You are not logged in.
Allekirjoittaneen voi olla vaikea tehdä listaa, kun oon ehkä 4-5 peliä pelannu tänä vuonna. Sitäkin parempia kyllä kaikki tosin. Ostin just CoD: Black Opsin ja pistin ton Arkham Asylumin tilaukseen. Mistä muuten hommailette pelinne?
Brittien Amazonista oon yleensä tilannu samalla kun jotain muuta roinaa tilaan, tulee vaan aika vitun hitaasti perille jos/kun lähettävät DHL:n kautta (ts. joku parin viikon toimitusaika yleensä).
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Playstä, VPD:sta ja GameStopista ostelen. Vielä kyl sen verran pelijonoa näille tän vuoden julkaisuille että ehkä mieluusti hieman lykkäisin äänestystä
Toisaalta eipä niitä kaikkia mitä haluais kuitenkaan ehdi koskaan pelata. Joulukuulle ei onneksi mitään ihmeellisiä julkaisuja taida olla enää tulossa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
viimeaikoina oon tilaillu asda-entertainmentista tai sit vaihdokkien kanssa ihan kauppoihin kävelemällä. suosittelen asdaa kyl kaikille. 99p postimaksut ja hinnat playn PUNTAhintojen kanssa samaa luokkaa. just kattelin tossa playsta sitä vanquish+bayonetta -diiliä. "ilmaiset postimaksut" mut pakko tilata euroissa ja 29.99£ = 42.99. turpaansa sietäsivät
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
toi ultimate team vaikutti aluks mielenkiintoselta, mut on lopulta tylsin moodi ikinä
Pari peliä online ultimate tiimiä vetäsin itekin tosa FC Hinaajilla, oli se sen aikaa ihan hauskaa tusinajannuilla, vaik tuskin tulee hirmusti jatkettua. Korttipakka-käyttöliittymä on kyl sinänsä miellyttävä.
Aika messeviä arvioita saanut toi AC Brotherhood, Eurogamerissä 10/10 ja Destructoidissa 9,5/10, ja kovasti kehutaan parantavan kakkosesta. Pelaajacastissakin hehkutettiin taannoin että "ei saa vielä siitä puhua mutta ihan vitun hyvähän se on" tms. IGN ja muut isot jenkit vähän nihkeempinä ollu. Huomenna testailemaan sitten.
Töiden loppumista juhlistamaan nappasin AC:ta varatessa Burnout Paradisen, joka on kuin onkin tosi hauska. Ainoo ongelma (jonka jo ihan varmaksi tiesinkin, ja joka on myös syy siihen miksi en alunperin tätä halunnut hommatakaan) tässä on, et mulla on ihan yhtä huono suuntavaisto peleissä kuin oikeassa elämässä, joten kun kisat sijoituvat tonne vapaan maailman motari- ja liittymäviidakkoon, niin oon koko ajan ajamassa väärään suuntaan ja minne sattuu. Ihan helvetin vittumaista. Onneks noi kisat on vaan osa pelistä, kolarointieventit, vapaa ajelu ja täysin järjetön showtime-moodi rulettaa iha sigana.
Periaatteessa kiinnostas toi Criterionin tekemä uus Need For Speed kans, mut ehkei kuitenkaan tarpeeks. Autopelien ystäville surun päivä tämä kans ku Activision pistää lapun Bizarren luukulle. Vuoden parhaan verkkomoninpelin tekivät (Blur), mutta eipä sitä moni lopulta pelannu
Last edited by risto_m (17.11.2010 14:40)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Käytin sitten näköjään tiistaipäivän kaikki seitsemän valoisaa tuntia Alan Waken achievementien metsästykseen ja tokaan lisäosaan. Ny on 950 bojoo, ja hauskaa oli
Eka tuntu ihan huonolta toi kakkoslisäri kun kuolin vaan, mutta sitten kun kävin läpi vanhoja jaksoja ja opin taas pelaamaan paremmin, niin sehän oli oikeastaan vallan mainio, myös juonellisesti. Eikä tää kovin irralliselta paketilta vaikuttanut enää, kun muisti paremmin pääpelin juonenkäänteet. Loppuunkin olin tyytyväinen.
Remedy hakee työpaikkailmoituksessa "Kinect-kokemuksella varustettua pelintekijää tekemään Alan Waken moottorilla pyörivää AAA-peliä." Eli jatkoa seurannee kyllä. Luulis että tollanen vapaavalintainen Kinect-lisä tullee jatkossa aika moniin Microsoftin itse julkaisemiin peleihin. Eikös Fable III:eenkin pitänyt jo tulla joku pyllynkoskettelutoiminto, joka lopulta peruttiin?
Fable II sai päätöksensä kans tuossa vihdoin, yllättävän pitkään siinä menikin. Loppuaikojen huippuhetkenä oli se, kun puin sankarin naisten vaatteisiin ja menin harrastamaan homoseksiä siippani kanssa omaan kotiimme, ja jostain syystä seksin jälkeen talo oli täynnä paheksuvia kyläläisiä.
Jokohan nyt sitten ois AC Brotherhoodin ja Vanquishin vuoro. AC.n moninpeliä jo testaillutkin jonkin verran, varsin hauskaa hommaa kyllä.
Pari peliä online ultimate tiimiä vetäsin itekin tosa FC Hinaajilla, oli se sen aikaa ihan hauskaa tusinajannuilla, vaik tuskin tulee hirmusti jatkettua. Korttipakka-käyttöliittymä on kyl sinänsä miellyttävä.
Joo siis periaatteessahan toi on hauska moodi. Mulla on pakasta nostettuna Raul ja pari muuta kovahkoa jannua, oon ostanu Aquilanin ja sit koutsiks Del Nerin. Ikävä kyllä homman toteutus kusee, sillä toi sopimus+kuntosysteemin ylläpito on vajakein pelimekaniikka mihin oon törmännyt. Pelaajat vaativat uusia soppareita randomisti about kymmenen tai parinkymmenen (en tiijä) pelin välein, ja kunto menee paskaks yhtä nopeesti. Eli alun jälkeen joutuu lähes joka peliä varten käydä huutokaupasta ostamassa sopimuskorttia tai kuntokorttia, ja metsästämään sieltä pariltasadalta myyntisivulta ne joista jää vielä matseista saatujen pisteitten jälkeen jotain käteenkin. Muutenkin se, että noilla korttiupgradeilla voi tehä melkein mitä vaan on tosi perseestä onlinematsien suhteen. Parissa matsissa vastustaja vetänyt laukauspisteet korteilla tappiin ja eihän se enää jalkapalloa muistuttanut...
Head to Headissa oon huomannu että live season -käyttäjillä on esim Interillä (Serie A:n kuudentena) kautta linjan statsit +5 mun joukkueihin verrattuna (hyökkäys 91!!!). Siis muuten head to head ranked matseissahan vedetään standardisäännöillä ja joukkueet on samat MUTTA jos maksat saat paremmat joukkueet. Ei ne EA:n ahneushuhut tainnu tuulesta temmattuja olla.
Foorumillakin tuntuu olevan aikamoinen barrikaadimeininki kun uusimmassa päivityksessä ei tehty luvattuja, ja muutenkin tuntuu siltä että EA:ta ei kiinnosta enää korjata vikoja kun rahat on jo taskussa. Onneks Konami on parantanu juoksuaan, ehkä ens vuonna on sit PES-vuosi taas
Parin kuukauden odottelun jälkeen tuli FIFA. Ihan kivaahan se, liigajoukkueetkin latasin. Pahin kiima on kyllä mennyt jo ohi mutta kai tuo on hyvä olla olemassa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Pelasin Arkham Asylumin läpi pari päivää sitten. Erinomainen peli. Ei jäänyt muuta kritisoivaa kuin se, että olisin halunnut kiipeillä vielä vapaammin pitkin seiniä ja roikuskella muualtakin kuin niiden seinäpatsaiden päältä. Tämä kuulemma korjataan seuraavassa osassa. Johtuneekohan siitä, että tämä on ensimmäinen peli, jonka olen ostanut seitsemään vuoteen, mutta olen nyt läpipeluun jälkeen jaksanut vielä koluta ratkaisematta jääneitä arvoituksia tyhjissä kentissä. Kiva, että niihin pääsee juoksentelemaan vapaasti pelin juonen ratkettua. Kehityin varsin paljon pelatessani. Nykyään hyppelen ilmastointiluukusta hissiin tottuneesti ja mätän hulluja turpaan kuin vanha tekijä. Hyvästä oppimiskäyrästä ja sopivasta vaikeustasosta kiitos pelisuunnittelijoille. Oliko se Ässä, joka manaili joskus koppakuoriaistarinoiden väsähtäneisyydestä? Olen samaa mieltä, mutta olen jollain oudolla tavalla viehättynyt keräämään loputkin, ihan vaan että saisin sen vanhan ukon hiljaiseksi tai jotain?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Steamissa taas jotkut hullut päivät, eli päivittäin vaihtuvia erikoistarjouksia. Ainaki Defense Grid olis tänään vaan 2,25, hyvä peli
Ja toi Arkham Asylum olis kans vaan kympin, mutta en taida viittiä ostaa ku en tiedä miten hyvin läppärillä pelaa...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Live Arcadessa kans on salet, ainakin erinomaisen 'Splosion Manin saa tänään vaan kahella eurolla, ja Monkey Island remaket on vitosen kappale.
Steamissa ihan vitun halvalla yksi parhaista peleistä ikinä, eli Star Wars: Knights of the Old Republic: http://store.steampowered.com/app/32370/
2,25 ååhia maksaa vaan tänään, kantsii tsekkaa jos on menny ohi jos yhtään Tähtien Sota larppaus kiinnostaa.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Komppaan kyl et ihan helvetin hieno peli, tosin en oo ikinä pelannut loppuun asti vielä
Hämärä homma julkaista peli täysin salassa -> http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/
Ihan hauska co-op peli vaikutti olevan toi, joten ostinkin sit saman tien. Tota ja Super Mario Galaxya ollaan tyttiksen kanssa pelattu nytte. Yksinään sitten Vanquishia (vitun kova) ja vihdoin patchattua (seivausbugi no more) Super Meat Boyta (superkova). AC Brotherhoodista kans kaks ekaa episodia takana. Lisää haastetta tohon peliin ainakin on tuotu. Nyt on paljon tiukempia tilanteita ku kakkosessa, eikä voi miten tahansa hortoilla ympäriinsä + nuo 100% synkrot jos haluu hifistellä.
castle crashers oli tosi jees, pitäs hankkia varmaan neljäskin ohjain että vois pelata uudelleen maximipossella
ostin tänään bröm turismon. onhan tuo autoilu ihan vitun tylsää mutta eiköhän tätä jaksa kun joutuu availemaan lukittuja juttuja ja opettelemaan nürbürgringin ulkoa
Panin left 4 dead 2:n tilaukseen. Pitäsköhän ottaa vielä Assassins Creed 2? Batmanin Challenge-modessa enää pari vaikeinta rastia koluamatta. En näköjään missään vaiheessa oppinut käyttämään tuota counter-nappia, eli sitä, josta batman nappaa hyökkääjän nyrkistä/pesäpallomailasta kiinni ja antaa isän kädestä. Aikaa vastaan tapellessa ymmärtää vihdoin combojen merkityksen. Se on ainoa keino mällätä vastustajat lakoon lyhyessä ajassa. En vaan koskaan malta rakentaa combojani riittävän pitkälle, vaan nakutan vain hyökkäysnappia himona. Tässä pelissä on kyllä paljon hienostuneempi taistelusysteemi, kuin mitä ensikokeilulla luulin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pistin äsken Donkey Kong Country Returns pre-orderiin ja pitäis huomenna lähteä tulemaan
Kuinka monella täällä on Wii? Mietin et jos perustais jonkun "Pelilainaamo" ketjun konsolipeleille, jengi vois listailla mitä pelejä on millekin konsolille. Aina ei huvittais maksaa vitusti jostain uudesta pelistä jonka tietää et tutut kuitenkin hankkii, ja jollain peleillä replay value tasan nolla joten mielummin lainais kamulta.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
^ no tein nyt topiikin anyway jos muilla on muita konsoleja
etsiskelen uusia ihania wii pelejä, saa spämmätä suosituksia
Mulla on, mutta eipä juuri tuu sillä pelattua... ja vieläkin joku ILRin peli lainassa, jota en oo vieläkään ehtiny/jaksanu pelata.
Onhan mullakin se sun Grand Slam Tennis.
Kiva peli mut ei sitä alkuhassuttelujen jälkeen hirveesti jaksanu. Jostain syystä Wii Sports Resortin pingiksestä oon tykänny enempi.
Älä päästä painiks sitä
^
no tein nyt topiikin anyway jos muilla on muita konsoleja
etsiskelen uusia ihania wii pelejä, saa spämmätä suosituksia
Päädyin ite tilaamaan näistä Nintendon loppuvuoden kiinnostavista julkaisuista ton Kirby's Epic Yarnin mistä nyt ollaan Atlantin toisella puolella oltu kovasti innoissaan. Mulle on tähän mennessä jääny aika vähän käteen noista Wiin ei-mario-tasoloikista mut ehkä tää vihdoin räjäyttäis potin.
Älä päästä painiks sitä
Mätkintäpeli No More Heroes 2 saa suositukset, ihan jo siks kun siinä on minipelinä kissan leikittämistä ja jumppaamista. Kissan saa myös lihottaa isoks läskiks
Meil on Wii ja joku kymmenen peliä, ilman muuta voitas lainailla jotain joskus, esim just ton DK Country Returnsin hommaamista miettiin itekin täs. Tänä vuonna on ilmestyny aika paljon lupaavan olosia Wii-pelejä, ihan uusista ainakin myös toi Epic Mickey on ostoslistalla.
Mätkintäpeli No More Heroes 2 saa suositukset, ihan jo siks kun siinä on minipelinä kissan leikittämistä ja jumppaamista. Kissan saa myös lihottaa isoks läskiks
aikoinaan kun ps2 GTA maailmassa pyöri enemmänkin jätkän lihottaminen oli yks suosikkiharrastuksista
mullon tuo no more heroes 1, toivottavasti tuo 2 on muutenkin vähän erilainen. ykkönen jäi kesken koska en päässyt jostain kolmannesta bossista (Shinobu) MIHINKÄÄN. saatanan rasittavaa kun jokainen feil kerta kesti jotain 15 minsaa ja oli ihan sairaan tylsää ja sit taas kuoltua uudestaan feilaamaan. edistystä ei missään vaiheessa tuntunut tapahtuvan. jaksettiin eksän kans hakata tuota tasan pari päivää ja sit
ei oo koskaan tullut missään pelissä vastaan joku, josta ei oo oikeasti päässyt eteenpäin niin et teki vaan mieli mielummin lopettaa koko peli
Meil on Wii ja joku kymmenen peliä, ilman muuta voitas lainailla jotain joskus, esim just ton DK Country Returnsin hommaamista miettiin itekin täs. Tänä vuonna on ilmestyny aika paljon lupaavan olosia Wii-pelejä, ihan uusista ainakin myös toi Epic Mickey on ostoslistalla.
itteäkin kans kiinnostanut tuo epic mickey: kun oot hankkinut ja pelannut sen puhki niin vaihtoon vaiks tuo DK country returnsin?
Päädyin ite tilaamaan näistä Nintendon loppuvuoden kiinnostavista julkaisuista ton Kirby's Epic Yarnin mistä nyt ollaan Atlantin toisella puolella oltu kovasti innoissaan. Mulle on tähän mennessä jääny aika vähän käteen noista Wiin ei-mario-tasoloikista mut ehkä tää vihdoin räjäyttäis potin.
tämänkin vois tsekata
risto_m wrote:Meil on Wii ja joku kymmenen peliä, ilman muuta voitas lainailla jotain joskus, esim just ton DK Country Returnsin hommaamista miettiin itekin täs. Tänä vuonna on ilmestyny aika paljon lupaavan olosia Wii-pelejä, ihan uusista ainakin myös toi Epic Mickey on ostoslistalla.
itteäkin kans kiinnostanut tuo epic mickey: kun oot hankkinut ja pelannut sen puhki niin vaihtoon vaiks tuo DK country returnsin?
Kuulostaa hyvältä diililtä.
ILR wrote:Päädyin ite tilaamaan näistä Nintendon loppuvuoden kiinnostavista julkaisuista ton Kirby's Epic Yarnin mistä nyt ollaan Atlantin toisella puolella oltu kovasti innoissaan. Mulle on tähän mennessä jääny aika vähän käteen noista Wiin ei-mario-tasoloikista mut ehkä tää vihdoin räjäyttäis potin.
tämänkin vois tsekata
sama
kiinnostais kans tsekata tuo sonic colours hehkutusten perusteella. noh. katsotaan.
ja onko kellään havaintoja tästä?
eli tuo N64 goldeneye (jumalauta deathmatch all-nighterit mitä kavereiden kans tuon pelin kans nuoruudessani vedettiin ) remake
Last edited by mitten (02.12.2010 15:25)
olenko kendojanari jos pelaan dingoolla nhl-pelejä
Mikäs femman jälkeen ilmestyneistä pesseistä on paras?