You are not logged in.
Jean-Babtiste wrote:Joe Caligula wrote:Alxity wrote:Shape Of Punk kuuluu minusta kolmen parhaan punk-levyn joukkoon yhdessä London Callingin ja Relationship Of Commandin kanssa. Muuta tuotantoa en ole kuullut.
.Onko vielä sama kärkikolmikko
suurinpiirtein
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Joe Caligula wrote:Jean-Babtiste wrote:Joe Caligula wrote:Alxity wrote:Shape Of Punk kuuluu minusta kolmen parhaan punk-levyn joukkoon yhdessä London Callingin ja Relationship Of Commandin kanssa. Muuta tuotantoa en ole kuullut.
.Onko vielä sama kärkikolmikko
suurinpiirtein
Ok.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kuuntelen just parhaillaan tota DVD-audio 5.1 remixiä The Shape of Punk to Comesta. Ihan mielenkiintoinen versio levystä. En tiedä onko huonompi vai parempi, mutta ainakin erilainen. Monikanavaääniä käytetään ja joissain kohtaa ollaan oikeesti vedetty uusiks juttuja, esim. Refused Are Fucking Deadiin on lisätty siitä EP:llä olevasta remix-versiosta pätkää, Bruitist Pome oli lähes kokonaan uus ja monissa biiseissä pikkujuttuja. Soitinten volatasoihin on koskettu ja niitä on ripoteltu eri kanaviin. Miksaukseen on oikeasti käytetty aikaa ja ajatusta, jotta siinä on riittävästi uutta, mutta kuitenkaan ei ole heitetty läskiks vaan homma tuntuu mietityltä. Jos löytyy hyvät 5.1 laitteet ja on levyn fani, niin suosittelen tsekkaamaan.
Åhå, ensiks ATD-I ja nyt sitten nämäkin ovat tekemässä paluuta. Kaksi ylä-asteaikojen suosikkibändiäni. Refusedilla taitaa kyl jäädä one-off keikaksi Coachellassa.
Last edited by interuptor bastardo (10.01.2012 10:38)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
interuptor bastardo wrote:Åhå, ensiks ATD-I ja nyt sitten nämäkin ovat tekemässä paluuta. Kaksi ylä-asteaikojen suosikkibändiäni. Refusedilla taitaa kyl jäädä one-off keikaksi Coachellassa.
On tuolla virallisilla sivustoilla myös Way Out of West Göteborgissa elokuussa.
Oho, Flow nyt hereillä . Todennäköisempää on, että ne buukataan johonki Provinssiin
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
klubikeikka tavastialle kiitos!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ja jos tulee Suomeen, niin klubikeikka mielummi Nosturiin. Okei, Propagandhin keikalla oli kyllä aika kiimanen meno Tavastiallakin, mutta mä oon sitä mieltä, että jos pitissä on vähän teinejä, niin se on energisempää se meno ja on parempi boogie kokonaisuutena.
Joo, ei enää kiinnostakkaan.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Refused Are Back: New Album Freedom Out This Summer
Vitun sell outit.
Aikansa kutakin, eli
E; aika Disco Ensemblea.
Last edited by Hassuttelija (28.04.2015 16:17)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.