You are not logged in.
king kong tuli katsottua vkonloppuna, ei tosin ihan alusta. sai hesarissa täydet 5 tähteä, lienee hieman jotain kultti/vanhuuslisää tuossa, olihan se nyt aika kökkö kuitenkin
Ite katsoin viikonloppuna Stalkerin, Rosemary's Babyn ja Magnificent Ambersonit, nämä kaikki todella kovia.
Lisäks Superbadin, nojoo, "ihan kiva".
Mä en oo koskaan oikein todella diggaillut Magnificent Ambersoneja.Se on silleen ihan ok. Muut mainitut onkin ihan vitun kovia.
Superbad paranee uusintakatseluilla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sama, vaikka missasinkin vähän lopusta. Melkein yhtä hyvä kuin ykkönenkin, edelleen.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Urho Ghettonen wrote:Ite katsoin viikonloppuna Stalkerin, Rosemary's Babyn ja Magnificent Ambersonit, nämä kaikki todella kovia.
Lisäks Superbadin, nojoo, "ihan kiva".Mä en oo koskaan oikein todella diggaillut Magnificent Ambersoneja.Se on silleen ihan ok. Muut mainitut onkin ihan vitun kovia.
Superbad paranee uusintakatseluilla.
Mainituista leffoista Ambersonit on paras. Rosemary's Baby oli karvas pettymys Inhon jälkeen. Pitäis tosin katsastaa toi uudestaan vähän erilaisin silmin. Stalkerissa on hyviä kohtia, mutta en oikein tajua tänkään hyvyyttä. Jos maisemat ois jotain muuta ku postapokalyptisiä, niin tuskin tästä edes puhuttaisiin yhtenä Tarkovskin parhaista. (Jotenkin vaan musta Tarkovski oli parhaimmillaan juurikin niissä klasareimmissa teoksissaan Peili ja Andrei Rublev. Myöhemmistä töistä ylivoimainen ykkönen on Uhri.)
en ole kolmekybänen emoboy
Peili on paras, Uhria en oo koskaan oikeen holdannut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ierikho wrote:Sama, vaikka missasinkin vähän lopusta. Melkein yhtä hyvä kuin ykkönenkin, edelleen.
Vahva sama
Chevylle oma topikki?
bzort glorf bööth
Chevylle oma topikki?
kannatan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Stalker > Mirror > Rublev = Sacrifice
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
M.A.S.H.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
janne m. wrote:börjeslandet wrote:Piranha 3D
![]()
![]()
![]()
Mä odotan tältä todella paljon
Kantsii kyllä käydä kattoo teatterissa. Tätä sai katella semmonen virne naamalla melkein koko ajan.
Joo-o. Olihan se
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tai no, viimeinen osa vielä osin kesken. Ihan huikeaa kamaa kyllä kaiken kaikkiaan.
Vuoden nuori muotoilija.
henkien kätkemä
paitsi että nukuin sohvalla ekat n. 50 minsaa kun muut katto, mulla on kai jetlag eilisestä jyväskylän reissusta mut sit heräsin ja hyvä pätkä oli, pitää kattoo joskus kokonaan.
Molemmille peukkua
Joo ihan hyvä oli kyl. Banjoille erityisesti
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Going the Distance
Ihana. Ja tietty muutenkin tosi hyvä.
Drew Barrymore
Justin Long
Noi on ehkä mun suosikkinaamat Hollywoodissa tällä hetkellä.
en muistanu et tää on näin kökkö
Sääli, koska ykkönen on kuitenkin 2000-luvun kovimpia kauhuleffoja.
Hei me lennetään!
Ei nyt niin hauska ollu, mutta enpä ole ennen tienny, että Lovagen yhteen biisiin on otettu pätkä puhetta tuosta!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
enpä ole ennen tienny, että Lovagen yhteen biisiin on otettu pätkä puhetta tuosta!
Ja Family Guyn ekaan Star Wars -parodiaan.
Rare Exports -
Olihan tää ihan ookoo. Tommi Korpela rulez. Toiminta-aspekti jätti mut aika kylmäksi, ja muutenki välillä kömpelön oloinen. Virolaisia nauratti paljon joku ryssävitsi.
Tää on parempi Matador varmasti!
Ite kahtoin viime viikolla Splendorin vihdoin
Mangojauhe goddamn.
Yritetään katsoa Daredeviliä. Isäntä toteaa turhautuneena: "Ei tätä voi kattoo. Jennifer Garner on aina vaan se Aliaksen muija. Ja Ben Affleck on... Ben Affleck"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta