You are not logged in.
Tomsk wrote:Skeletonni wrote:Tomsk wrote:Ja illalla keikalle.
No mitä vittuu! Miten tää on voinut mennä multa ohi. Jää väliin vaihteeks.
![]()
No onhan noi nähty.Juu, onhan tämä jo neljäs kerta kun näen. Mutta on nää vaan aina niin hemmetin vaikuttavia livenä, että pitää käydä katsomassa aina kun siihen on mahdollisuus. Nyt varsinkin kiinnostaa kun uusin levy on niin pirun kova. Oon myös menossa jututtamaan jätkiä radioon.
![]()
Oliks tästä mitään lätinää tuolla keikka-osiossa? Tosiaan mennyt ihan ohi.
Ei tainnu olla ja eihän börje tajuu näistä mitään, joten ei se laita niitä sinne ulkomaanihmeet-osioon. Mä ylläpidän Hybriksen FB-groupissa sellaista ohjelman linjaan sopivaa keikkalistaa eli lähinnä sludge/stoner/doom/post-rock-osastoa mutta kyllähän sitä tulee soitettua myös crustia ja erikoisempaa hardcorea. Siinä se TDEP kyllä oli. Voisin ihan hyvin copypastettaa sen listan foorumin keikkaosioon, jos joku tekee stickyksi, niin ei mene tällaiset vastaisuudessa ohi.
Sent from my iPhone 16
Skeletonni wrote:Tomsk wrote:Skeletonni wrote:Tomsk wrote:Ja illalla keikalle.
No mitä vittuu! Miten tää on voinut mennä multa ohi. Jää väliin vaihteeks.
![]()
No onhan noi nähty.Juu, onhan tämä jo neljäs kerta kun näen. Mutta on nää vaan aina niin hemmetin vaikuttavia livenä, että pitää käydä katsomassa aina kun siihen on mahdollisuus. Nyt varsinkin kiinnostaa kun uusin levy on niin pirun kova. Oon myös menossa jututtamaan jätkiä radioon.
![]()
Oliks tästä mitään lätinää tuolla keikka-osiossa? Tosiaan mennyt ihan ohi.Ei tainnu olla ja eihän börje tajuu näistä mitään, joten ei se laita niitä sinne ulkomaanihmeet-osioon. Mä ylläpidän Hybriksen FB-groupissa sellaista ohjelman linjaan sopivaa keikkalistaa eli lähinnä sludge/stoner/doom/post-rock-osastoa mutta kyllähän sitä tulee soitettua myös crustia ja erikoisempaa hardcorea. Siinä se TDEP kyllä oli. Voisin ihan hyvin copypastettaa sen listan foorumin keikkaosioon, jos joku tekee stickyksi, niin ei mene tällaiset vastaisuudessa ohi.
Kuulostaa kelpo idealta.
Sent from my iPhone 16
Serkkupojat - Tulitustilitystiputus
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Valitettavasti on käynyt rosvo.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mä ylläpidän Hybriksen FB-groupissa sellaista ohjelman linjaan sopivaa keikkalistaa eli lähinnä sludge/stoner/doom/post-rock-osastoa mutta kyllähän sitä tulee soitettua myös crustia ja erikoisempaa hardcorea. Siinä se TDEP kyllä oli. Voisin ihan hyvin copypastettaa sen listan foorumin keikkaosioon, jos joku tekee stickyksi, niin ei mene tällaiset vastaisuudessa ohi.
kannattaaks tonne kovin montaa stickyä laittaa, tai sit toiseksi viestiksi börjen listan perään tai tomsk natsimodeksi niin vois editoida suoraan börjen listan sekaan?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tomsk wrote:Mä ylläpidän Hybriksen FB-groupissa sellaista ohjelman linjaan sopivaa keikkalistaa eli lähinnä sludge/stoner/doom/post-rock-osastoa mutta kyllähän sitä tulee soitettua myös crustia ja erikoisempaa hardcorea. Siinä se TDEP kyllä oli. Voisin ihan hyvin copypastettaa sen listan foorumin keikkaosioon, jos joku tekee stickyksi, niin ei mene tällaiset vastaisuudessa ohi.
kannattaaks tonne kovin montaa stickyä laittaa, tai sit toiseksi viestiksi börjen listan perään tai tomsk natsimodeksi niin vois editoida suoraan börjen listan sekaan?
Niin, en tiedä. Tää riippuu ihan muista. Mulle sinänsä ihan sama, mutta ei se mun mielestä ehkä vielä sotke asioita kauheasti jos on yksi ns. kevyempi ja yksi ns. raskaampi lista.
Sent from my iPhone 16
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
animal hospital - memory
*
Sent from my iPhone 16
Bossston Cruizing Mania - Dub
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
^^ Onpa magee kansi.
*
^^ Onpa magee kansi.
*
Mut tää on vielä mageempi:
Eli saman artistin uusin The Calcination of Scout Niblett.
Sent from my iPhone 16