You are not logged in.
Tein Europa League -fantasyn, jos ketään kiinnostaa. Rotsin koodi on 11517-1697. Voi kyllä olla ettei tuota jaksa oikein itsekään, mutta kahtellaan nyt.
ginipoika wrote:UCL-fantasyn koodi on 25392-5859. Ilmeisesti viime kauden osallistujien ei tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan liittyvät automaattisesti mukaan, kun joukkue on luotu.
Ylös! Muistakaa tehdä joukkueet.
Tein juuri. Tuli paska.
"A repo man's always intense"
Tein Europa League -fantasyn, jos ketään kiinnostaa. Rotsin koodi on 11517-1697. Voi kyllä olla ettei tuota jaksa oikein itsekään, mutta kahtellaan nyt.
Tää jää kyllä väliin, kun aika ei riitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Medoa ei voi valita fantasy-joukkueeseen
en ole kolmekybänen emoboy
Medoa ei voi valita fantasy-joukkueeseen
Tää on tosiaan mysteeri. Miehen pitäisi kyllä olla edustuskelpoinen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Liityin myös ucl-liigaan. Medokin oli nyt valittavissa.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Liityin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Cittu ku piti antaa niin paljon tasoitusta parilla ekalla kiekalla.
Tasotusta annettu jo monta kierrosta kun ei vaan jaksa miettiä mitään siirtoja sen pitemmälle. Lampard oli tiimissä monta kierrosta turhaan mut ehkä se nyt alkaa taas olla pelikunnossa.
Viime kierros meni aika hyvin.
Jätän. Emmä halua pelata enää. Ei tässä kuitenkaan pärjää kuin valitsemalla noita vastenmielisten kärkijoukkueiden vastenmielisiä pelaajia jengiinsä. Emmä halua toivoa että Chelsea voittaisi taas 7-0 ja Drogba saisi 50 pistettä. Mulle toki
Unohdin kokonaan suorittaa vaihdot herkkusieniliigaan. Nyt siellä kirmaa Messiä kapteenina jne.
"A repo man's always intense"
Alex vaihtopenkillä
Sen verran alavireisesti kausi on käynnistynyt, että taidan pelata wild cardin maaottelutauon aikana. Teekki, sut saadaan vielä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sen verran alavireisesti kausi on käynnistynyt, että taidan pelata wild cardin maaottelutauon aikana. Teekki, sut saadaan vielä.
Mulla meni jo wild card, mutta muuten oon koittanut säästellä treidejä. Pari isompaa muutosta pitäis tehdä maaottelujen jälkeen.
On tää kyllä perverssi peli siinä mielessä, että Alexin vaparin painuessa Arsun verkkoon mietin heti että "no, tuli sentään fantasypisteitä", vaikka toisaalta vitutti kovasti.
Hirveetä kuraa tämä kalinafantasy tällä hetkellä, mutta lienee sama useimmilla. Fabregas puppeloi kapteenina toista viikkoa putkeen
Hirveetä kuraa tämä kalinafantasy tällä hetkellä, mutta lienee sama useimmilla. Fabregas puppeloi kapteenina toista viikkoa putkeen
onhan sulla aikamoinen etumatka vielä kakkoseen.. puhumattakaan siitä missä ite majailen. Ekaa kertaa tällä kaudella onnistu vaihot kun K.Davies keräs 16 pojoa. Kapteenivalinnat (Arshavin) toki menee yleensä pieleen mut pitää ny katella josko tästä sais jonun nousun aikaseks.
Ei jumalauta miten voi ees mennä näin päin persettä. Vaihdotkin oli taas todella "onnistuneita" kun pitkään kahta pistettä vetänyt Bale pistettiin sivuun mm. yhden pisteen tuoneen Kaloun tieltä. No takamatkalla pitää tietty kokeilla jonkinlaisia yllärivetoja. Vaihtopenkille jäi toki kuuden ja viiden pisteen miehet.
BALE JUMALAUTA (Vaihtopenkillä.)
Itsehän tein siirron ja vaihdoin Balen kokonaan pois Van der Vaartiin
Toki huonomminkin ois voinu mennä, mut silti.
Katos, oon jopa noussu kakkoseksi jo. Hameet korville teekki kun tuun takaa.
Antaa tulla vaan! Nyt on aika mielenkiintoinen fantasykausi menossa, kun tällä hetkellä ei ole ketään Ronaldoa tai Lampardia joka vetäisi ihan omaa tahtia pisteitä ja löytyisi joka joukkueesta. Drogba näytti parin ensimmäisen viikon jälkeen siltä, mutta on hyytynyt pahasti ja Andy Carroll meni jo kokonaispisteissä ohi. Keskikentällekin on tarjolla monia hyviä kombinaatioita, eikä kukaan ole ihan must-have tällä hetkellä.
Itse tuli puppeloitua kun luotto Chamakhiin loppui juuri väärällä hetkellä: treidasin Teveziin -4p hitillä ja Chamakh on takonut sen jälkeen 15 pojoa enemmän kuin Tevez kahden edellisen gameweekin aikana.
Vaihdoin Berbatovin pois
Vittu että vituttaa. Mulla oli se kauden alusta asti ja s eon pelannu enimmäkseen tosi hyvin. Miksi tein sen?
Heikostihan Berballa oli mennyt ainakin fantasymielessä ennen tämän päivän matsia, etkä ollut todellakaan ainut joka heilutti kirvestä... Vituttaahan se toki.
Heitin kolikkoa Nanin ja Elmanderin välillä kapteeniksi, väärin meni
Muistakaahan pistää tiimit kuntoon kun alkaa cuppikin tällä kierroksella. Edellinen kierros oli toki karsintakierros.
Muistakaahan pistää tiimit kuntoon kun alkaa cuppikin tällä kierroksella. Edellinen kierros oli toki karsintakierros.
Aijoo, pääsinköhän edes mukaan?
PÄÄSIN! pink princesses <3 on vastassa. Kyllä jännittää
Last edited by leposi (18.12.2010 13:21)
Sen verran kovaa tahtia noita pelejä siirretään, että voi mennä fantasy ja tuo alkava cuppi aika nurin tällä viikolla. Nyt myös Arsenal-Stoke on siirretty.
Taitaa neljä pelaajaa olla sellasia, joilla on tällä kierroksella mahdollisuus saada pisteitä. Yks pakki otti jo kuus pistettä. Nyt vaan toivotaan WBA:n nollapeliä ja Bruntille monta maalia ja syöttöä. Sitten Tevez vois tehä vaikka hattutempun. Saas nähdä kenestä tulee kapteeni, kun vissiin formin perusteella vaihtuu. Jännittää!
Cupista taidan mennä jatkoon, koska vastustajalla on vaan Blackburnin Nelsen ja ja Cityn veska, jotka pelaavat. Jee! Eiq onhan sillä Cahill, orkl. Perutaanpa ennakkojuhlat.
Last edited by leposi (18.12.2010 18:12)
Nelsen teki maalin.