#451 13.01.2011 12:24

sigmunddroid
Member
From: Tampere
Registered: 07.03.2007

Re: Serie A - Rabiotlla ei oo hyvä olla

http://www.goal.com/en/news/1717/editor … e-juventus

Mitä mieltä oot huig tästä? Tää ei oo provo vaan kysyn että mitä mieltä olet?

#452 13.01.2011 13:02

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005

Toi artikkeli on vähän harhaanjohtava koska eihän tiimipelaus & maailmanluokan skillzit sulje toisiaan pois. Ne kaikkein parhaat jannut on lähes poikkeuksetta nykyään huippuluokkaa molemmissa kategorioissa, otetaan esimerkkeinä viimeisen kymmenen vuoden ajalta Shevchenko, Nedved, Pirlo, Vidic, Buffon, Xavi, Messi. Ja musta on aika kaukaa haettua vetää Rooman muiden hyökkääjien lamaa Borriellon syyksi, Pizzarron suhteen sillä saattaa olla keissi, sen pienempi rooli  voi olla enempi kiinni Ranierin päätöksestä.

Toki joskus tarvii valita selkeemmistä joko/tai -asetelmista mulkun supertähden ja siedettävän liigajyrän välillä. Ite tulin pari vuotta siihen tulokseen että jalkapallossakin muutama tai jopa yksittäinen difference maker pystyy... noh, tekemään sen eron. Ainakin yksittäisissä peleissä. Se voi olla ihan puhdas pelitavasta tai muodostelmasta johtuva matchup-kysymys jollain pelipaikalla tai sitten taitoerolla dominointia. Maailman sympaattisin mies Zlatan on tän hetken selvin esimerkki tosta, joskin siltä loppuu kohta huippuseurat kesken minne voi siirtyä kun sillat alkaa kytemään nykyjengissä. Eli sanotaanko että ne todelliset klassikkotason hegemoniat vaatii pysyvämmän rungon kuin mitä mulkuilla saa aikaseks.

Ihan tälleen omana preferenssinä mä itse tykkään nyky-Juvesta kun se on aika luonnollista jatkumoa kymmenen vuoden takaiselle porukalle missä viipotti enempi 'tiimi'pelaajia tyyliin Di Livio, Ferrara, Torricelli, Conte, Del Piero. Ne on saanu ton toimimaan oman aikansa Bonucceilla ja Pepeillä ennenkin eikä musta oo mitenkään kaukaa haettua kuvitella että tossa porukassa on ainakin yhteen scudettoon ainekset sanotaan seuraavan kolmen kauden aikana. Tosin iso syy siihen on myös vastustajien suhteellinen heikkous.

Älä päästä painiks sitä

#453 13.01.2011 13:38

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

ILR wrote:

Tosin iso syy siihen on myös vastustajien suhteellinen heikkous.

Tää itseasiassa ois ihan mielenkiintoinen aihe keskusteltavaks. UEFAn Eurorankingin mukaankin Italia on menettämässä tämän kauden jälkeen neljännen CL-paikan Saksalle ellei keväällä nyt sitten tapahdu jotain merkittävää tason nostoa italiaanoilta ja vastaavasti taas saksalaisseurojen putoamista heti alkuun. Eikä itseasiassa Ranskakaan ihan hirveän kaukana ole Italiasta. Osaltaan tätä voi tietysti selitellä sillä, etteivät italialaisjoukkueet esim. UEFA Cupissa/Eurooppa Liigassa juuri koskaan ole peluuttaneet ykkösmiehistöjään mutta näin on jossain määrin tehneet myös muiden isojen liigojen seurat. Serie A:n kärkipäässä on kuitenkin, varsinkin Calciopolin jälkeen, mutta myös koko kuluneen vuosituhannen, ollut selvästi vähemmän tunkua kärkipäähän. Toki pari poikkeuskautta löytyy, mutta pääosin Inter on viime kaudet saanut mestaruuden lopulta aika helpolla. Ero varsinkin tilanteeseen 90-luvun lopulla on ollut järkyttävän suuri. Silloinhan puhuttiin näistä ns. seitsemästä sisaruksesta jotka kaikki periaatteessa olivat mestaiainesta joka kausi. Tosin Juve ja Milan silloin kyllä mestaruudet jakoivat kun Rooman seurat onnistuivat kumpikin vain kertaalleen ja Parma ja Viola hajosivat lopulta taloudellisesti ja Inter oli silloin ikuinen luuseri eli ehkä se aika kultaa muistot tässäkin. Pelkästään Eurorankingiin tuijottamalla Italia oli kuitenkin vielä reilu kymmenen vuotta sitten. Tosin eipä noi rankingit aina kaikkea kerro mutta antavat edes jonkun vertailupohjan eri liigojen välille.

Nyt kuitenkin on viime ja tällä kaudella nähty, että tiimit kuten Sampdoria, Genoa ja Palermo sekä Napoli ja Lazio etunenässä voivat nousta haastamaan taas isompiaan. Milan ja varsinkin Juve lyötiin maahan sen tunnetun skandaalin jäljiltä mutta molemmat ovat jälleen nousemassa jaloilleen. Juven tapauksessa vaan toi jälleenrakennustyö on vienyt aikaa, mutta kuten ILR:n vikassa kappaleessa mainittiin, niin linja jolla Juvea on nyt lähdetty rakentamaan on hyvin saman kaltainen kuin silloin 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa. Jalkapallomaailma myös on muuttunut bosman-säännön takia sellaiseksi, että huippupelaajatkaan eivät välttämättä (Real Madridia lukuunottamatta) yhteen jengiin kasaannu. Tekee minusta entistä tärkeämmäksi sen, että seurojen johdossa on osaavia henkilöitä jotka pitävät hankintapolitiikan johdonmukaisena.

#454 13.01.2011 13:43

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

sigmunddroid wrote:

http://www.goal.com/en/news/1717/editor … e-juventus

Mitä mieltä oot huig tästä? Tää ei oo provo vaan kysyn että mitä mieltä olet?

biggrin
oispa jokainen joukkue man city hohoo!
no individual flair - niinku buffon, chiellini, melo, marchisio, aquilani, del piero, krasic, quagliarella, piazon jne. hohoo. joitain ei vaan kiinnosta napata joukkueeseen pelaajia joita ei joukkue kiinnosta riittavasti, hyvia esimerkkeja kelpuuttamattomista pelaajista: zlatan, cassano seka balotelli. mielestani vallan hieno vaihtoehto, mieluummin kattelen joukkuetta joka panostaa kokonaisvaltasesti siihen fudikseen kuin johonkin egoiluun ja perseilyyn.

ja jos nyt on mennyt jotenkin ohi tai oot alottanu glooryhunttauksen vasta tassa viimesen vuoden parin aikana, niin juve on joutunut kasaamaan joukkuettaan aika rankasti uudelleen calciopolissa kokemiensa vaaryyksien takia. sigmunddroid ois varmaan ratkassu tilanteen ostamalla olemassaolemattomalla rahalla heti serieen paastyaan kaikki suurimpien sarjojen MVP:t icon_lol

oliks sulla sit mitaan perusteita ton linkin postaamiselle? netistahan loytyy vaikka kuinka paskasti perusteltuja juttuja sielta taalta mut sun nakokulmaas nyt et sit viittiny kertoa. ts. oppikirjamainen provo! icon_cool

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#455 13.01.2011 13:49

shanks
Banned

^joo, noi Goal.com jutut on usein aika turhia, joskin ihan hyviä keskustelun avauksia ja tuonu vähän eloa tähän Serie A-keskusteluunkin täällä foorumilla.

Last edited by shanks (13.01.2011 13:51)

#456 13.01.2011 17:19

sigmunddroid
Member

Niin, se miksi Italia menettää neljännen UCL-paikkansa Saksalle on se, että Europa League ja UCL ovat tossa rankkaussysteemissä yks yhteen tasa-arvoiset, joka on mun mielestä vähän hanurista. Tällä UEFA tietenkin yrittää saada isojen maiden joukkueita panostamaan Europa Leagueenkin mutta ilmeisesti Italialaiset ei ihan tätä ole vielä tajunnut :/ Jos katsoo UCL-meriittejä, niin viimeisen kymmenen vuoden aikana italialaiset seurajoukkueet ovat menestyneet HUOMATTAVASTI saksalaisia paremmin, senhän nyt kaikki eurofutista seuraavat tietävät.

Mun mielestä on tyhmää asetella kysymys niin että kumpi on parempi - joukku yksilöitä vai vahva joukkue. Menestystä tulee yleensä niille jotka yhdistää molemmat. Liverpool on mun mielestä parin viimeisen vuoden suoritusten perusteella hyvä esimerkki siitä että tulokset on aika heikkoja jos ostetaan vaan liukuhihnalta sellasia perusjanareita muutaman game-changerin sijasta.

Sekä Milan että Juve ovat raskaasti joutuneet rakentamaan joukkuettaan uudelleen calciopolin jälkeen. Juve alkoi rakentamaan sitä nopeammin kuin Milan, ja tähän kauteen asti olin itse erittäin tyytymätön Milanin uudelleenrakentamisprojektiin. Viimeisimmät hankinnat (Zlatan, Robinho, Boateng ja Cassano) näyttävät kuitenkin toimivan aika hienosti (joskin aikapommi muhii, myönnetään), mutta ehkä Juvenkin olisi pitänyt Krasicin lisäksi ostaa joku toinen ratkaisupelaaja täksi vuodeksi vai? Ja se jos huig väität että Milan on perinteisesti rakentanut joukkuettaan jotenkin erityisen lyhytnäköisesti viittais lähinnä siihen että sä oot "alottanu glooryhunttauksen vasta tassa viimeisen vuoden parin aikana". Jos miettii viime vuosikymmentä niin aika kestävä runko siinä joukkueessa oli, mut aikansa kutakin!

Sun reaktio huig nyt oli odotetun vihamielinen, mutta se miks postasin ton goalin jutun on se, että tästä vois täällä keskustella ja ihan hyviä kommenttejahan tossa ILR ja shanks heittivätkin.

#457 13.01.2011 18:28

sigmunddroid wrote:

Ja se jos huig väität että Milan on perinteisesti rakentanut joukkuettaan jotenkin erityisen lyhytnäköisesti viittais lähinnä siihen että sä oot "alottanu glooryhunttauksen vasta tassa viimeisen vuoden parin aikana". Jos miettii viime vuosikymmentä niin aika kestävä runko siinä joukkueessa oli, mut aikansa kutakin.

Vittu mika spede taa jatka icon_lol Hyva et kuitenkin laitoit tonne sen jos-sanan silla viittasin ihan vaan naihin tan hetken ostoxiin. En tieda miten sa ees vedat tollasia johtopaatoksia omista kirjotuksistani koska tuollahan ne seisoo. Noilla luku- ja kirjotustaidoilla taidetaan jaada luokalle ff2:llakin. Tai no eipa liioitella...on se aikamoinen roskapostilaja

Sun reaktio huig nyt oli odotetun vihamielinen, mutta se miks postasin ton goalin jutun on se, että tästä vois täällä keskustella ja ihan hyviä kommenttejahan tossa ILR ja shanks heittivätkin.

No sulla siina ei ollu mitaan sanottavaa. Voisin makin kerata vaikka mita linkkeja provoillakseni, mut se effortti olis niin pienta et se olis enemman nalvimisenkatkuista meininkia. Eiks mun kommentit ollu hyvia sit hah? Vastasin kuitenkin vaikka provo oli, niinku tapana on tongue

#458 13.01.2011 19:21

sigmunddroid
Member

Eihän sun kanssa kullannuppu voi keskustella! Harmi, tästähän olis ollut ihan mukava jauhaa. Mun puolesta saat postailla sellasia artikkeleita joissa vaikkapa Milania kritisoidaan, lupaan olla ottamatta itseeni!

Pienenpieni pointti joka on tosta goalin tekstistä kaivettavissa on se, että sekä Juvella että Romalla on täs parin vuoden aikana ollut ihan asetelmat kunnossa menestymiselle (ainakin serie A:ssa), mutta että tosiaan noita rivijätkiä on hankittu liikaa suhteessa siihen että oltais ostettu pari ratkaisupelaajaa.

Kyllähän Milankin on tyhmiä hankintoja tehnyt viime vuosina (Sokrates, Onyewu, Yepes...) mut just nyt näyttäis olevan (ainakin Italiassa) voittava joukkue kasassa. Loppukausi näyttää miten käy. Voihan se olla että Inter vielä jyrää vauhdilla ohi ja sit meitä kaikkia vituttaa toukokuussa!

#459 13.01.2011 19:30

No mut toi sun viereisiin pöytiin huutelu nyt vaan on niin väsynyttä. Niinku tää rivijätkiks moittiminen. Kyllähän jotkut Tonit on nähty, mutta jos markkinat on mitä on, Mulkkupelaajat ei kiinnosta ja ei-EU kiintiö on täynnä (tähänhän Dzekokauppakin kaatu, ei se ois saanu pelata tällä kaudella) ja käytettävissä ei ole loputtomia rahavuoria, on keksittävä jotain jolla PÄRJÄTÄÄN loppukausi sen sijaan että tehtäisiin hätäisiä "ratkaisupelaaja"ostoksia joilla sitten kustaisiin kesän paremmat markkinat. Ja Juve kärsii edelleen Calciopolin vääryyksistä, jossa rangaistukset oli kuitenkin PIKKASEN eri luokkaa kun Milanilla ja seuraamukset paaaaljon pitkäkestoisemmat. Sä katsot tätä juttua jotenkin niin yksinkertaistetusti että en tiiä kannattaako tätä ees alkaa avaamaan. Aika monta kertaa oon sanonut jo että faneilla ja seurajohdolla ei ollut prioriteettina tavoitella Scudettoa tällä kaudella, eikä sinne päästäkään hätäilemällä. Tai ainakaan niin että kehitys olisi kestävää. Jos sua nyt yhtäkkiä kiihottaa joku semisti Mcity RMadrid -tyylinen kaikkimullehetinyt -kulttuuri niin siitä vaan, mut mä tykkään siitä et mä näen mun tiimissä jatkuvuutta ja siitä kumpuavaa Luonnetta.

Jossain Tonin hankkimisessakin voidaan ottaa huomioon se, että mikäli Amauri saadaan ulostettua, säästettiin vitusti rahaa uusia hankintoja varten ja saatiin jopa mahdollisesti parempi pelimies. Tekihän se jo väärin hylätyn maalin Napolia vastaankin. Ja siis en epäile hetkeäkään etteikö Toni olis tällä kaudella paska, mut Amauri-paska on ihan eri kategoria.

#460 13.01.2011 20:15

sigmunddroid
Member

Kyllä sun nyt paria juttua pitää avata:

huïg wrote:

No mut toi sun viereisiin pöytiin huutelu nyt vaan on niin väsynyttä.

Mitä tällä tarkoitat? Mihin ihmeen viereisiin pöytiin? What the hell?

huïg wrote:

Ja Juve kärsii edelleen Calciopolin vääryyksistä, jossa rangaistukset oli kuitenkin PIKKASEN eri luokkaa kun Milanilla ja seuraamukset paaaaljon pitkäkestoisemmat.

Tässä oot kyllä oikeessa sinänsä, Juven rangaistukset oli kovempia. Tosin mun mielestä Deschampsin erottaminen välittömästi hienon serie A:han nousun jälkeen oli surkea ratkaisu. Ja joo, tokihan tilanne on ihan eri jos scudettoa ei edes tavoitella. Mä olin ihan siinä uskossa että se olis ollut Juven tavoite tälle kaudelle, kiitos ojennuksesta!

huïg wrote:

Jos sua nyt yhtäkkiä kiihottaa joku semisti Mcity RMadrid -tyylinen kaikkimullehetinyt -kulttuuri niin siitä vaan, mut mä tykkään siitä et mä näen mun tiimissä jatkuvuutta ja siitä kumpuavaa Luonnetta.

Hehe, en mä missään kohtaa oo glofikoinut ManCity-linjaa, sanoinpahan vaan että joskus menestykseen tarvitaan myös niitä todellisia huippuyksilöitä! Juvella niitä on mielestäni kolme: Krasic, Chiellini ja Buffon. Saa nähdä tuleeko sellaisia ens kesänä lisää vai käykö jopa niin että noista vähistäkin joutuu joukkue luopumaan.

Ihan mielelläni kuulen että mikä huig sun mielestä tässä mun argumentoinnissa on pielessä? Siis tämän asian suhteen? Äläkä sekota tähän nyt sit mitään mun aikaisempia Kanye West -kritisointeja icon_biggrin

#461 13.01.2011 20:30

sigmunddroid wrote:

Juvella niitä on mielestäni kolme: Krasic, Chiellini ja Buffon. Saa nähdä tuleeko sellaisia ens kesänä lisää vai käykö jopa niin että noista vähistäkin joutuu joukkue luopumaan.

Mistähän nää pirut oot keksiny maalailla seinille? Just tällasta keskustelukulttuuria sitten, Buffonin lähdöstä on puhuttu jossain goal.com-tason huhujutuissa ja muista ei muistaakseni ollenkaan. Vai liittyyks tää siihen et kun Juven 18 matsin tappiottoman putken jälkeen tulee kaks tappiota niin oletettavasti kaikki on jättämässä uppoavan laivan? Tai ehkä tää on kateutta seurauskollisista pelaajista joilla vielä riittää potkua icon_wink Siis just tämmöstä naapuripöytiin huutelua tarkotan, perusteetonta kauhukuvien maalailua ja vähättelyä. Muihin meta-keskustelukommentteihin en jaksa ottaa kantaa koska menee niin väsyneeks.

Buffon tänään takasin kehiin! JUMALAUTA

#462 13.01.2011 20:41

sigmunddroid
Member

Hehee. Sä nyt siis sanot ihan vakavissas ettei ole millään tasolla mitenkään mahdollista että Krasic, Chiellini tai Buffon siirtyis jonnekin muualle vaikkapa ens kesänä? Onhan jokainen näistä hyvin todennäköisesti pysymässä Juvessa vielä kaudelle 2011-12 ja todnäk pidemmällekin, mut onhan sitä kansainvälisessä futiksessa oudompiakin juttuja tapahtunut. Jos sanoo ääneen että "on olemassa mahdollisuus että pelaaja X vaihtaa joukkuetta" niin sekö on kauhukuvien maalailua ja vähättelyä? Aika raskaasti sä nyt tähän suhtaudut!

Mä muistan kun ekan kerran alettiin huhuilemaan siitä että Sheva lähtis pois Milanista. Se tuntu hirveeltä ja sanoin kaikille vääräleuoille että "NOT GONNA HAPPEN". Mut niin se vaan lähti. Ja ihan elossa tässä vielä ollaan, niin Rossoneri, Shevchenko kuin itsekin.

Eikä sitäpaitsi Juve mikään uppoava laiva ole, ainakaan mun mielestä.

#463 13.01.2011 20:49

sigmunddroid wrote:

Hehee. Sä nyt siis sanot ihan vakavissas ettei ole millään tasolla mitenkään mahdollista että Krasic, Chiellini tai Buffon siirtyis jonnekin muualle vaikkapa ens kesänä? Onhan jokainen näistä hyvin todennäköisesti pysymässä Juvessa vielä kaudelle 2011-12 ja todnäk pidemmällekin, mut onhan sitä kansainvälisessä futiksessa oudompiakin juttuja tapahtunut. Jos sanoo ääneen että "on olemassa mahdollisuus että pelaaja X vaihtaa joukkuetta" niin sekö on kauhukuvien maalailua ja vähättelyä? Aika raskaasti sä nyt tähän suhtaudut!

Buffonilla soppari vuoteen 2013, Chiellinillä ja Krasicilla vuoteen 2015. Jos sä rupeet jotain skenaarioita esittelemään jannujen lähtemisistä niin kyllä mä odottelisin jotain perusteluita. Se että "kaikenlaista sitä on tapahtunut!" tuskin riittää siihen että tuollaisia on mitään järkeä laukoa. Mitä ihmeen arvoa on jollain jutuilla jotka vedit ihan täysin hatustasi? Koska jos "kaikenlaista sitä voi tapahtua", niin ehdottamasi on yhtä arvokasta kuin mikään muu hatusta vedetty. Messi pelaa Kuusysissä ens kaudella. Täysin mahdollista. Relevanttia? Öö....

#464 13.01.2011 21:02

shanks
Banned

^Kylhän nykyään jos Real M tai Man City, tai vaikka Chelsea tai Barcelona, jonkun pelaajan haluaa, niin kyllä se ne yleensä lopulta saa.

#465 13.01.2011 21:06

shanks wrote:

^Kylhän nykyään jos Real M tai Man City, tai vaikka Chelsea tai Barcelona, jonkun pelaajan haluaa, niin kyllä se ne yleensä lopulta saa.

No eipä nyt sentään.
Ja tuo nyt on pointista hutiin. Lähinnä pointtina siis nää vasurilla heitetyt "spekulaatiot" jotka perustuu vaan siihen että "mitä vaan voi tapahtua" eikä esim. asioidenlaitoihin. Voishan nuo joukkueet vaikka yhdessä sit periaatteessa tyhjentää koko AC Milanin ja raiskata Berlusconin kunnon munajunalla, mut mitä tekemistä tällä ois kanssa minkään fudisasiakeskustelun kanssa 017

#466 13.01.2011 21:08

sigmunddroid
Member

icon_biggrin

Eli joku mystinen kosminen universumin käsi estää just jotain pirun ManCityä, Barcaa tai Repaa tekemästä esim. juuri Chiellinistä ens kesänä vaikkapa 50 miltsin tarjousta? Ja sulla on sen verran sisäpiirin tietoa että osaat sanoa tässä vaiheessa varmaks ettei Juve myy?

Sä nyt annoit mun sivulauseelle vähän liikaa painoarvoa, en mä väitä tai vihjaa mitään. Sanoinpahan vaan että on periaatteessa mahdollista että joku kolmesta mainitsemastani pelaajasta SAATTAA pelata ensi kaudella jossain toisessa huippuseurassa. Mut tätä sä et edes ajatuksen tasolla ilmeisesti ihan pysty käsittelemään icon_biggrin Samoin on mahdollista että Zlatan, Pato tai Pirlo SAATTAVAT pelata ens kaudella jossain muussa joukkueessa kuin Milanissa.

Niin ja se perusteluhan tässä oli se, että noi sällit on niin kovia pelimiehiä että mahtuis melki mihin tahansa joukkueeseen avaukseen ja kaikki huippuseurat tän tietää (ja nyt meinasin siis sekä näitä Juven että Milanin huippuja).

Messi pelaa Kuusysissä ens kaudella. Täysin mahdollista. Relevanttia? Öö....

Ei se varmaan Kuusysissä pelaa ens kaudella. Mutta PERIAATTEESSA ON MAHDOLLISTA että Messi pelaa ens kaudella ManCityssä, ManUssa tai Interissä. Todella epätodennäköistä mutta periaatteen tasolla mahdollista.

#467 13.01.2011 21:14

sigmunddroid wrote:

Eli joku mystinen kosminen universumin käsi estää just jotain pirun ManCityä, Barcaa tai Repaa tekemästä esim. juuri Chiellinistä ens kesänä vaikkapa 50 miltsin tarjousta? Ja sulla on sen verran sisäpiirin tietoa että osaat sanoa tässä vaiheessa varmaks ettei Juve myy?

Mä en oo missään vaiheessa sanonut etteikö se olisi mahdollista. Mut miten ihmeessä sä spekuloit jutuilla millä ei ole mitään pohjaa spekulaatioille. "Mitä vaan voi tapahtua koska vaan" groovy dude. Ja tosiaan, lopeta toi mun suuhuni sanojeni tunkeminen. Miten tollasen kanssa voi ees keskustella, vittu mikä pelle.

Ei se varmaan Kuusysissä pelaa ens kaudella

Mahdollista silti! Ei Chiellinikään varmaan pelaa jossain imaginäärisessä joukkueessa mistä ei ole huhuttu vielä yhtään mitään mut kovasti tuntuu olevan kielen päällä!

#468 13.01.2011 21:14

sigmunddroid
Member

Taitaa huigilla nyt olla hieman liian romanttinen kuva näistä Juven pelaajista. Niinku että ne olis jotenkin syvemmin joukkueensa pelaajia kuin jonkun toisen joukkueen pelaajat. Oon täysin samaa mieltä shanksin kanssa - jos Repa/ManCity/Barca/Chelsea/Inter todella haluaa jonkun pelaajan jostain muusta kuin edellämainituista seuroista, ne yleensä sen saa.

Ja monestihan se myyminen on fiksua. Kyllä mä näen että esim. Kakan myyminen sillä 50 miltsillä oli Milanilta järkevää (vaikka puoli vuotta aikaisemmin oliskin saanut tuplahinnan). Niitä rahojahan tässä vieläkin kaikenmaailman Zlaattaneihin tuhlaillaan icon_biggrin

#469 13.01.2011 21:16

sigmunddroid
Member

Buffonilla soppari vuoteen 2013, Chiellinillä ja Krasicilla vuoteen 2015. Jos sä rupeet jotain skenaarioita esittelemään jannujen lähtemisistä niin kyllä mä odottelisin jotain perusteluita. Se että "kaikenlaista sitä on tapahtunut!" tuskin riittää siihen että tuollaisia on mitään järkeä laukoa.

Kyllä mä ton ymmärsin niin että sä pidät TÄYSIN mahdottomana sitä että joku näistä nähtäisiin ens vuonna jonkun muun värisessä paidassa.

#470 13.01.2011 21:17

Jos ei ole mitään perusteita siitä että X on ens vuonna Y, se on aivan yhtä todennäköistä kuin se että jokin toinen perustelematon Z on KUUSYSI.

#471 13.01.2011 21:21

sigmunddroid wrote:

Buffonilla soppari vuoteen 2013, Chiellinillä ja Krasicilla vuoteen 2015. Jos sä rupeet jotain skenaarioita esittelemään jannujen lähtemisistä niin kyllä mä odottelisin jotain perusteluita. Se että "kaikenlaista sitä on tapahtunut!" tuskin riittää siihen että tuollaisia on mitään järkeä laukoa.

Kyllä mä ton ymmärsin niin että sä pidät TÄYSIN mahdottomana sitä että joku näistä nähtäisiin ens vuonna jonkun muun värisessä paidassa.

no hei, spede sulle vaan sitten! montako sataa metriä rautalankaa sun kanssa keskustellessa yleensä menee? se että mä odotan sun täysin random dude heitoista jotain perusteluita tarkottaa siis tuota? holy shit. logiikka, jee!

huïg wrote:

Jos ei ole mitään perusteita siitä että X on ens vuonna Y, se on aivan yhtä todennäköistä kuin se että jokin toinen perustelematon Z on KUUSYSI.

Mutta näköjään jos sitten mainitsee mitään perusteita ei ole, se on sama kuin väittäisi että X ei missään nimessä voi olla Y?!

#472 13.01.2011 21:22

sigmunddroid
Member

huïg wrote:

LOL

Tiedät kyllä itsekin miks toi Kuusysi ei nyt oikeen toimi vertauksena.

Perustelu: tällä hetkellä vaikuttais siltä, että ainakin Barcalla, Repalla, ManCityllä ja Chelsealla on niin paljon rahaa takana, että voivat käytännössä tehdä vaikka kuinka suuria tarjouksia haluamistaan pelaajista. Samoin nämä joukkueet pystyvät tarjoamaan haluamilleen pelaajille just niin isoja palkkasopimuksia kuin voi kuvitella. Mä toivon ettei tää tuu sulle nyt mitenkään uutisena :/

#473 13.01.2011 21:25

sigmunddroid wrote:

Tiedät kyllä itsekin miks toi Kuusysi ei nyt oikeen toimi vertauksena.

Kerro ihmeessä! Kyllä noita huhuja on liikkunut yhtä paljon kun näistä sun mainitsemista jutuistas!

Perustelu: tällä hetkellä vaikuttais siltä, että ainakin Barcalla, Repalla, ManCityllä ja Chelsealla on niin paljon rahaa takana, että voivat käytännössä tehdä vaikka kuinka suuria tarjouksia haluamistaan pelaajista. Samoin nämä joukkueet pystyvät tarjoamaan haluamilleen pelaajille just niin isoja palkkasopimuksia kuin voi kuvitella. Mä toivon ettei tää tuu sulle nyt mitenkään uutisena :/

Eli he voivat ostaa kenet vaan? Vaikka naapurin Pentin? Miten tää juttu sit kohdistuu tiettyihin pelaajiin? Ilman perusteita? Häh? Eiks kuitenkin ensin tarvita se että on joku joukkue joka HALUAA ostaa jonkun pelaajan. Ja sit että ne kohdistaa lopulta tarjouksensa tekemisen tähän tiettyyn pelaajaan jne. Ja sit sitä pelaajaa KIINNOSTAA lähteä. Rahahan siinä vaikuttaa KIINNOSTUKSEEN, mutta ovatko he valmiita tarjoamaan niin paljon JUURI TÄSTÄ pelaajasta?  Ja meneekö kaikki seuraavat askeleet vielä perille? Mahdollista, mutta kannattaako spekuloida tätä nimillä täystin hatustavedettynä. Siis jos sitä KIINNOSTUSTAkaan ei ole todettu. Eli ei mitään seikkaperäisiä perusteita, vaan joku et "tämä voi tapahtua kenelle vaan". Sicc dude

#474 13.01.2011 21:26

sigmunddroid
Member

Ja sä pidät jotenkin epätodennäköisenä sitä että joku rahaseura oikeesti haluais jonkun näistä kolmesta esimerkkipelaajasta? Outoo.

#475 13.01.2011 21:29

sigmunddroid
Member

Kuuysi ei toimi esimerkkinä siksi, että se 1200 euron kuukausipalkka ja räntätalvet Lahdessa välttämättä tuskin riittävät houkuttelemaan kirppua sinne.

250 000 euron kuukausipalkka ja lupaus eurokenttämenestyksestä taas saattavat jonkun Messin, Chiellinin tai Paton houkutellakin vaikkapa Manchesteriin.

#476 13.01.2011 21:33

sigmunddroid
Member

huig toi on ärsyttävää kun sä editoit noita tekstejäs koko ajan jälkikäteen, vai voiko olla että refreshatessa tää näyttää keskeneräisenkin kirjoituksen?

Last edited by sigmunddroid (13.01.2011 21:35)

#477 13.01.2011 21:35

sigmunddroid wrote:

Kuuysi ei toimi esimerkkinä siksi, että se 1200 euron kuukausipalkka ja räntätalvet Lahdessa välttämättä tuskin riittävät houkuttelemaan kirppua sinne.

Mut lahessa on Torvi ja hyvät mäkihyppymahdollisuudet. Tästä MAHDOLLISESTA siirrosta ei ole kuulunut huhuja, mutta se on aivan yhtä mahdollinen kuin mikä tahansa siirto mille ei ole mitään alkukantaisiakaan perusteluja.

sigmunddroid wrote:

250 000 euron kuukausipalkka ja lupaus eurokenttämenestyksestä taas saattavat jonkun Messin, Chiellinin tai Paton houkutellakin vaikkapa Manchesteriin.

Mut kun huomaa että mo money = mo problems ja lädien mongerruskaan ei jaksa kiinnostaa vähää alusta, ehkä sitä löytää itsensä Kuusysin paidasta. Mikä tahansa on mahdollista!

#478 13.01.2011 21:35

sigmunddroid wrote:

huig toi on ärsyttävää kun sä editoit noita tekstejäs koko ajan jälkikäteen

voi ei itku kai sä pärjäät? friends

#479 13.01.2011 21:37

sigmunddroid
Member

Taidat nyt vasiten väistellä järkevää keskustelua. Sä oot nyt jumissa siinä ajatuksessa että mä vihjaan tai väitän että joku joukkue yrittäis näillä näppäimillä ostaa Juven tärkeimpiä pelaajia.

Last edited by sigmunddroid (13.01.2011 21:48)

#480 13.01.2011 21:48

sigmunddroid wrote:

Taidat nyt vasiten väistellä järkevää keskustelua. Sä oot nyt jumissa siinä ajatuksessa että mä vihjaan tai väitän että joku joukkue yrittäis ostaa Juven tärkeimpiä pelaajia.

Enkä ku nimenomaan niin että mitään yritystä ei oo tiedossakaan mut silti jotain spekulaatioita lähtemisestä 017
Ja sitäpaitsi mä nimenomaan PERÄÄNKUULUTAN järkevää keskustelua, jossa esim ois jotain logiikantajua ja silleen et jutut ei vaan randomisti kolisis tyhjiössä, mut taitaa olla liikaa vaadittu........

Board footer