You are not logged in.
Tahallani yritin ottaa taas sellaisia penkkiveikkoja, jotka ovat mahdollisimman halpoja ja eivät oletettavasti kerää kovia pisteitä. Asiantuntemukselleni
Tällä hetkellä penkillä lepää hienot 26 pistettä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Eiq olikin 33 pistettä, kun otin maalivahdinkin mukaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mulla on vaan Dawsonin 6 pinnaa penkillä, mutta sekin ois aika iso lisä kun kaks pelannutta pakkia on vetänyt yhteensä yhden pisteen. Rooney sais pelastaa...
Tein nopeasti itsekin jengin. Vaikuttaa ihan jännältä ja tuo ehkä sitten uuden ulottuvuuden vielä valjun seuraamiseen. Ja jos sitä tulisi nyt seurattua tarkemmin muitakin jengejä kuin Spursia.
Paska peli, jätän.
Tasasissa merkeissä alkoi eka kierros. teekki hyökkäsi kärkeen 65 pojolla, sen jälkeen 63 peräti neljä kilpailijaa.
Kiitos Fabsun penkitys. Mikä ihmeen Dempseyn kyykyttäjä tuo Hodgsonin seuraaja Fulhamissa on?
Voee. Unohtui tehdä tämä taas.
Myöhässä mukaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Missasin kierroksen.
Ikinä ei ole alkanut näin paskasti nämä pelit. Vopis melkein syyskuun reissun jälkeen käyttää wild cardin, kun sillo menee kuitenkin yksi kierros ilman vaihtoja. Sitten hirvee kiima päälle ja raketti kuuhun. Paska peli. Ei olis ikinä pitänyt ruveta.
Wiganin jätkiä vähän turhan paljon ollu ringissä. En tiiä pitäskö vaihtaa koko kööri seuraavaan kierrokseen kun arvotkin jo nyt laskeneet kaikilla. Säästelin viime kierroksella joten nyt voi kaks vaihtaa ilmaseks.
Kriisi. Wild Card käytetty.
Missasin kierroksen.
Taas
Onnistuneelle wild cardin käytölle. Ainakin lauantailta tuli rotsin parhaat pisteet. Kyllä tää tästä vielä!
Last edited by leposi (29.08.2010 09:16)
Muuten ois ollut ihan ok kierros, mutta Jässi läpsi itsensä suihkuun ja Petrov joutui sen johdosta vaihtoon -> kovat odotukset Boltonin matsista shinne
Vastapuolella penkkiveskarini Foster vetää nyt sitten varmaan luonnollisesti nollapelin...
Muuten ois ollut ihan ok kierros, mutta Jässi läpsi itsensä suihkuun ja Petrov joutui sen johdosta vaihtoon -> kovat odotukset Boltonin matsista shinne
![]()
Vastapuolella penkkiveskarini Foster vetää nyt sitten varmaan luonnollisesti nollapelin...
No ei sentään nollapeliä. Eka Bolton ei saanut selvästä paikasta pilkkua ja sitten tuomari korjaa tilanteen antamalla ihan naurettavasta pilkun. Kamoon Elmander. Vielä ehtii tehdä hattutempun. Paitti, että se vaihdettiin kai pois
Last edited by leposi (29.08.2010 17:06)
Se perinteinen ~60 pistettä taitaa taas irrota, kun Kevin Davies sai vihdoin kuparisen rikki. Vaihdosta tulee Figueroa viiden pisteen kanssa. Maaottelutauon aikana sitten tuplavaihto. Harkitsin villiä korttia, mutta taidan säästellä sitä myöhempää ajankohtaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tuun neloskierroksesta mukaan, hiukka kirittävää ois!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Laitan muuten liigan kiinni piakkoin, joten pitäkääpä kiirettä, jos mukaan halajatte.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
UCL-fantasyn koodi on 25392-5859. Ilmeisesti viime kauden osallistujien ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan liittyvät automaattisesti mukaan, kun joukkue on luotu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
UCL-fantasyn koodi on 25392-5859. Ilmeisesti viime kauden osallistujien ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan liittyvät automaattisesti mukaan, kun joukkue on luotu.
Joo, näköjään automaattisesti löytyi rotsiliiga. Just aamulla muuten mietin että tämäkin taas alkaa
Ja huomiselle hirveä pähkäily kalinafantasyn kanssa. Jokohan laittaisi wild cardin viuhumaan kun on muutama loukkaantuminen ja pari turistia joukkueessa....
Valju-fantasyssä näyttäisi tulevan rumaa jälkeä tällä kierroksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo-o, paukutin wild cardin ja kasassa on 35 pinnaa ennen bonuksia ja Fayen matsia. Noo, sentään muillakin menee huonosti.
Ihan päin vittua meni. Maalanneet Elmander ja Vidic penkillä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ylös! Muistakaa tehdä joukkueet.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.