You are not logged in.
The Gift
en ole kolmekybänen emoboy
Joo, kakkosessa varsinkin se mutsin meininki alkaa ärsyttää, mut on se silti aika kuuma
EI MUUTEN OLE
Esim. Päivi Räsänen on maailman kuumin verrattuna Kevinin mutsiin.
Mut Johneille toki
Joe Pescistä oli muuten puhe jossain kohtaa, niin se jätkä ei tosiaan ole tehnyt kuin kaksi roolia Tappava ase nelosen jälkeen. Tais vetäytyä bahamalle rahojen kanssa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Merkillinen elokuva, ja näyttämöllä varmaan vielä merkillisempi. Burtonin ylinäyttelylle ja runsaalle nakuilulle
Wow
Cannonin tuottama, Tobe Hooperin ohjaama käsittämätön sci-fi-kauhu-sekasotku jossa tämän näköinen avaruusvampyyri uhkaa maapalloa:
Tässäkin oli yllättäen toi Equusista tuttu Peter Firth. Ja
Mutta mitä tärkeämmin:
Asiaa
Suspiriasta en aikoinaan välittänyt, joten jätin Argentoon tutustumisen siihen. Onneksi jaksoin vaivautua katsomaan tämän, koska tää toimi ihan eri tavalla. Varsinkin soundtrack ja se miten musiikkia hyödynnettiin leffassa oli silkkaa neroutta.
Last edited by Tomsk (11.01.2011 04:23)
Sent from my iPhone 16
Miesten vuoro
Oli kyllä aivan mielettömän hyvä. Taisi olla vuoden paras leffa, siis jopa Reindeerspottingia parempi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Suspiriasta en aikoinaan välittänyt, joten jätin Argentoon tutustumisen siihen. Onneksi jaksoin vaivautua katsomaan tämän, koska tää toimi ihan eri tavalla. Varsinkin soundtrack ja se miten musiikkia hyödynnettiin leffassa oli silkkaa neroutta.
Oho. Mua taasen aina naurattaa ku jänskätyskohdissa alkaa soimaan joku Motörhead
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joe Pescistä oli muuten puhe jossain kohtaa, niin se jätkä ei tosiaan ole tehnyt kuin kaksi roolia Tappava ase nelosen jälkeen. Tais vetäytyä bahamalle rahojen kanssa
Joo siis Pesci jäi Tappava ase 4:n jälkeen eläkkeelle, mut nyt se on tullu takasin eläkkeeltä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Miesten vuoro
Oli kyllä aivan mielettömän hyvä. Taisi olla vuoden paras leffa, siis jopa Reindeerspottingia parempi.
En tiiä oliko vuoden elokuva, kun se loppupuolen tiristysitketys alko vähän jo vaivaannuttamaan. Se karhumies oli todella mahtava.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Town
Olipa kerrassaan täyspaska!
Tomsk wrote:Suspiriasta en aikoinaan välittänyt, joten jätin Argentoon tutustumisen siihen. Onneksi jaksoin vaivautua katsomaan tämän, koska tää toimi ihan eri tavalla. Varsinkin soundtrack ja se miten musiikkia hyödynnettiin leffassa oli silkkaa neroutta.
Oho. Mua taasen aina naurattaa ku jänskätyskohdissa alkaa soimaan joku Motörhead
sama. onhan tuo phenomena hauska mut ei voi edes verrata suspiriaan.
janne m. wrote:Tomsk wrote:Suspiriasta en aikoinaan välittänyt, joten jätin Argentoon tutustumisen siihen. Onneksi jaksoin vaivautua katsomaan tämän, koska tää toimi ihan eri tavalla. Varsinkin soundtrack ja se miten musiikkia hyödynnettiin leffassa oli silkkaa neroutta.
What part of genius did you not get?
Ku en mä Suspiriaakaan osaa pitää mitenkään "oikeasti" jännittävänä. Sen meriitit on lähinnä periomituisessa tunnelmassa. Tuolla tasolla Phenomena on paljon päräyttävämpi ja omalaatuisempi, eikä pelkästään musiikin tasolla. Pitää ehkä katsoa Suspiria uudestaan joskus, mutta menee kyllä mulla kategoriaan yliarvostetut juuri nyt.
Sent from my iPhone 16
ydinaukio wrote:janne m. wrote:Tomsk wrote:Suspiriasta en aikoinaan välittänyt, joten jätin Argentoon tutustumisen siihen. Onneksi jaksoin vaivautua katsomaan tämän, koska tää toimi ihan eri tavalla. Varsinkin soundtrack ja se miten musiikkia hyödynnettiin leffassa oli silkkaa neroutta.
What part of genius did you not get?
Ku en mä Suspiriaakaan osaa pitää mitenkään "oikeasti" jännittävänä. Sen meriitit on lähinnä periomituisessa tunnelmassa. Tuolla tasolla Phenomena on paljon päräyttävämpi ja omalaatuisempi, eikä pelkästään musiikin tasolla. Pitää ehkä katsoa Suspiria uudestaan joskus, mutta menee kyllä mulla kategoriaan yliarvostetut juuri nyt.
Mulla on ylipäätään nää Profondo Rosson jälkeiset "klassikko"-Argentot menettäneet pahasti tehoaan. Tenebrea yritin vuos-pari sitten katsella eikä oikein lähtenyt kuten joskus ennen. Phenomenan näkemisestä on tosi pitkä aika... Sitä vois yrittää uudelleen, ehkä se tosiaan on omalaatuisempi kuin muistin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
et kai tomsk ole sitä mieltä että phenomenan musat päihittää suspirian vastaavat? jos ei siis puhuta pelkästään siitä miten ne toimii leffassa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Skeletonni wrote:Joo, kakkosessa varsinkin se mutsin meininki alkaa ärsyttää, mut on se silti aika kuuma
EI MUUTEN OLE
NO EIPÄ
Ainakin ykkösessä ihan vitun kuuma. Kakkosta en oo nähnyt niin pitkään aikaan että paha sanoa mitään.
Picasson seikkailut
Miten voi olla, tää on vaan joka kerta parempi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
L' heure d'été - Kesähetket.
Varsin oivallinen.
misä sää muka oot tän jo ehtiny nähdä?
Hyvä elokuva. Pidin paljon enemmän kuin muutama vuosi sitten kun katsoin ensimmäisen kerran.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ paras!
^näin on!
Skeletonni wrote:misä sää muka oot tän jo ehtiny nähdä?
Internetis?
Laatu wrote:Miesten vuoro
En tiiä oliko vuoden elokuva, kun se loppupuolen tiristysitketys alko vähän jo vaivaannuttamaan. Se karhumies oli todella mahtava.
Laadun leffamaku ei ole kyllä laadun tae
bernardblack wrote:Skeletonni wrote:misä sää muka oot tän jo ehtiny nähdä?
Internetis?
Jep, olin kipee ja mulla oli tilaisuus.
Tänään kävin sit leffassa kattomas jostain syystä tän:
Ai oli huono toi Fockers? Mä ootan siitä jotain tosi hauskaa. En tiä kyllä jaksaako leffassa käydä kattomassa, tuskin. DVD:lta sitten.
Mä ootan siitä jotain tosi hauskaa.
Dude why?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No emmä sanois, että huono, mut ei hyvä.
Jos haluutte nähä jotain tosi hauskaa, niin käykää kattomassa Katastrofikytät.
Tossa oli kyl muutama varsin tiputtava kohtaus.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Suosittelen. harvinaisen onnistunut feikkidokumentti siitä mitä olisi käynyt jos etelävaltiot olisivat voittaneeet amerikan sisällisssodan. Feikkimainokset on loistavasti tehtyjä.