You are not logged in.
Orkl...palaan irkkuihin Jo neljäs päivä...onlinena mukaan?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
niin siis onko toi 8. nyt lukkoonlyöty päivämäärä? ois meinaan ihan hirvee turnausKIIMA. onks jengi vitussa välipäivinä tai heti uuenvuuen perään? tai sit jos tupilla tai jollain on pleikka niin sit kansainvälinen internet ja webcam-linkki pydeen?
joukkuevalinnoista kelailin et mites jos kotijoukkue saa valita ekax ja sit vieras voi ottaa joukkueen jolla on statsit yhteenlaskettuna korkeintaan smaa mikä kotijoukkueella? tietty jonku maksimistatsinkin vois määrittää ettei mee mieshuoraamiseks. mut enpä tiijä. itellä ainakin on puolestatoista neljäänpuoleen tähteen aika hyvin noita joukkueita joilla tykkään pelata
harjotushöntsiäkin otetaan vastaan vaikka tänään puppeliliigan ja serie a:n kiimamatsien jälkeen/välissä/vaikka heti
Kyllä mulle ainakin suunnilleen mikä tahansa päivä tapaninpäivän ja tammikuun puolenvälin välissä on ok, tohon lähti vaan tosi hyvin napsumaan jengiä mukaan heti startista. Eli mun puolesta voidaan pelata vaik heti uudenvuoden jälkeen tms. Jos toi ei onnaa niin ei mulla mitään tota online-peluutakaan vastaan ole.
Joukkueista sen verran et mä ite tykkäsin edellisessä turnauksessa paljon siitä kun kisojen mittaan pääs paremmin sisälle just sen yhden ja saman joukkueen heikkouksiin ja vahvuuksiin. Tossa mun preferenssi on yks ja sama jengi koko ajan.
Ja ykkösdivaritaso mistä noi jengit valitaan on kans ok.
Älä päästä painiks sitä
joo no ei tietenkään kannata alkaa muutteleen päivämäärää mun takia, mut jos muille kaikille sopis niin mikäs siinä sitte!
tuo divaritason systeemi kuulostaa kyllä vallan sopivalta myös. "harmi" vaan et st.pauli on nyt bundesissa :c
Mulle kävis kyllä vaikka sunnuntai 2.1. yhtä hyvin (ellei päätetä lähteä tyttystvän Edinburghissa käymään, tosin tää on epätodennäköistä, mut ei viä täysin poissuljettu mahollisuus kuitenkaan, ja jos, niin se on just tuollon).
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
no voi lahna. harmi kun oli vaan toi tunnin ikkuna millon tästä päätettiin. sänksi taitaa pelätä mua vastustajana aika paljon mjötööh
tokihan sita matsia tulee ottaa valipaivina!
mut siis jos vaan joltain liikenee pleikkaria niin eikohan se online-osallistuminen onnistuis. eihan noissa oo erona muuta kun ohjain
Vähän kokeilin tänään pitkästä aikaa. Valladolid voisi olla alustava joukkuevalinta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Fräntilä kuulemma mukana.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuskin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No kysykää
Älä päästä painiks sitä
viimeisen muutaman sivun aikana oon jotain viis kertaa kytanny uutta turnausta ja jabat ignooraa ihan taysin kun hommat gets real :marttyyri:
lahinna siis sita etta oisko sinne nyt mahollisuus saada sita pleikkaria paikalle vai mitaah. ei naa irkut tykkaa pelata fudispeleja, ei oo tarpeeks cool juttu
Bedderillä on ainakin pleikkari. Voidaanhan me semmoinenkin viritys laittaa pystyyn jossa toisella areenalla pelataan boksilla ja toisella pleikkarilla.
Älä päästä painiks sitä
niinno en ma aatellu sita minaan hirveena saatamisena...mut joo ei mulla pelihousut repee jollei onnistu, kunhan vaan homehtuvat
Kyllähän tuo konsoli tietty liikkuu, jos sekaturnaus halutaan. Onhan molemmilla vähän omanlainen tuntuma kyllä, eli voisi tappiot aina laittaa väärän konsolin piikkiin. Säädön kannalta olisi varmaan helpointa, jos välillä PlayStation olisi turnausalustana, mutta ei taida vielä riittää koneet siihen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mites voinko pelaa jollain Allsvenskan-jengillä?
^ No jos pelataa noilla divarijengeillä ni sit ei käy. Sanokaa joku ny käykö noi kaikille vai arvotaanko jotain muuta "teemaa"
Käy divarijengit. Ja mielellään sama konsoli eri areenoilla.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
ainoo mikä dvarijengeissä on, niin kaventavat valikoimaa maitten suhteen aika hyvin, monissa kun divaria ei oo valittavana ja ygösliigakin on heikompi ku toisten divari. mut kyllähän niistä divarijengeistä aina tiimin saa löytymään joten eipä siinä
No varaan sit Celta Vigon alustavasti ja haistakaapa kaikki vielä varmuuden vuoksi vittu.
Valladolid voisi olla alustava joukkuevalinta.
turston wrote:
Testailin kans Valladolidia, mut lopulta valinta kallistuu Herthaan. Friend ja Raffael aika monipuolinen kaksikko hyökkäyksessä, ja pelasin livessä Herthalla Chelseaa vastaan 0-0, eikä vastus saanut yhtään laukausta maaliani kohti. Potentiaalia löytyy tosta jengistä siis.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Edit.
Ei kyllä mä otan sittenkin real betisin.
Last edited by kuninkees (19.12.2010 12:10)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Itseasiassa vaihdetaanpa Celta Betisiin ja Nordenstam ilmoitti kiinnostuneensa Herthasta ja mikäli varattu (kuten on), niin Boro.
Vaihdan sittenkin Super-Bochumiin! Nordenstam saa siis Herthan jos vielä haluaa, ilmoitan hänelle FB:n puolella.