You are not logged in.
No niin, ILR on säätämiset säätänyt, niin nyt voidaankin ehdotella aikoja. Mulle käy ihan koska vaan, joten ne joilla on töitä tms. tiistaina niin ehdotelkaas jotain treffiaikaa Flamingoon.
Mulle sopii aikaisintaan joskus viiden aikaan.
Hohtogolfin sivuilta bongattua: Kauhualueen lukuisat erikoisefektit saattavat olla shokeeraavia! Suomessa tuttuja kummitusjunia pelottavampi!! Kauhualeella kirkuvat myös aikuiset!
Mä niin odotan tältä paljon!
Joo mulle käy kans viidestä etiäpäin!
Jännittää jo vähän
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Iik, kuulostaa pelottavalta! Oon muuten pelannu minigolfia viimeksi noin 10 vuotta sitten, joten saas nähdä mitä siitä tulee vilkkuvien haiden ja päälle hyökkäävien luurankojen keskellä!
Eli eli, viideltä, puoli kuudelta vai kuudelta? Treffataanko sen minikolvvilan edessä sitten? Mä en tunne paikkoja, joten paha sopia mitään muutakaan treffipaikkaa.
Mä en kyllä kykene sittenkään tänään. Enkä etenkään noin aikasin
en ole kolmekybänen emoboy
AI TÄÄ OISKI HUOMENNA? Ehkö!
AI TÄÄ OISKI HUOMENNA? Ehkö!
Jpp, tiistaina tosiaan. Eihän tähän tartte mitenkään sitoutua. Fiiliksen ja ehtimisen mukaan. 9 euroa maksaa.
Mulle kelpais kuuden startti ihan vaan siltä varalta et kaikkien aikojen Grand Slam -avauskierrosmatsi Nalbandian-Hewitt venyy jonnekin törkyisen myöhään.
Älä päästä painiks sitä
Okei, eli jos kukaan ei vastusta klo 18 treffejä Falimingon hohotokolvvin edessä, niin se on sitten päätetty. Toivotaan ettei siellä ole ruuhkaa ja mahdutaan pökkimään.
EN PELAA ENÄÄ IKINÄ
Miten sinne pääsee? Lol apau, voidaanks tehä treffit esim. stratumin kanssa jo keskustassa?
Miten sinne pääsee? Lol apau, voidaanks tehä treffit esim. stratumin kanssa jo keskustassa?
www.reittiopas.fi ja kirjoitat määränpäähän FLAMINGO.
börjeslandet wrote:Miten sinne pääsee? Lol apau, voidaanks tehä treffit esim. stratumin kanssa jo keskustassa?
Joo mä kattelin jo, mut mistä sitä osaa tuolla pimeessä jäädä oikeella pysäkillä
leposi wrote:börjeslandet wrote:Miten sinne pääsee? Lol apau, voidaanks tehä treffit esim. stratumin kanssa jo keskustassa?
Joo mä kattelin jo, mut mistä sitä osaa tuolla pimeessä jäädä oikeella pysäkillä
Ei sitä Flamingoa voi missata.
börjeslandet wrote:leposi wrote:börjeslandet wrote:Miten sinne pääsee? Lol apau, voidaanks tehä treffit esim. stratumin kanssa jo keskustassa?
Onkse pinkki? Onksil ohuet jalat?
leposi wrote:börjeslandet wrote:leposi wrote:börjeslandet wrote:Miten sinne pääsee? Lol apau, voidaanks tehä treffit esim. stratumin kanssa jo keskustassa?
Onkse pinkki? Onksil ohuet jalat?
En tiä, mutta meen tolla 613K:lla, joka lähtee steissiltä klo 17.20 ja on perillä noin klo 17.52. Sen pitäis mennä ihan siihen eteen.
(Tarkemmat tulokset huomenna.)
vidd
Älä päästä painiks sitä
Kas niin. Viisitoista rataa.
1. leposi 39 lyöntiä
2. ILR 40
3. grasskirt 41
4. börje 45
5. stratum 47
6. asleep 53
7. anzut 57
8. bedderi 59
Holareita nähtiin viisi.
En nyt jaksa naputella yksittäisiä ratatuloksia, mutta voin ne ensi viikolla laittaa, jos joku haluaa, tai sitten otan kuvan noista lapuista ja vaihdan nimet nikeiksi.
Mitä ratoihin tulee. Erikoistehosteet olivat hauskoja ja karmivia. Radat hyvässä kunnossa, mutta aivan liian yksinkertaisia ja helppoja. Tuskin tulee ihan heti käytyä uudestaan ainakaan ilman humalatilaa. Kesällä sitten kunnon minikolvvia vois koittaa parikin kertaa. Kivaa oli kuitenkin!
Juu kivaa oli älyttömästä väsymyksestä huolimatta. Voisin lähteä uudestaan, jos vaan uudistavat ratoja. Oliko niis lapuissa ratojen nimet? Ne ois kiva nähdä
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Oliko niis lapuissa ratojen nimet? Ne ois kiva nähdä
1. Hot Dog
2. Air Traffic
3. Luxor
4. Statue of Liberty
5. Route 66
6. Vegas Jackpot
7. The EQ Band
8. Speedway
9. Police Trap
10. NASA
11. Tortured Man
12. Prison
13. Cemetery
14. Flame Army
15. Shark Harpoon
Last edited by leposi (19.01.2011 15:26)
Oli kyllä elämäni viihdyttävin reissu Vantaalle Tai no ehkä joskus lapsena Heurekassa oli melkein yhtä kviaa
The EQ Bandin jorausmusalle suurin mahdollinen
Joo, epäilemättä illan paras.
En nyt jaksa naputella yksittäisiä ratatuloksia, mutta voin ne ensi viikolla laittaa, jos joku haluaa, tai sitten otan kuvan noista lapuista ja vaihdan nimet nikeiksi.
Mielestäni tämä voisi olla ihan tarpeellista, jotta pisteet voi laskea vähän järkevämmällä tavalla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
leposi wrote:En nyt jaksa naputella yksittäisiä ratatuloksia, mutta voin ne ensi viikolla laittaa, jos joku haluaa, tai sitten otan kuvan noista lapuista ja vaihdan nimet nikeiksi.
Mielestäni tämä voisi olla ihan tarpeellista, jotta pisteet voi laskea vähän järkevämmällä tavalla.
Voin ottaa myös tänään ennen klo 19.30 kuvan ja lähettää sen jollekin maililla, jos haluatte tarkat tiedot aiemmin kuin ens viikon tiistaina tai keskiviikkona. Menin päivittämään ftp-softan ja se hävitti siinä yhteydessä tallennetut tunnukset, joten mulla ei ole hajuakaan, että miten saisin laput ylös nettiin enkä jaksa nyt ettiä niitä tunnuksia jostain kaapin perukoilta.
Hauskaa oli! Seuraavaks hohtokeilaamaan samaan paikkaan?
hohtopesäpallo ois parasta missä pelaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hauskaa oli! Seuraavaks hohtokeilaamaan samaan paikkaan?
Eiköhän hohtokeilauksen voi hoitaa ihan täällä Helsingissä, koska tuolta Vantaalta on kyllä tosi vammanen tulla illalla bussilla pois.