You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
HOLD ON I'M COMING
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Saaristomeren Airiston ja Velkuan vesialueiden siikakantaa elvytetään siianmätiä keräämällä. Alueen kalastajat siirtävät siikoja erilliseen kalankasvattamoon, jossa kaloista lypsetään talteen mäti. Hedelmöitetyn mädin avulla on tarkoitus saada emokalasto Suomen kalatalous- ja ympäristöinstituutin kalanviljelylaitokselle.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hieno levy. Skelen dubille erityisesti IvanaHelsingin muotinäytöstä odotellessa
Hieno levy. Skelen dubille erityisesti
IvanaHelsingin muotinäytöstä odotellessa
Moi
Siikamiks, riks raks ja poks
Tän levyn biisijärjestys on muuten just loistava
thänks
mutta suurin kiitos toki artisteille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jos joku kaipaa siikalevyjä niin kaupat onnistuu esim. lauantaina korjaamolla paviksen dvd-julkkarikeikalla
leposi taisi jo maksaa omansa, jos haluut "sen" nopeemmin niin lähetä osoittees niin postittelen
Levylle kokonaisuudessaan iso . Tätä täytyy vaan kuunnella yksin kotona, esimerkiksi julkisissa kulkuneuvoissa saa varmaan helposti yksinhihittelijän maineen. Mulle kohokohtia oli Vilperi & Härkä Härisön, Greippi ja Buttr Ape.
Mä aion luukuttaa tätä sitten töissä niin että kaikki kuulee.
eli julkisissa kulkuneuvoissa :peuk:
tämä toi mieleen v/vm:n ja erityisesti tämän http://www.discogs.com/Frankie-Goes-To- … ase/360073
valitettavasti me ollaan jo eellä
Mä aion luukuttaa tätä sitten töissä niin että kaikki kuulee.
Tänään muuten bussikuski luukutti jotain perin omituista aasialaismusiikkia. En ehtinyt nähdä, oliko kuski itse aasialainen. Tällaiselle toiminnalle
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Onks tästä tulossa lisäpainosta joulumarkkinoille? Mulle tulee mieleen muutama taho joille vois tämmösen sujauttaa kouraan loppuvuoden mittaan.
Älä päästä painiks sitä
No kyllä tätä vielä riittää, katotaan ilmestyykö vielä kasettinakin, vielä jos sais sen popen siikapolkan mukaan...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ OSTAN!
bzort glorf bööth
onks näitä vielä mulle, voisin maksaa minnes laitetaan ja paljoks irkkuposteineen?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
irkkupotseineen femman, laitappa osoite saman tien kun oon menossa huomenna postiin
Ei nyt mitään limited edition incl. bonus track kasettia hei.
Kirottu kasettirevival
Älä päästä painiks sitä
oisko vinyyli parempi?
eiku striimi .rm -formaatissa. tulossa vahvasti komebäkkiin.
paan sähköpostilla osotteen! ja rahaa jonnekki jos löydän tilinumeron
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jos näitä on vielä jäljellä niin ota ainaki pari kpl korjaamolle lauantaina!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
luultavasti jää riennot väliin mut kusti polkee tarvittaessa, meilillä loput?
ok
Valitettavasti on käynyt rosvo.
LÄHETÄ TURSKA OSOITTEESI NIIN SIIKAA TULEE
Mulle kans?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tilausta vaan tulemaan sähköpostitse, turskan levy oli jo maksettu kun turska osti suomeajokoiralle kaljan vai miten se nyt menikään
ensi lauantaina levyjä saatavilla it's all in the mind -tapahtumassa ptarmiganissa, rohkeesti vaan kyselemään
rohkeesti vaan kyselemään
Pelästyt vielä, kun jätkät käy heti kaluun kiinni
MUISTAKAAHAN ETTÄ JOULU LÄHESTYY, TILATKAA SIIKAISAT LAHJAT AJOISSA
TOIVELAHJA KOKO PERHEELLE