You are not logged in.
[quote:92bf35d8d9="leposi"]
Erlend Loe - Doppler
Erlend Loe - Volvon kuorma-autot[/quote:92bf35d8d9]
Doppler on todellista parhautta kaikessa järjettömyydessään!! Ei tietysti mitään Supernaiivin tasoa mutta sisältää kuitenkin enemmän sitä loistavaa SN:stä tuttua pohdintaa kuin esim L tai Suomiopas. Laitan kakkoseksi Loen kirjoista joita olen lukenut. Vähän pelottaa tuo uusi, aina niin ihqihana Johanna Vehkoo haukkui sen Aamulehdessä mutta kait silti joululahjatoiveena.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:121289ed83="leposi"]V/A - Garage Ja Mürage cd
löytykö käytettynä vai onko julkastu uudelleen? ostin yhen viimesistä sillon josqs [/quote:121289ed83]
Emmä tiiä. Stupidossa maksoi 1,90.
[quote:466a02ed9f="babriga"][quote:466a02ed9f="leposi"]V/A - Garage Ja Mürage cd
löytykö käytettynä vai onko julkastu uudelleen? ostin yhen viimesistä sillon josqs [/quote:466a02ed9f]
Emmä tiiä. Stupidossa maksoi 1,90.[/quote:466a02ed9f]
åmg
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Doppler on todellista parhautta kaikessa järjettömyydessään!! Ei tietysti mitään Supernaiivin tasoa mutta sisältää kuitenkin enemmän sitä loistavaa SN:stä tuttua pohdintaa kuin esim L tai Suomiopas. Laitan kakkoseksi Loen kirjoista joita olen lukenut. Vähän pelottaa tuo uusi, aina niin ihqihana Johanna Vehkoo haukkui sen Aamulehdessä mutta kait silti joululahjatoiveena.
Kun Doppleria ja hänen elämäänsä miettii niin mikään ei lopulta tunnu yhtään järjettömältä. Voisin ihan hyvin kuvitella häipyväni metsään hetkeksi ja ystävystyä, esim. oravien kanssa. (Toivottavasti niillä ei ole nyrkkirautoja ja kommandopipoja, etteivät telo minua kuin oopperatähteä konsanaan.) Emmäkää alussa siitä "jatko-osasta" tykännyt, mutta puolen välin jälkeen tykkäsin tosi paljon ja lopussa repsasin aika kovin työpöytäni ääressä. Soo vähän epätasapainoinen sillattii.
Oon nyt lukenut kaikki Loen suomennetut kirjat, paitsi en niitä paria lastenkirjaa. Hyllystä puuttuu Naisen talloma, joka pitää joskus ostaa. Jouluna jos ottais Loe-maratonin ja nauttis kaikki putkeen, kun ovat niin nopeaa luettavaa kaiken kukkuraksi.
Niin piti siis vain sanoa, että en ikinä usko mitä kirja-arvioissa sanotaan. Tai sitten voisin uskoa, jos näkisin videota siitä maailmasta mikä rakentuu lukijan päähän jne. En usko kriitikoihin enää juuri ollenkaan.
Will Johnson : Vultures Await 2e Tunnelin Anttilasta.
Suorastaan erinomainen ostos. Jos jotain kiinnostaa, alelaariin jäi vielä muutamia.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
shogun kunitoki : tasankokaiku cd
sunburned hand of the man : complexion lp
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Belle & Sebastian - Tigermilk cd promo
Ville Leinonen - Jalokivikokoelma 2cd
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
the free players - s/t
sunburned hand of the man - s/t
ja sitten vielä sininen sunburned t-paita
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
nam nam postista tuli
Stereolab - Serene Velocity 2lp #265
Stereolab - The First of the Microbe Hunters 2lp
Stereolab - Jump Drive Shut-Out 7"
Mary Hansen - Hybird cdep
Slint Spiderlandin ostin vihdoin. En tosin vinyylinä, mutta kuitenkin.
the ex - starters alternators
unohdin maksaa, käyn kohta hoitamassa...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Clientele - Strange Geometry lp
Free Association - Code 46 Soundtrack
Nits - Les Nuits
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Low - Things We Lost In The Fire
My Morning Jacket / Songs: Ohia
Jälkimmäinen on nimetön split-ep. Taisi myös melkein olla viimeinen saatavilla oleva MMJ-levy, jota en vielä omistanut.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Howe Gelb - Sno Angel Like You lp
Anttilasta jälleen,
Tyttöystävälle Weeping Willowsin Singles-tupla edukkaasti
ja vielä edullisemmin,
The Farangs: We Must Be Losing It vain 0.30 e alekorissa. Tässä on se Paul Austerin kanssa tehty biisi yms.
[quote:49c7fc2838="sheino"]Will Johnson : Vultures Await 2e Tunnelin Anttilasta.
Suorastaan erinomainen ostos. Jos jotain kiinnostaa, alelaariin jäi vielä muutamia.[/quote:49c7fc2838]
Kiitos vinkistä, kävin hakemassa ton eilen.
Superhyvä levy, paljon parempi kuin yksikään kuulemani Centr-o-matic tai South San Gabriel.
regina spektor - begin to hope
the streets - a grand don't come for free
belle & sebastian - fold your hands child, you walk like a peasant
lowlife rock'n'roll philosophers - violent calm
stop me if you think you've heard this one before
New Order - Brotherhood cd
se pakollinen
The Dead C. - Vain, Erudite and Stupid: Selected Works 1987-2005 2-CD
This must be what jail / I will scratch
Kirpparilta vinskaa:
The Human League : Dare!
Happy Mondays : Pills'n Thrills And Bellyaches
King Pleasure : Source 2lp (jaskakin välillä nappaa)
Natalie Cole : Natalie
Pet Shop Boys : Love Comes Quickly 12"
Joku tuossa aiemmin taisi mollata PSB:n Love Comes Quicklya, vaikka mielestäni se taitaa olla yksi yhtyeen hienoimmista kipaleista. Viimeinkin löysin sen halvalla itselleni myös vinyylin muodossa.
Ois siellä ollut joku Happy Mondaysin 12" vuodelta 1989, mutta en jotenkin jaksanut ottaa mukaan.