You are not logged in.
Tulevalle levylle
Eilen illalla tuli joku känninen mies mun viereen istumaan bussissa. Tutkaili mun viulukoteloa hetken ja sanoi sitten: "joku soitin taitaa olla tuolla kotelossa." Spontaani vastaukseni oli "viuluhan se siellä!"
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En viitsi esiintyä soolona.
Tuun soittaan siikasoundboardia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
KUVAA TULEE
NONIIN JA TÄÄLLÄ SITTEN TAAS KÄNTILLÄ..
jotain isoa kalaa
OLEMME HAKEMASSA
vedetäänherranjumala sentään
HERRAT...HERRATKIN ON TÄHÄN KUHTUTTU APPUUN MUTTA EI ME (kato mikä sii-ka!) NIITÄ TARVITASIIKAHAN SE SIELLÄ! SII-KA! SII-KA! SII-KA!
NO NIIN OTA SII-KA POIS. OTA SII-KA POIS.
NONI
VIT..
vittu et karkaa
VOI JUMALAUTA...JUMALAUTA!!!!
AAAAAAARR, AAAAR, KAHEN KILON SII-KA! KAHEN KILON SII-KA! KAHEN KILON SII-KA! KAHEN KILON SII-KA!kato
EI JUMALAUTA!
mulla on vaa mormuska kato sormessa saatana ja syvällä
KAHEN KILON SII-KA! KAHEN KILON SII-KA!AHH
JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!ja vittu tämän
TULUKAA KAHTOO!EI VITTU!
Giganttinen
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Illalla tulee sähköpostia.
bzort glorf bööth
huikeita paljastuksia, käntinlampi
onko hiirimattonalle tuttu paikka?
onko hiirimattonalle tuttu paikka?
Kyllä on
bzort glorf bööth
Jatkot kalu eiq Melaniemessä?
bzort glorf bööth
noista sanoista vielä, pari kohtaa joista en oo ihan varma, toisaalta juuri nyt en voi kuunnella kun youtube-esto mutta:
HERRAT...HERRATKIN ON TÄHÄN KUHTUTTU APPUUN MUTTA EI ME (kato mikä sii-ka!) NIITÄ TARVITA
SIIKAHAN SE SIELLÄ! SII-KA! SII-KA! SII-KA!
NONI
VIT..
vittu et karkaa
VOI JUMALAUTA...JUMALAUTA!!!!
itse oon kuullut, että toi herra tulisi aluksi yksikössä, eli herra... herratki on tähän kuhtuttu appuun...
ja sit toi vit...tu et karkaa, jos tossa noi isot kirjaimet on se toinen tyyppi ja pienet se toinen niin en oo nyt ihan varma kuinka menee, pitäis vielä tsekkailla.
mistä muuten ILR sai tämän vinkin käntinlammesta?
Jatkot kalu eiq Melaniemessä?
Melalahdessapas. Talokin löytyisi bileitä varten.
hiirimattona wrote:Jatkot kalu eiq Melaniemessä?
Melalahdessapas. Talokin löytyisi bileitä varten.
eiq ainiin taisin sekoittaa Pelonniemeen off topic
bzort glorf bööth
Pidin siikamonologia ulkomuistista irkissä ja yks siilinjärveläinen skenepoju tuli innolla valistamaan ettei siinä ollakkaan kämpillä.
Last edited by ILR (23.08.2010 13:14)
Älä päästä painiks sitä
onko mitään aikarajoituksia tuon biisin pituuden suhteen? onko 8 minuuttia liikaa?
psykokarkki wrote:mistä muuten ILR sai tämän vinkin käntinlammesta?
Pidin siikamonologia ulkomuistista irkissä ja yks siilinjärveläinen skenepoju tuli innolla valistamaan ettei siinä ollakkaan kämpillä.
Kummallekin
Last edited by Moronica (23.08.2010 17:51)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Siikamonologeja-näytelmälle vielä erikseen
Files MUST
Come HERE AND THEN AGAIN Kant ..
something big fish
WE ARE looking for
pulled
my god, after all
Gentlemen ... HERRATKIN KUHTUTTU APPUUN ON HERE BUT NOT FOR ME (non-response which SII-ka!) They are not required
SIIKAHAN it there! SII-KA! SII-KA! SII-KA!
NO THEN TAKE OFF SII-KA. OTA-KA SII OFF.
NONI
VIT ..
fuck you jailbreak
Oh, my God ... damn it!!
AAAAAAARR, AAAAR, willow Kilo SII-KA! Northland Kilo SII-KA! Northland Kilo SII-KA! Northland Kilo SII-KA!
depletion
Omg NO!
I have requirements mormuska roofs and deep finger fucking
Northland Kilo SII-KA! Northland Kilo SII-KA!
AHH
WHAT MÖTKÖ Goddammit!
and fuck this
TULUKAA KAHTOO!
FUCK NO!
onko mitään aikarajoituksia tuon biisin pituuden suhteen? onko 8 minuuttia liikaa?
niin no, eräs artisti lähetti 14 minuutin MÖTKÖN että jos ei nyt mitään boxia ois tarkotus tehdä eli yritetään pitää lyhyinä
mut jos tilanne vaatii niin kakkoslevyä peliin
tai karsintaa/editointia tms.
niin ja joo, jokaiselle osallistujalle yksi ilmaislevy, lisää voi sit lunastaa vaik johonkin erikoishintaan tarvittaessa. pitäiskö pitää levynjulkkarikeikka jossa myös siikamonologeja?
joko ydinaukio on saanut mestariteoksensa valmiiksi? ja muutkin, hopi hopi
unohtu saa nähä kerkeekö, ei ehkä sittenkään viitsi tuota yhtä valmista biisiä tähän käyttää
käyttää nyt vaan
Kuuntelin just ton meidän lähettämän biisin. :lol:
bzort glorf bööth
Jos levyn nimeä ei ole vielä päätetty niin sehän vois olla Ice fisching Siika suomi finland part 1
Valitettavasti on käynyt rosvo.
cdr-levyn hinnaksi tulee sitten kymmenen euroa
noista sanoista vielä, pari kohtaa joista en oo ihan varma, toisaalta juuri nyt en voi kuunnella kun youtube-esto mutta:
HERRAT...HERRATKIN ON TÄHÄN KUHTUTTU APPUUN MUTTA EI ME (kato mikä sii-ka!) NIITÄ TARVITA
SIIKAHAN SE SIELLÄ! SII-KA! SII-KA! SII-KA!
NONI
VIT..
vittu et karkaa
VOI JUMALAUTA...JUMALAUTA!!!!itse oon kuullut, että toi herra tulisi aluksi yksikössä, eli herra... herratki on tähän kuhtuttu appuun...
ja sit toi vit...tu et karkaa, jos tossa noi isot kirjaimet on se toinen tyyppi ja pienet se toinen niin en oo nyt ihan varma kuinka menee, pitäis vielä tsekkailla.
Joo, samoilla linjoilla: "HERRA... HERRATKIN..."
Ja Akun Ankan veljenpojat -tyylillä toinen toistaan täydentäen:
"VIT-
-tu et karkaa"
keijo ja jukka kalassa
Se taitaa olla "HERRA, HERRATKII"
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Pitäsköhän joku siikapolokka tekasta ja tuvassa vaikka äänittää, isäntä vopis mandoliinilla säestää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta