You are not logged in.
10/10
Hiton hyvä!
Last edited by hrmunoita (20.12.2010 06:56)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Isäni on turbomies ja tämä:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jaws
Olipa kyllä mageeta nähdä ekaa kertaa filmiltä kankaalla.
Bristol
"A repo man's always intense"
kaikille
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Manuel Octavio Gomezin Ensimmäinen machete-taistelu. Varsin erikoinen kuubalaisleffa 60-luvulta. Superjyrkkää mustavalkokuvausta (tod. hienon näköinen) ja intensiivisiä taistelukohtauksia. Helkkarin hyvä leffa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pitäiskö perustaa erillinen otsikko leffamielipiteille vai?
Vuoden nuori muotoilija.
Alien
Neroutta.
Sitten Teemalta joku tovi sitten tullut Pingiskuningas. Vahea väkinäistä shittii oli se.
Vuoden nuori muotoilija.
Hyvä pätkä oli tämä Kitanon uusin
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Vittu miten mahtava leffa. Tissejä, tosi random skimbaus-kohtauksia missä vaan mehustellaan, tosi surkeaa komiikkaa ja läskille naureskelua.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://laweekly.blogs.com/.a/6a00d83451 … 970b-400wi
Vittu miten mahtava leffa. Tissejä, tosi random skimbaus-kohtauksia missä vaan mehustellaan, tosi surkeaa komiikkaa ja läskille naureskelua.
oon nähny joskus, aika paska hassuttelu leffa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pitäiskö perustaa erillinen otsikko leffamielipiteille vai?
Mummielest tääl on ollu hyvä linja, että vetää suunnilleen yhdellä lauseella/hymiöllä kommentit ilman spoilailuja. Ana lyyseille oma topik, jos tarvii.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Elävänä haudattu - Roy Schneiderin tähdittämä "väkevä" käppädraama, jostain syystä jaksoi katsoa loppuun ja jäi mieleen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Olipa hieno trilogia kaikkine metajuttuineen!
Ja täähän nyt oli yksiselitteisesti mahtava. Hieno lemmiskelykohtaus, Frankin ja Janen tanssi sekä ilkeä valetohtori
Vuoden nuori muotoilija.
Machete
Olipa hyvä. Yllättävän hyvä.
ydinaukio wrote:pitäiskö perustaa erillinen otsikko leffamielipiteille vai?
Mummielest tääl on ollu hyvä linja, että vetää suunnilleen yhdellä lauseella/hymiöllä kommentit ilman spoilailuja. Ana lyyseille oma topik, jos tarvii.
Näin just, pelkän elokuvan nimen kertominen tai kansikuvan laittaminen on mun mielestä tosi turhaa, kun edes yksi hymiö siinä rinnalla kertoo NIIN PALJON!!!!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hieman asiaa ajateltuani, tää on ehkä konkreettisin mahdollinen rajanveto mitä keksin, kun puhutaan eroista yhden spämmin ja toisen spämmin välillä. Ekassa (pelkän nimen kertomisessa) on kyse mekaanisesta toimenpiteestä, mutta tokassa otetaan käyttöön jotain, mihin vain ajatteleva forumisti pystyy: arvottaminen. Yksi pieni hymiö! Se on se ero. Ekan tapauksessa en halua lukea forumia, koska se on vähän kuin selaisi puhelinluetteloa. Tokassa tapauksessa kiinnostus herää jo huomattavasti. Millainen leffamaku tyypillä on, kannattaako sen spämmejä vilkuilla?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jatketaas vielä spämmiä aiheen tiimoilta. Se ero minkä koen olevan leffatopicin ja Tätä minä nyt kuuntelen -topicin välillä on se, että kuuntelutopicissa jengi spämmää vain omasta mielestään hyvää musiikkia, ellei sitä nyt ihan poikkeustapauksessa erikseen mainitse. Leffatopicissa puolestaan katsotaan usein paskoja leffojakin, joten täällä se arvottaminen on paljon tärkeämpää kirjoittaa auki.
Cop Out
Olipa huono. Pari hyvää läppää toki.
Taas Laatu kaitsemassa eiq