You are not logged in.
Valehtelija ei ehkä ole maailman paras leffa, mutta Monte Rosso on jotain niin hirveää että sanat ei riitä kertomaan.
Mutta toi Cocktail on just kova, ehkä Cruisen epätasaisen ja yleensä surkean uran kohokohta.
Viimeksi katsomani elokuvat:
Michael Haneke - Funny Games (originaali): PASKAA
Michael Haneke - Pianonopettaja: Mestariteos, asiaa ja pohdiskeltavaa riittää ihan älyttömästi toisin kuin tympeässä Funny Gamesissa. Älyttömän kovien ohjaustöiden sarja toi Pianonopettaja-Suden aika-Kätketty. Arvostan
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Cocktailille täältäkin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Cruisen uran kohokohta oli Magnoliassa. Aivan sama mitä mieltä tosta elokuvasta on muuten.
Cocktail on ihan hyvä kyl. Ei tosin mikään Top Gun sentään.
en ole kolmekybänen emoboy
Cocktailissa vilahtaa James Eckhouse jossain baaritiskillä ilman reploja tietty.
Cruisen paras suoritus on Eyes Wide Shut, jossa se esittää itseään hillitysti. Tossa Magnoliassa se esittää vaan itseään täysii.
Paska näyttelijä.
Eri. Hyvä Näyttelijä. Days of Thunder
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sama. hyvä näyttelijä. tropic thunder
Joo Cruise läskipuvussa oli kyllä viime vuosikymmenen hauskimpia lopputekstijaksoja. (Tropic Thunderissa tää siis)
Robocop 3
kapinahengelle tosin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No mitä vittua hei. Sarjan nerokkain leffa
no hei kamoon joku roti nyt taas
Due Date - ihan ok. nauroin pari kertaa oikein kunnolla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Repulsion
Vanhan koulun 3D-meiningillä himassa punaviherlaseilla.
Tappaja sisälläni - ihan hieno
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sweeney Todd
^Ylläri että Burton ohjannu jotain paskaa taas. Jos Batmanit otetaan pois laskuista, niin kenties maailman yliarvostetuin ohjaaja ja homo
Footloose
puhdisti sielun ja mielen tunkkaisesta burton-saastasta
^Ylläri että Burton ohjannu jotain paskaa taas. Jos Batmanit otetaan pois laskuista, niin kenties maailman yliarvostetuin ohjaaja ja homo
Batmaninsakin on paskaa. Forever ainut onnistunut Batman. Uusinkin oli varsin, nyt kun mietin asiaa edes hetken.
Burtonin Vincentille
Ykkönen on hyvä ja Forever. Nelosessa Uma oli sairaan kuuma ja Arska just rankka, vaan paskaa se oli silti. Nää Nolanin vedot on törkeetä paskaa, vaikka siellä on ollut kuinka kovat näyttelijät vaan. Vika lienee liian isossa budjetissa ja hölmöissä käsikirjoittajissa. Mitä vittua se kännykkäverkkosekoilu oli olevinaan? Ja ihan paska Two-Facekin. Ledgerin sekoilut oli hyviä, niitä oli liian vähän.
Kamoon, Beetlejuice on vitun hyvä!
Beetlejuice on vitun hyvä!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Skeletonni wrote:Beetlejuice on vitun hyvä!
yllättävän hyvä
Red
Robocop 3
Predator
Maailman paras elokuva.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Oli ehkä 20 vuotta liian vanha tähän.
Piranha 3D
Commander (1988) - Siis aivan tajuttoman kovaa paskaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Piranha 3D
![]()
![]()
![]()
Mä odotan tältä todella paljon
organizing the boy scouts for murder is wrong