You are not logged in.
Ansa vanhemmille
heh
Minä, sinä ja kaikki muut
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
linnunradan käsikirja liftareille
toka tai kolmas kerta kun katsoin, viihdyttävää hassuttelua
Shoot 'Em Up
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Bamboo Center -ähkyissä leffaan nukkumaan hyvä leffa
Most Baller Shit Ever
Rakastan sinua Michael Bay :pimp::kulli:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^yks parhaita ysäriscifejä mun mielestä.
MJoo. Lähinnä ahisti toi "parhuus", liiallinen värimäärittely/fiilistely, plus ne helvetin huonot juonenkäänteet. Ehkä en vaan tykkää scifistä jos se on parhaimmillaankin just tätä
Tai siis ihan jees leffa mut
Hyvä leffa, jossa pari tosi paskaa kohtausta.
Edelleen
*
Paska leffa. Puuduttavan tylsä.
nössö mutta sydämmestä juntti
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Viimeisin katsomani oli Ruusun nimi, joka oli kyllä visuaalisesti yksi kovimpia, mitä olen nähnyt. Seksikohtaus vähän kiusaannutti, kun muuten leffa oli niin harras. Mutta olihan se juonen kannalta melko olennainen akti. Leffassa oli Ihan viihdyttävä juonikin, vaikka se oli silti varmaan tsiljoona kertaa köykäisempi kuin Econ alkuperäisteos, jota en ole tosin lukenut mutta josta olen kuullut juttuja.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
pitää kyl muistaa kattoo nää bondit nyt aina jos on lauantaisin kotona
007 & Dr. No
Armottoman kova avaus maailman parhaalle elokuvasarjalle. Viime kerrasta olikin jo hyvin pitkä aika, nyt sain leffasta enemmän irti kuin junnumpana. Mielestäni on todella hämmästyttävää, että näin rankkaa meininkiä bikineistä räjähdyksiin voitiin toteuttaa vuonna 1962. Saisi nykyäänkin olla tämmösissä megaleffoissa yhtä leppoisa meininki, Bondissa ei häslätty liikaa. Kohtaus jossa Connery kiipeilee siellä putkistossa oli tunnelmaltaan aika hurja nykyajankin mittapuulla. On se kova!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Paskaa. Muutama kohtaus oli niin siirappinen, imelä että alkoi oikein naurattamaan ennen kuin alkoi vaan ärsyttämään. Musta tuntuu että tää on lähinnä runkkumateriaaleille nuorille taiteilijasielunarsisteille...Kai jotkut silti tästäkin tykkää...
nössö mutta sydämmestä juntti
Mitäs pidit?
Ihan jees, vaikka heikoin osa Paluista tulevaisuuten onkin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://3.bp.blogspot.com/_sAb9b1tGm_8/T … poster.jpg
Paska leffa. Puuduttavan tylsä.
Kummallinen yritys olla samaan aikaan kantaaottava, vakava ja toisaalta kevyt teineille suunnattu sci-fi. Todella huono.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kuningasluokan elokuvia molemmat, mutta "toiset 48 tuntia" on vielä kovempi!
Loma Roomassa
Vanhemmissa elokuvissa on niin rentouttavaa se kiireettömyys. Lopun kättelykohtauksessakin käteltiin koko rivi läpi, nykysin näytettäisi pari ekaa, vaan, että idea tulee selville. Voi tätä nykypäivän elämänmenoa.
*
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"toiset 48 tuntia"
Tai kuten tää on ton suomi-dvd:n selkämyksessä ja takakannessa nimetty: "48 Tuntia Toiset".
Hyvähän tää oli.
sit oliki pakko kattoo jotain rajua kauhua, ku tosta jäi niin laimee maku
aina yhtä vitun kylmä.
olipas se ankea ja surullinen
Yksin Kotona 2 - Eksynyt New Yorkissa
Tämä ja ykkönen on toki huippuhyviä elokuvia, mut nyt kävi aiempaa enemmän sääliksi Harrya ja Marvia, etenkin Marvia Huomioitavaa on myös, että Kevinin mutsi on ärsyttävä biatch. Harmittaa kyllä ettei se Culkinin katselema gangsteripätkä ole mistään oikeasta leffasta
Olipa kertakaikkisen hämmentävä elokuva.
Vuoden nuori muotoilija.
Yksin Kotona 2 - Eksynyt New Yorkissa
Tämä ja ykkönen on toki huippuhyviä elokuvia, mut nyt kävi aiempaa enemmän sääliksi Harrya ja Marvia, etenkin Marvia
Huomioitavaa on myös, että Kevinin mutsi on ärsyttävä biatch. Harmittaa kyllä ettei se Culkinin katselema gangsteripätkä ole mistään oikeasta leffasta
Joo, kakkosessa varsinkin se mutsin meininki alkaa ärsyttää, mut on se silti aika kuuma
Angels With Filthy Souls
Angels with Even Filthier Souls
katoin yöllä:
Aina parasta! Steve Martinin paras leffa! Johnit Hughes ja Candy
Steve Martinin paras leffa!
Eipäs kun tää: