You are not logged in.
muistelin jotenkin liian monotoniseks, mut hyvihän tää jytää. defjuxeja, dälek yms vierailee.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
kuulostaa paremmalta kuin odotin. mm. riffejä, kolinarumpuja ja örinää on mukana kieltennylkytyksen lomassa.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Amps - Tipp City
This must be what jail / I will scratch
Flamin' Groovies - Teenage Confidential
Johnny Cashin A Hundred Highwaysia tässä kuuntelen ja ihmettelen miten näin hienoa musiikkia voi olla olemassa. Etenkin Cashin Springsteen coverille Further Up On The Roadille massiivinen
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Yo La Tengo - I Am Not jne.
Hmm, olen jo ehtinyt kuunnella puoliväliin ilman että kukaan on keskeyttänyt... Lupaavaa.
Edit: Pääsin toiseksi viimeiseen biisiin asti ilman häirintää. Johtopäätös: sopiva maksimipituus olisi reilu tunti?
melvins - puhuva heppa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Camera Obscura - Country Mile
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Sugarcubes - Stick Around For Joy
!!!!!!!!!! !!!!! ! ! !! ! ! !
Vittu oon ihabn hysteerinen kakara.
Robyn Hitchcock ja epyktiläiset - My Wife and My Dead Wife
isis -uus
jopa parhautta
jimi tenor and his shamans - diktafon lp
en ole tätä lp-levyä kuunnellut aikoihin, kun muistelin sen olevan ihan paska, mutta ei se nyt niin huono ollutkaan. ei tää tosin erityisen hyväkään ole.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Gene - London, Can You Wait?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Cat Power - You Are Free
Tämä on kyllä yksi kauneimpia musiikkiteoksia ikuna. Chan Marshall
Ja samaan hengenvetoon pitää todeta että juuri nyt kuulokkeista jyrisevä Napalm Deathin uusin on ihan saatanan kova.
Sent from my iPhone 16
Sparklehorsen uutta.
"A repo man's always intense"
Madvillain - Monkey Suite
ja
Ghostface/Doom - Angeles
kappaleita uudelleen ja uudelleen.
eMusic/iTunesista löytyy.
lintumiehen valinnoille
Hei - Meri
Sent from my iPhone 16