oli sentään enemmän väkeä.
vikaa kierrosta ois voinnu suunnitella vähän paremmin, se et veskarina oli Neuer ja vaihdossa Muslera ja Kawashima nyt oli ihan totaalinen unohus ja muutenki ois voinu jättää pronssimatsin pakit pois kun ei tuosta mitään supertarkkaa matsia ois kannattanu odottaa verrattuna finaaliin. mut yllättävän hyvä tulos ekaks fantsuks
Kiitoksia, aika kivasti tuo sujui varsinkin loppua kohti. Alussahan joukkueessa oli kisojen suuronnistujia kuten Rooney, Lampard ja Gourcuff, mutta vaihtosysteemin ansiosta nämä sai otettua penkille. Omalla sataluvulla kuitenkin lopulta rotsiliigassa
Joinasin myös jo valjufantasyn rotsiliigaan
Jumakuikkeli! Tässähän tulee kiire tuon kokoonpanon kanssa. Yhtään en ole miettinyt ja oikeestaan vain torstai olisi aikaa säätää. AAAARgh.
No vidd, joko se alkaa?
Teinpä jonkun hassuttelujoukkueen.
jep, kakki mukaan vaan, hvyin kerkii.
Jumakuikkeli! Tässähän tulee kiire tuon kokoonpanon kanssa. Yhtään en ole miettinyt ja oikeestaan vain torstai olisi aikaa säätää. AAAARgh.
Pari kuukautta olen miettinyt ja pää on hajoamistilassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mukana ollaan, kokoonpano sisään enempiä miettimättä parissa minuutissa, muutama aiemmilta kasuilta tuttu luottonimi messiin ja loput tunteella.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
leposi wrote:Jumakuikkeli! Tässähän tulee kiire tuon kokoonpanon kanssa. Yhtään en ole miettinyt ja oikeestaan vain torstai olisi aikaa säätää. AAAARgh.
Pari kuukautta olen miettinyt ja pää on hajoamistilassa.
muistappa muuten, että Titus Bramble on siirtynyt Sunderlandiin. Nythän ei varmaan ole odotettavissa mitään 9-1 tappioita Spursille joten Titus on entistä parempi sijoituskohde. Loukkaantuneena kyllä juuri nyt mut myöhemmin kauden mittaan.
Chelsea on menettämässä myös Carvalhoa Real Madridiin ja kun veskari Cech on loukkaantuneena tällä hetkellä niin menee hieman uusiksi kuviot ja saattaa ehkä homma näkyä kauden alussa.
Titus on toki ollut harkinnassa kiitos halvan hinnan ja Black Cats -siirron. Mutta katsotaan nyt, näillä näkymin on toinen mies kiikarissa.
Last edited by ginipoika (11.08.2010 11:08)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kyllähän se niin on että joka kerta kun tuonne loggaa ja alkaa pähkäilemään, niin joukkue muuttuu syystä tai toisesta. Nyt pitäisi vaan saada parempi alku kauteen kuin viime vuonna...
Joo, hyvä alku olis kova kerrankin. Onneksi nyt on se toinen wild card käytettävissä alkuvuodesta, joten voi huoletta alkuhermin jälkeen käyttää sen ekan.
Joo vittu jos en tänä kautena voita tätä ni tarjoon kaikille osallistujille kaljan vikan matsin yhteydessä, sovitaan paikaks vaikka sporttibaari Elmo ni halukkaat osaa paikalle.
YLÖS!
Taktiikkani on peesata teekkiä tai gintsua.
kannattaa tsekata tää linkki:
http://www.physioroom.com/news/english_ … _table.php
tuolta näkee yleensä aika hyvin pelaajat jotka mahdollisesti on pois ja kuinka pitkään kun aina ei välttämättä siellä fantasyn sivuilla ole ihan tarkkaa tietoa.
Joukkue kasassa
M: Reina, Myhill
P: Vermaelen, Vidic, Dawson, Nelsen, Meite
K: Fabregas, Arteta, Osman, Dempsey, Diao
H: Zamora, Tevez, Harewood
Wild cardilla hypätään jonkun peesiin lokakuuhun mennessä, mikäli alkukausi menee perseelleen.
Joukkueessani on näköjään yksi sama pelaaja kuin tapnalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oisin kattonu ketä lopulta arvoin tiimiin mut nyt on päivitys käynnissä ni jäi sit. Lamps kapuna ja 5-2-3:lla mentiin luottaen siihen, että Drogba pelaa. Pelaajat valitsin pääosin sen perusteella kuinka paljon viime kaudella oli kerännyt pisteitä suhteutettuna tän hetkiseen arvoon. Saa nähä toimiiko taktiikka mut näillä mennään. Veskariksi saatto mennä nyt väärä mies mut so not.
Itekin laitin Lampardin kapteeniksi ja Drogban kärkeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jätä Harewood penkille mjötääh