You are not logged in.
Joo, katoin There Will Be Bloodin toista kertaa niinku uhkasin ku kirjastosta sattu löytymään. On se ihan hemmetin hyvä vieläkin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sent from my iPhone 16
Skeletonni wrote:21:15 tämä!
VITTU PARASTA!!!! pimp::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sent from my iPhone 16
hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:21:15 tämä!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No niinpä!
Naked Lunch - oisko ollu kolmas kerta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
taas kerran:
Luc Bessonin Atlantis
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Last edited by Skeletonni (16.08.2010 12:46)
American Gangster
Lainasin kirjastosta Revenge of the Sithin. Oon katsonut nyt n. puoli tuntia, en tiedä pystynkö jatkamaan. Miksei kukaan oo kertonut, että maailmassa on olemassa jotain näin häkellyttävää?
Kaikenlaista paskaa sitä on meikäläisen lyhyen elämän aikana tullut katsottua, mut tää vie kyllä voiton joka saralla. Ei jumalauta, sanoisin että olen ihan sanaton, jos en olisi jo löperrellyt kaikenlaista.
George Lucasille ja saanko sun diilerin puhelinnumeron?
Vihdoin sain tän katsottua ja olipas pähee.
Tekispä melkein mieli katsoa piakkoin uudestaan, niin paljon hyviä juttuja pitkin leffaa.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Lainasin kirjastosta Revenge of the Sithin. Oon katsonut nyt n. puoli tuntia, en tiedä pystynkö jatkamaan. Miksei kukaan oo kertonut, että maailmassa on olemassa jotain näin häkellyttävää?
Kaikenlaista paskaa sitä on meikäläisen lyhyen elämän aikana tullut katsottua, mut tää vie kyllä voiton joka saralla. Ei jumalauta, sanoisin että olen ihan sanaton, jos en olisi jo löperrellyt kaikenlaista.
George Lucasille
ja saanko sun diilerin puhelinnumeron?
n. tunti katsottuna, eiköhän tässä loppuun asti mennä kun on kerran alettu, lisää löylyä kiukaalle
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Vihdoin sain tän katsottua ja olipas pähee.![]()
Tekispä melkein mieli katsoa piakkoin uudestaan, niin paljon hyviä juttuja pitkin leffaa.
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
mulla ois tossa nyt metropolis ja terminator 2. kumpi kannattaa kattoo nyt?
mulla ois tossa nyt metropolis ja terminator 2. kumpi kannattaa kattoo nyt?
Terminator 2 tietty.
onko muita mielipiteitä? seuraava ääni ratkaisee
pitäisköhän tasoittaa peli
no ei jaksa pitkittää, kato vaan se terminaattori
bernardblack wrote:Lainasin kirjastosta Revenge of the Sithin. Oon katsonut nyt n. puoli tuntia, en tiedä pystynkö jatkamaan. Miksei kukaan oo kertonut, että maailmassa on olemassa jotain näin häkellyttävää?
George Lucasille
n. tunti katsottuna, eiköhän tässä loppuun asti mennä kun on kerran alettu, lisää löylyä kiukaalle
puol tuntii jäljellä, aika tiukkaa tekee, täytyy pitää taas tupakkatauko, pää meinaa hajota
bernardblack wrote:bernardblack wrote:Lainasin kirjastosta Revenge of the Sithin. Oon katsonut nyt n. puoli tuntia, en tiedä pystynkö jatkamaan. Miksei kukaan oo kertonut, että maailmassa on olemassa jotain näin häkellyttävää?
George Lucasille
puol tuntii jäljellä, aika tiukkaa tekee, täytyy pitää taas tupakkatauko, pää meinaa hajota
jimmy smits avaruuscadillacissa
bernardblack wrote:bernardblack wrote:bernardblack wrote:Lainasin kirjastosta Revenge of the Sithin. Oon katsonut nyt n. puoli tuntia, en tiedä pystynkö jatkamaan. Miksei kukaan oo kertonut, että maailmassa on olemassa jotain näin häkellyttävää?
George Lucasille
jimmy smits avaruuscadillacissa
no loppuhan se sentään ku pisti vähän fastforwardia peliin
oon ollu viimeks kesäteatterissa joskus seitsemänvuotiaana, paikalliset harrastajat esitti Kiljusen herrasväkeä, oli muistaakseni tasokkaampi show kuin tämä
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Vihdoin sain tän katsottua ja olipas pähee.![]()
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei Gran Torinoon voi pettyä. Eilen katsoin jonku paskan leffan, jossa Michael Douglas on syyttäjä, joka tekaisee todistusaineistoa.
Onks kukaan kattonut sitä The Unpronounceablesia vai The Expendablesia vai mikäsenyolikaan?
Vuoden nuori muotoilija.
Onks kukaan kattonut sitä The Unpronounceablesia vai The Expendablesia vai mikäsenyolikaan?
hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:21:15 tämä!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oho!
Vuoden nuori muotoilija.
Kai katoit sen Moroder -version?
en, ihan klassiset musat tossa oli.